KatteLatte Skrevet 25. desember 2021 #1 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg er på jakt etter ei skikkelig, skikkelig varm vinterdyne. Det skal være dun. Har sett på nettet hos både Princess og Kid, og begge har noen som ser gode ut. Kid sin Nordkapp har 90% dun, Princess sin eksklusiv har 100% dun, men er dyrere. Er det noen som har noen av disse dynene og kan dele erfaringer? Jeg er avhengig av å sove med vinduet oppe, og ligger rett ved vinduet, så den må være ordentlig varm. Ser at Kid sin får gode anmeldelser av mange med unntak av en som synes den er for kald, og Princess har ikke anmeldelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg har den fra Princess, og er kjempefornøyd. Jeg fryser lett og sover også rett under åpent vindu, og denne dynen har holdt meg varm. Det har riktignok ikke vært kjempekaldt her jeg bor, men jeg tror denne dynen vil funke uansett. Det er digg med 100% dun, og det er dun fra moskusand. Dvs at den blir varmere enn en dyne med 100% gåsedun som er det jeg hadde tidligere. Anonymkode: d87ec...a94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Del Skrevet 25. desember 2021 Har en sånn kjempevarm og dyr fra Princess. Anonymkode: cf585...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palma Skrevet 26. desember 2021 #4 Del Skrevet 26. desember 2021 Sett på dun of Norway? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Del Skrevet 26. desember 2021 Norsk dun eller Høie Anonymkode: 058c6...452 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #6 Del Skrevet 26. desember 2021 Både Kid og Princess er vel sånn ca like dritt (lav-kvalitet). Anonymkode: 78a6e...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 26. desember 2021 Palma skrev (3 timer siden): Sett på dun of Norway? Ser at den varmeste dyna har litt lavere fyllgrad enn Princess sin, men koster nesten 10.000,- kr. Det er dessverre uaktuelt. Og jeg er usikker på om den er noe varmere, når den ikke inneholder mer dun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Både Kid og Princess er vel sånn ca like dritt (lav-kvalitet). Anonymkode: 78a6e...b5f Jeg har andre dyner fra dem som jeg er veldig fornøyd med, men nå må jeg ha en av aller varmeste type. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #9 Del Skrevet 26. desember 2021 Anbefaler Høie. De kommer på 20-30% salg innimellom. Rutesydd er viktig, så dunen ikke samles i bunn. Anonymkode: 73e56...6a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #10 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Både Kid og Princess er vel sånn ca like dritt (lav-kvalitet). Anonymkode: 78a6e...b5f Hvorfor er de så dårlig? Anonymkode: 901d2...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #11 Del Skrevet 27. desember 2021 Synes gode thermodyner varmer mye mer enn dun jeg Anonymkode: 48b10...b55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. desember 2021 #12 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anbefaler Høie. De kommer på 20-30% salg innimellom. Rutesydd er viktig, så dunen ikke samles i bunn. Anonymkode: 73e56...6a8 Helt enig. Har vært gjennom endel dyner før jeg endelig landet på ei rutesydd dundyne fra Høie. Kjøpte den på salg på Jysk, så var ikke så ille pris heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 28. desember 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 28. desember 2021 Endte opp med Princess og er veldig fornøyd ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:17 #14 Del Skrevet i går, 12:17 AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 6.29): Synes gode thermodyner varmer mye mer enn dun jeg Anonymkode: 48b10...b55 En thermodyne vil aldri varme mer enn en dundyne med høy vekt av dun (og ikke fjær). Anonymkode: 3ab03...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Her spør altså TS om råd, og det er TRE år siden! Hva i alle dager er poenget med å dra frem tråden når TS ikke lenger har behov for tips?! Mange ser kanskje ikke at det er en gammel tråd sånn umiddelbart, og skriver svar til TS. Anonymkode: bf90f...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå