Gå til innhold

Sex med broren til typen min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare starte med å si at jeg skammer meg over det jeg har gjort. Jeg er enda ung (18), men vet fremdeles at det ikke er en unnskyldning for det jeg gjorde. Kort fortalt: Dro på en fest her om dagen med typen og broren, vi hadde en bra kveld helt  til typen blacka ut og vi endte opp med å dra. De bor sammen, så vi dro til leilighetene deres og la han i senga slik at han kunne sove av seg rusen. Klokka var enda før 00 så vi tenkte å fortsette med drikkinga, bare meg og broren, vi ble begge ganske fulle og endte opp med å ha sex. 

Hva gjør jeg nå? Dette skjedde for 2 dager siden og jeg har ignorert begge. Dro også før dem våkna. Vet ikke om det har noe å si men typen er 20 og broren 22. 

Anonymkode: b2775...99c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var broren hans som gjorde noe galt ikke du.

Anonymkode: d5670...80f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var med på det da

• Liker 25
Skrevet

Hva du skal gjøre? Huff.. Nå er jeg voksen, men gjorde mye dumt i den alderen selv. Med den erfaringen innabords anbefaler jeg deg å pakke sakene dine pent og forsiktig når det passer seg sånn, og IKKE fortelle om hva som har skjedd. Du kommer til å såre kjæresten din så sinnsykt om du forteller, og i tillegg vil forholdet mellom ham og broren bli ødelagt. Her vil jeg si det ikke er noe annet fornuftig å gjøre. Si at du trenger tid for deg selv eller noe, og at du bare ønsker å være singel en stund. 

Anonymkode: 2bf85...a39

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke henne ? Hadde ikke hun sex?

Anonymkode: 38a24...6a6

• Liker 31
Skrevet

Ikke si noe så order det seg nok, var en tabbe

Anonymkode: ab444...7ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, for noe dumt å skrive. Det er jo selvfølgelig hun som har gjort noe galt. Eller.. begge to, men så klart mest henne.

Anonymkode: 8921f...241

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva du skal gjøre? Huff.. Nå er jeg voksen, men gjorde mye dumt i den alderen selv. Med den erfaringen innabords anbefaler jeg deg å pakke sakene dine pent og forsiktig når det passer seg sånn, og IKKE fortelle om hva som har skjedd. Du kommer til å såre kjæresten din så sinnsykt om du forteller, og i tillegg vil forholdet mellom ham og broren bli ødelagt. Her vil jeg si det ikke er noe annet fornuftig å gjøre. Si at du trenger tid for deg selv eller noe, og at du bare ønsker å være singel en stund. 

Ja, jeg har tenkt på det samme! De bor sammen, og jobber sammen innen et firma som faren deres eier. Hva om jeg ødelegger dette ved å si noe?? Forholdet vårt er uansett ødelagt nå. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror jeg hadde tatt ansvar og gjort det slutt med typen pga skam for det jeg hadde gjort. 
Broren vil han vansker ang det dere har gjort  pga han har gått bak ryggen på sin bror. 
Dette blir umulig å leve med  

Anonymkode: c7ad8...151

• Liker 10
Skrevet

Avtal med broren at dere aldri forteller hva dere har gjort og gjør det slutt med kjæresten din. Han fortjener bedre. 

lær av dette og gjør ikke noe så lavmål igjen! 

Anonymkode: 87a75...29d

• Liker 24
Skrevet

Best du holder det for deg selv, dere begge var fylle. Og bare si til svigerbror at du husker ikke noe, kun vis han nevner noe, glem det. Og bare ta pause fra kjæresten. Og ikke drikk så mye, når du lett kan havne i sengs med noen, da vet du om dette fremover at du må være forsiktig. 
Og ta angrepille så fort du kan innen 3 døgn senest. 

Anonymkode: 06640...50a

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker det kanskje ikke er rett for deg å ha kjæreste nå. Vær heller singel en stund.

Anonymkode: 8f533...c86

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror jeg hadde tatt ansvar og gjort det slutt med typen pga skam for det jeg hadde gjort. 
Broren vil han vansker ang det dere har gjort  pga han har gått bak ryggen på sin bror. 
Dette blir umulig å leve med  

Anonymkode: c7ad8...151

Det finnes ikke noe vondt å si om typen min, han fortjener alt godt. Verdens snilleste gutt, som bryr seg om familien sin og menneskene rundt seg. Jeg vet at han tilgir meg, men som du sier, er dette noe jeg ønsker å leve med selvom han tilgir gir meg? 

• Liker 2
Skrevet

Haha, for noe dumt å skrive. Det er jo selvfølgelig hun som har gjort noe galt. Eller.. begge to, men så klart mest henne.

Anonymkode: 8921f...241

Typisk menn som gir kvinner alt ansvaret.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg har tenkt på det samme! De bor sammen, og jobber sammen innen et firma som faren deres eier. Hva om jeg ødelegger dette ved å si noe?? Forholdet vårt er uansett ødelagt nå. 

Det er like mye brorens feil, men til sist er det kjæresten din det vil gå aller mest utover, spesielt når de er i den situasjonen at de jobber sammen i tillegg. Forstår at det er vondt og vanskelig og umulig, men noen ganger må man bare ta de vanskelige følgene av at man gjør dårlige valg.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Utroskap er aldri greit men det kan skje uten at man mener det. Som i fylla. Alle kan gjøre feil og det er bra man angrer etterpå. Det beviser at du bryr deg om kjæresten din. Vær ærlig om det og fortell alt. Ærlighet er best. Verre om han finner ut av det på en annen måte. 

Endret av Warrior
Skrevet
Warrior skrev (1 minutt siden):

Utroskap er aldri greit men det kan skje uten at man mener det. Som i fylla. Alle kan gjøre feil og det er bra man angrer etterpå. Det beviser at du bryr deg om kjæresten din. Vær ærlig om det og fortell alt. Ærlighet er best. Verre om han finner ut av det på en annen måte. 

Han kommer til å fortelle faren, jeg har et godt forhold til familien hans. Vil ikke ødelegge dette, de kommer til å miste all respekten de har for meg:(

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hæ.....?

• Liker 7
Skrevet

Du må snakke med broren hans om det som har skjedd og hvordan dere vil gripe an situasjonen. Sannheten har en tendens til å komme for en dag uansett.

Har vært i en lignende situasjon selv, og jeg er glad jeg vet det jeg vet. For vår del ødela det ikke forholdet, men hadde jeg ikke vært 110% sikker på at dette er mannen jeg vil dele resten av mitt liv med hadde jeg gått.

Anonymkode: ce921...fb2

• Liker 3
Skrevet

Tja, om det kommer ut risikerer en nok at det ødelegger forholdet mellom dere og mellom han og broren. Likevel vil det nok bli ganske kleint fortsette som ingenting. 

Jeg har vært i en lignende situasjon selv, men det var pga jeg fant venninna hans i senga. Dummeste jeg har gjort forsåvidt, han hatet meg… som var greit nok fordi jeg uansett ikke kunne stolt på han selv om han påstod ikke noe skjedde (venninna bodde i samme hus, så var ikke akkurat noen grunn for at hun måtte være der). Forholdet til broren ble tydeligvis ødelagt for alltid i tillegg. Og det er egentlig ganske trist. Selv om han var fullt med på det selv, så det var muligens ikke det beste i utgangspunktet. 

Anonymkode: eb82c...9c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...