Gjest Skauta Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 Det var i denne uken denne lille historien tar plass. Jeg møtte en vakker kvinne på gaten i Oslo på onsdag, og våre blikk møttes umiddelbart Jeg slo av en prat med henne og skrudde på min sjarm som jeg så fint kan og vi fant tonen meget bra. For eksempel syntes hun det var virkelig nonchalant av meg å øve på å spille golf i køen på Rema1000, uten kølle så klart, men luftgolf Hun spilte nemlig golf selv. Jeg inviterte henne med på et slag golf, og smeltet av min sjarm svarte hun ja! :nuss: Vi tilbrakte ettermiddagen på golfbanen og pratet om dagene som var og pizzaoppskrifter. Hun var virkelig et kupp tenkte jeg. Før jeg fikk tenkt fram noen sleske ord engang, inviterte hun seg selv med hjem til meg! Dette gikk jeg så klart med på. Jeg hentet min eklusive sportsbil uten tak og vi cruiset hjem til min store og ikke minst ekspansive toppleilighet. Det var blitt kveld, og vi begynte å hutre en anelse. Derfor tente jeg på peisen, og vi tokk et glass martini. Jeg ga henne en og hun ble så sjarmert at hun like godt sa hele sannheten. Hun hadde en mann, men med han følte hun ingen ting, det betydde ingenting! Hun ville vaske ham bort med en smak av Skauta! Så skjedde det sånn som så at vi elsket hele natten og til morgengry. Hadde hun ikke hatt en ektemann, hadde det nok blitt noe ut av det. Men jeg er likeglad. Jeg treffer mange kvinner. Livet er topp og jeg sitter her med min dyre morgenkåpe og et glass champagne. Jeg har nettopp trimmet barten min Men hva ville dere gjort i denne situasjonen, jenter?
Magdalena Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 Men hva ville dere gjort i denne situasjonen, jenter? ← Tatt meg en dusj? ← :pil: :pil:
Gjest Skauta Skrevet 15. oktober 2005 #4 Skrevet 15. oktober 2005 Men er det min feil at jeg gjorde henne utro? Det er ikke mange kvinner nå til dags jeg kan ta et slag golf med nå til dags! Og som tilogmed inviterer seg selv med hjem til meg! Jeg er muligens ordentlig og nonchalant, men jeg er også mann, ikke glem det.
Rannva Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Ganske imponerende at du hadde en klar hjemme.
Gjest Skauta Skrevet 15. oktober 2005 #6 Skrevet 15. oktober 2005 Kjære deg! Jeg har alltid roser liggende hjemme! Jeg er jo en charmeur!
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 15. oktober 2005 #7 Skrevet 15. oktober 2005 Syns det hele innlegget ditt virket noe ekkelt..., kan skjønne hvorfor ikke mange inviterer seg selv hjem til deg, hvis det er sånn du snakker om deg selv.... Min flotte sportsbil uten tak og min dyre leil osv....
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #8 Skrevet 15. oktober 2005 Men hva ville dere gjort i denne situasjonen, jenter? Stukket fingeren i jorda?
Gjest Violetta Skrevet 15. oktober 2005 #9 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg for min del ville fått fjernet barten. Tar seg dårlig ut med snurrbart på jenter synes jeg. Elektrolysebehanding kanskje? Hadde heller solgt bilen enn å ha bart tror jeg.
Englepus Skrevet 16. oktober 2005 #10 Skrevet 16. oktober 2005 Hadde droppet golfen og tatt en tur i fjellet heller. Med champis i sekken
Magdalena Skrevet 18. november 2005 #11 Skrevet 18. november 2005 (endret) Endret 19. november 2005 av Magdalena
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #12 Skrevet 18. november 2005 Det var i denne uken denne lille historien tar plass. Jeg møtte en vakker kvinne på gaten i Oslo på onsdag, og våre blikk møttes umiddelbart Jeg slo av en prat med henne og skrudde på min sjarm som jeg så fint kan og vi fant tonen meget bra. For eksempel syntes hun det var virkelig nonchalant av meg å øve på å spille golf i køen på Rema1000, uten kølle så klart, men luftgolf Hun spilte nemlig golf selv. Jeg inviterte henne med på et slag golf, og smeltet av min sjarm svarte hun ja! :nuss: Vi tilbrakte ettermiddagen på golfbanen og pratet om dagene som var og pizzaoppskrifter. Hun var virkelig et kupp tenkte jeg. Før jeg fikk tenkt fram noen sleske ord engang, inviterte hun seg selv med hjem til meg! Dette gikk jeg så klart med på. Jeg hentet min eklusive sportsbil uten tak og vi cruiset hjem til min store og ikke minst ekspansive toppleilighet. Det var blitt kveld, og vi begynte å hutre en anelse. Derfor tente jeg på peisen, og vi tokk et glass martini. Jeg ga henne en og hun ble så sjarmert at hun like godt sa hele sannheten. Hun hadde en mann, men med han følte hun ingen ting, det betydde ingenting! Hun ville vaske ham bort med en smak av Skauta! Så skjedde det sånn som så at vi elsket hele natten og til morgengry. Hadde hun ikke hatt en ektemann, hadde det nok blitt noe ut av det. Men jeg er likeglad. Jeg treffer mange kvinner. Livet er topp og jeg sitter her med min dyre morgenkåpe og et glass champagne. Jeg har nettopp trimmet barten min Men hva ville dere gjort i denne situasjonen, jenter? ← For det første ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ , du må vær den største idioten med minste pikken!!!!! faens dust trur du vi er født under en stein? Det du skulle ha skrevet var jeg imponerte henne med min inkompitens og at neste dag når du våkna var den alkoholiker som du hadde tatt med deg hjem!!!! JEG HAR ikke ord DIN SATANS FRUKTkurv
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. november 2005 #13 Skrevet 18. november 2005 For det første ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ , du må vær den største idioten med minste pikken!!!!! faens dust trur du vi er født under en stein? Det du skulle ha skrevet var jeg imponerte henne med min inkompitens og at neste dag når du våkna var den alkoholiker som du hadde tatt med deg hjem!!!! JEG HAR ikke ord DIN SATANS FRUKTkurv ←
valentino Skrevet 18. november 2005 #14 Skrevet 18. november 2005 For eksempel syntes hun det var virkelig nonchalant av meg å øve på å spille golf i køen på Rema1000 ← Hahaha! Jeg ser for meg en hysterisk morsom situasjon!
Gjest Skauta Skrevet 18. november 2005 #15 Skrevet 18. november 2005 For det første ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ , du må vær den største idioten med minste pikken!!!!! faens dust trur du vi er født under en stein? Det du skulle ha skrevet var jeg imponerte henne med min inkompitens og at neste dag når du våkna var den alkoholiker som du hadde tatt med deg hjem!!!! JEG HAR ikke ord DIN SATANS FRUKTkurv ← Kan en av de vakre moderatorene forklare meg hvorfor disse skrekkelige ordene ikke er blitt slettet....?
Gjest Pjusk Skrevet 19. november 2005 #16 Skrevet 19. november 2005 Jeg hadde løpt som om jeg hade fanden i hælene! Men dette er jo ganske hypotetisk og derfor bare teit å svare på. Det er like usannsynlig at jeg hadde blitt så imponert over dine golfslag i køen på REMA at jeg hadde blitt med deg hjem, som det er at denne episoden du beskriver faktisk skjedde. Og jeg tror jeg snart får mareritt om ordet "nonchalant". Uuuuææææh!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #18 Skrevet 19. november 2005 Skauta, er det du som går under navnet "pene Lars"? Du vet han glatte som ligger i fruktdisken på ICA Nå skal jeg ta på meg et anntrekk som viser mine flotte kurver og slanke bein. Når du ser en sexy rødtopp som kommer mot fruktdisken i lekre høyhælte sko så er det bare jeg som trenger en rose. Mine fire små er med, vi tenkte at du skulle være med oss en tur på lekeland Der har de minigolf
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #19 Skrevet 19. november 2005 Du spør hva vi som leser ville ha gjort..? Vel, jeg ville ha sjekket medikamentene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå