Gå til innhold

Which 'Blacklist' Character Are You?

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

https://www.zimbio.com/quiz/-JfEFudmue-/Blacklist+Character

Raymond Reddington

You're the famous #1 on the FBI's Ten Most Wanted Fugitives, Raymond Reddington! Like Reddington, you're ambitious, protective of those you cherish, and you're a bit of a mastermind. You're always ten steps in front of everyone else, and you like it that way. You always like to travel in style, whether that be on your private jet or as a stowaway in a bakery van. And you never forget a person who has wronged you, a story about a summer job installing carpets or exotic meats, or your signature hat.

Kult :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett denne serien, men tar testen gjør jeg uansett

Jeg fikk

Donald Ressler

Har ingen anelse hvem det er

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Ble Reddington her også :)

Blacklist er så spennende! 

Jeg har ikke sett ferdig den siste sesongen enda, og det kommer vel snart en til 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden):

Ble Reddington her også :)

Blacklist er så spennende! 

Jeg har ikke sett ferdig den siste sesongen enda, og det kommer vel snart en til 🤔

Siste sesongen ruller og går enda, bare juleferie nå. Kommer med resten av sesong 9 i januar. 

Sesong 10 er verken bekreftet eller avkreftet, så det er ingen som vet. Leste en link der det sto at ratingen for The Blacklist er litt lav, så det er ikke sikkert serien blir fornyet enda en sesong. 

Kom ut som Raymond Reddington jeg også. Kanskje fordi jeg liker Mr. Kaplan og Dembe 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Polly Ester skrev (5 timer siden):

Siste sesongen ruller og går enda, bare juleferie nå. Kommer med resten av sesong 9 i januar. 

Sesong 10 er verken bekreftet eller avkreftet, så det er ingen som vet. Leste en link der det sto at ratingen for The Blacklist er litt lav, så det er ikke sikkert serien blir fornyet enda en sesong. 

Kom ut som Raymond Reddington jeg også. Kanskje fordi jeg liker Mr. Kaplan og Dembe 😄 

Ah, da skjønner jeg :)

Ble litt mye en stund mem må snart begynne å.se på igjen. 

Jeg liker også Kaplan og Dembe. Spesielt Dembe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...