AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Dette er noe jeg har undret meg over i mange år, og aldri fått svar på. Hva kommer det av at så mange kvinner går på do sammen, og hva gjør de egentlig der? Når jeg har spurt kvinner jeg begynner de bare å fnise det bort, og jeg får aldri noe ordentlig svar Anonymkode: 7d57c...466
solmåneogstjerner Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 (endret) -sminke/stelle seg -snakke om 'ting' ('Ting' er partner/type man møter på byen/andre ting) Endret 25. desember 2021 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Det er der vi gjør ritualene våres. Mer kan jeg ikke si om det. Menn tror at det bare finnes en frimurerorden og lukkede organisasjoner for menn fordi de aldri har hørt om en for kvinner..... Lets leave it to that. Jeg kan bli drept om jeg avslører mer Anonymkode: 123b1...db4 7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Er ikke noe spennende. Ofte må man på do midt i en spennende samtale, da ber man den andre bli med for å kunne fortsette samtalen. Evt. om en vil snakke om noe privat er normalt doen det stedet en får fred. Stammer f.eks ofte fra en tid der vi er ung og vil snakke om gutter uten at noen gutter overhører. Hvor gjør en det? Jo på jentedoen. Er ikke noe mer hokus pokus enn det. Anonymkode: 818a3...097
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 Fordi er svake, de må alltid rådføre seg før man tar noen valg. Anonymkode: de44f...326
Saftelsker Skrevet 25. desember 2021 #8 Skrevet 25. desember 2021 Bare skravler egentlig, hyggelig med selskap 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå