Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. desember 2021 #1 Del Skrevet 25. desember 2021 https://www.zimbio.com/quiz/-JfEFudmue-/Blacklist+Character Raymond Reddington You're the famous #1 on the FBI's Ten Most Wanted Fugitives, Raymond Reddington! Like Reddington, you're ambitious, protective of those you cherish, and you're a bit of a mastermind. You're always ten steps in front of everyone else, and you like it that way. You always like to travel in style, whether that be on your private jet or as a stowaway in a bakery van. And you never forget a person who has wronged you, a story about a summer job installing carpets or exotic meats, or your signature hat. Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 25. desember 2021 #2 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg har aldri sett denne serien, men tar testen gjør jeg uansett Jeg fikk Donald Ressler Har ingen anelse hvem det er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. desember 2021 #3 Del Skrevet 25. desember 2021 Ble Reddington her også Blacklist er så spennende! Jeg har ikke sett ferdig den siste sesongen enda, og det kommer vel snart en til 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. desember 2021 #4 Del Skrevet 26. desember 2021 Aram Mojtabai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 26. desember 2021 #5 Del Skrevet 26. desember 2021 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Ble Reddington her også Blacklist er så spennende! Jeg har ikke sett ferdig den siste sesongen enda, og det kommer vel snart en til 🤔 Siste sesongen ruller og går enda, bare juleferie nå. Kommer med resten av sesong 9 i januar. Sesong 10 er verken bekreftet eller avkreftet, så det er ingen som vet. Leste en link der det sto at ratingen for The Blacklist er litt lav, så det er ikke sikkert serien blir fornyet enda en sesong. Kom ut som Raymond Reddington jeg også. Kanskje fordi jeg liker Mr. Kaplan og Dembe 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. desember 2021 #6 Del Skrevet 26. desember 2021 Polly Ester skrev (5 timer siden): Siste sesongen ruller og går enda, bare juleferie nå. Kommer med resten av sesong 9 i januar. Sesong 10 er verken bekreftet eller avkreftet, så det er ingen som vet. Leste en link der det sto at ratingen for The Blacklist er litt lav, så det er ikke sikkert serien blir fornyet enda en sesong. Kom ut som Raymond Reddington jeg også. Kanskje fordi jeg liker Mr. Kaplan og Dembe 😄 Ah, da skjønner jeg Ble litt mye en stund mem må snart begynne å.se på igjen. Jeg liker også Kaplan og Dembe. Spesielt Dembe 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå