AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Tar gjerne i mot noen lure tips til hvordan jeg kan komme innpå en mann som er sjenert Uten å virke for innpåsliten. Han ser på meg, og vi har litt ekstra øyekontakt. Har fått høre at han har lite erfaring med damer. Han er 28, jeg litt eldre Anonymkode: ddec4...5a1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Ha sex med han så åpner han seg sikkert Anonymkode: c932d...531
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ha sex med han så åpner han seg sikkert Anonymkode: c932d...531 Useriøst svar da 🙈 tror han hadde blitt noe skremt hvis jeg hadde kommet med et sånt forslag. Anonymkode: ddec4...5a1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Useriøst svar da 🙈 tror han hadde blitt noe skremt hvis jeg hadde kommet med et sånt forslag. Anonymkode: ddec4...5a1 stryke han på låret og se hvordan han reagerer Anonymkode: 9ba62...1aa
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): stryke han på låret og se hvordan han reagerer Anonymkode: 9ba62...1aa Litt kleint å gjøre kanskje Anonymkode: ddec4...5a1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #6 Skrevet 25. desember 2021 Du blir kjent med han på vanlig måte. Sjenerte personer er ikke aliens Anonymkode: e1271...25b 2
WonderWomaan Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 Snakk med han. Spør om dere skal finne på noe og ta det derfra
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #8 Skrevet 25. desember 2021 WonderWomaan skrev (4 minutter siden): Snakk med han. Spør om dere skal finne på noe og ta det derfra Har veldig lyst til det men er så redd han ikke tør før han kjenner meg litt bedre Anonymkode: ddec4...5a1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #9 Skrevet 25. desember 2021 Begynn å prate med han om hverdagslige ting. Høre om han har lyst å ta en kaffe/brus sammen med deg. Prøv å prate om ting som interesserer han, da vil praten gli lettere😊. Ta steg for steg, dra så på kino sammen osv. Ikke prat for mye om sex, kan hende han er jomfru. Så en dag be han med hjem og ta litt vin eller noe. Vis signaler at du liker han. Så vil også det andre komme. Havner dere i senga og han er uerfaren, kommer tidlig osv. Ikke gjør noe stort nummer av det😊😊😉😉 Anonymkode: 9cfe9...f14
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #10 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begynn å prate med han om hverdagslige ting. Høre om han har lyst å ta en kaffe/brus sammen med deg. Prøv å prate om ting som interesserer han, da vil praten gli lettere😊. Ta steg for steg, dra så på kino sammen osv. Ikke prat for mye om sex, kan hende han er jomfru. Så en dag be han med hjem og ta litt vin eller noe. Vis signaler at du liker han. Så vil også det andre komme. Havner dere i senga og han er uerfaren, kommer tidlig osv. Ikke gjør noe stort nummer av det😊😊😉😉 Anonymkode: 9cfe9...f14 Høres ut som fornuftige råd vi er venner på face, og jobber ved siden av hverandre, men jeg blir helt stiv hver gang jeg ser han å tør ikke å si noe annet en «hei»🙈 Anonymkode: ddec4...5a1
WonderWomaan Skrevet 25. desember 2021 #11 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har veldig lyst til det men er så redd han ikke tør før han kjenner meg litt bedre Anonymkode: ddec4...5a1 Huk tak i han før noen andre gjør det
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #12 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har veldig lyst til det men er så redd han ikke tør før han kjenner meg litt bedre Anonymkode: ddec4...5a1 Han er vel ikke 5 år? Det er bare å spørre. Du kan få et nei, men sånn er det. Anonymkode: a691f...ac3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #13 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tar gjerne i mot noen lure tips til hvordan jeg kan komme innpå en mann som er sjenert Uten å virke for innpåsliten. Han ser på meg, og vi har litt ekstra øyekontakt. Har fått høre at han har lite erfaring med damer. Han er 28, jeg litt eldre Anonymkode: ddec4...5a1 Finn på noen hvor du får han alene, men som ikke er en Typisk date. Som å gå en tur, jeg var stjernert og kona og jeg gikk vel 4-5 turer før jeg ba henne med ut😅, hun sa jeg var litt treg.. syntes det var helt greit med 1 møte i uka de 2 første månedene. Jeg har det ikke travelt ! Men gikk seg fort til, gift i 10 år nå. Stjernete mennesker trenger tid , men er ofte lojale mot de vi tar inn i varmen❤️ Anonymkode: 3b449...c11
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #14 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finn på noen hvor du får han alene, men som ikke er en Typisk date. Som å gå en tur, jeg var stjernert og kona og jeg gikk vel 4-5 turer før jeg ba henne med ut😅, hun sa jeg var litt treg.. syntes det var helt greit med 1 møte i uka de 2 første månedene. Jeg har det ikke travelt ! Men gikk seg fort til, gift i 10 år nå. Stjernete mennesker trenger tid , men er ofte lojale mot de vi tar inn i varmen❤️ Anonymkode: 3b449...c11 Da må jeg jo spørre han om å gå tur da 🙈 men ja, jeg har også tenkt at jeg kunne tenkt meg å gå entur med han 😊 Anonymkode: ddec4...5a1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #15 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): men jeg blir helt stiv hver gang jeg ser han å tør ikke å si noe annet en «hei»🙈 Jeg tror du projiserer hele problemet med denne sjenerte fyren? Anonymkode: b732c...e98 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #16 Skrevet 26. desember 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Useriøst svar da 🙈 tror han hadde blitt noe skremt hvis jeg hadde kommet med et sånt forslag. Anonymkode: ddec4...5a1 Det var litt flåsete kanskje, men det er jo noe i det. En sjenert mann er usikker på om du er interessert i ham, og trenger at du demonstrerer det tydelig, så det ikke kan misforstås. Blikk, hint og slikt er verdiløst, du må SI det, eller demonstrere det fysisk. Anonymkode: 2f9ea...8e7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #17 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var litt flåsete kanskje, men det er jo noe i det. En sjenert mann er usikker på om du er interessert i ham, og trenger at du demonstrerer det tydelig, så det ikke kan misforstås. Blikk, hint og slikt er verdiløst, du må SI det, eller demonstrere det fysisk. Anonymkode: 2f9ea...8e7 Hva skal jeg gjøre da? Jeg kan jo ikke bare begynne å ta på fyren 😅 vil jo ikke skremme han heller. Anonymkode: ddec4...5a1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #18 Skrevet 26. desember 2021 WonderWomaan skrev (14 timer siden): Huk tak i han før noen andre gjør det JA, vær så snill og gjør det! Jeg sitter her med tidenes klump i magen og gråter en skvett nå og da. Har vært betatt av, og på grensen til forelsket, i en mann i flere måneder. Han virker sjenert, jeg er sjenert, men føler det har vært "noe" mellom oss (blikk, langvarig øyekontakt, smil og omtenksomhet) Vi har snakket om hverdagslige ting, men når jeg hadde bestemt meg for å si at jeg liker han, stoppet alt i meg opp. Nå har jeg fått vite at ei annen har hukket tak i han 😭 Mitt største håp er at det ikke blir seriøst. Anonymkode: 74e83...cd6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #19 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): JA, vær så snill og gjør det! Jeg sitter her med tidenes klump i magen og gråter en skvett nå og da. Har vært betatt av, og på grensen til forelsket, i en mann i flere måneder. Han virker sjenert, jeg er sjenert, men føler det har vært "noe" mellom oss (blikk, langvarig øyekontakt, smil og omtenksomhet) Vi har snakket om hverdagslige ting, men når jeg hadde bestemt meg for å si at jeg liker han, stoppet alt i meg opp. Nå har jeg fått vite at ei annen har hukket tak i han 😭 Mitt største håp er at det ikke blir seriøst. Anonymkode: 74e83...cd6 Så kjedelig 🙈 typisk at det hadde skjedd meg også… jeg har tenkt å kanskje legge han til på snap, men vi er allerede venner på face, så vet ikke om han syns det blir litt mye det er litt enklere å kommunisere via snap syns jeg, enn messenger. Anonymkode: ddec4...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå