Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjæreste, eller nå er jeg ikke helt sikker på hva vi er for noe. 

«slo opp» i november- eller vi tok en pause, hooked up igjen etter det, kysset mange ganger og vært ut å spist middag. Vil tro vi startet på’n igjen. 

Så hadde jeg bursdag for et par uker siden. Han kjøpte det kjempe fint smykke til meg og kysset meg. Så plutselig null kontakt.. 

Så kjøpte han øredobber til meg til jul. Så spurte jeg om vi skulle finne på noe i romjulen, men da hadde han planer sa han. Jeg skrev at jeg hadde håpte at vi fikk litt tid sammen, men han var opptatt sa han. 

Jeg vet ærligtalt ikke hva denne mannen vil lengre. Vurderer å bytte inn smykkene på Bjørklund og kjøpe noe annet. Glemme mannen totalt. 

Sa klart til han at jeg ikke ønsket noe av og på forhold. Hvis vi ble sammen igjen så var det siste sjanse å virkelig vise at han ville dette, men nå virker det som han ikke er særlig interessert. Han sa seg enig med meg da vi pratet om det sist.. (etter sex). 

Råd eller noen som aner hva han der holder på med ? 

Anonymkode: c6140...966

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pulevenner etter dere slo opp 

Anonymkode: 2bd76...ad8

• Liker 3
Skrevet

Hm…mulig du er en av flere. Første jeg tenker her:) Er han en player? Uansett så liker han deg da..spiller litt hot and cold. Ikke så godt å si faktisk. Merkelig oppførsel. Men mulig han faktisk er opptatt med andre ting. 

Anonymkode: bc0e7...9b7

Skrevet

Hadde ghostet han litt hadde jeg vært deg. Test han! ;)

Anonymkode: bc0e7...9b7

Skrevet

Gjør deg utilgjengelig. Du er alt for tilgjengelig for han. Gjør dine ting, svar sent på meldinger, f. Eks 1 - 2 dager. Svar litt unnvikende. Ikke still opp med en gang det passer han. 

Hvis han vil ha deg bør han da skjønne at han kan miste deg, hvis ikke, ja da har du ikke tapt noe ogå går du videre og finner er som VIL være sammen med deg❤️ 

Lykke til

Anonymkode: 6ba19...6f0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har en kjæreste, eller nå er jeg ikke helt sikker på hva vi er for noe. 

«slo opp» i november- eller vi tok en pause, hooked up igjen etter det, kysset mange ganger og vært ut å spist middag. Vil tro vi startet på’n igjen. 

Så hadde jeg bursdag for et par uker siden. Han kjøpte det kjempe fint smykke til meg og kysset meg. Så plutselig null kontakt.. 

Så kjøpte han øredobber til meg til jul. Så spurte jeg om vi skulle finne på noe i romjulen, men da hadde han planer sa han. Jeg skrev at jeg hadde håpte at vi fikk litt tid sammen, men han var opptatt sa han. 

Jeg vet ærligtalt ikke hva denne mannen vil lengre. Vurderer å bytte inn smykkene på Bjørklund og kjøpe noe annet. Glemme mannen totalt. 

Sa klart til han at jeg ikke ønsket noe av og på forhold. Hvis vi ble sammen igjen så var det siste sjanse å virkelig vise at han ville dette, men nå virker det som han ikke er særlig interessert. Han sa seg enig med meg da vi pratet om det sist.. (etter sex). 

Råd eller noen som aner hva han der holder på med ? 

Anonymkode: c6140...966

Høres ut som du er en blant flere på hans erobringsliste

Trekk deg litt unna, ikke vær PÅ, gjør han usikker...da ser du han kommer flyvende etter deg...

Anonymkode: 8dee6...804

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...