Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om denne kan være falsk positiv, streken er så tynn. Har noen erfaringer med denne sensitive testen? 

Anonymkode: 08c41...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som skyggestrek. Er den blå eller grå?

Når er ikm?

Anonymkode: 9c130...698

• Liker 1
Skrevet

Streken ser grå og ikke blå ut, da er den dessverre ikke positiv. Anbefaler å aldri kjøpe CB, det er dritt-tester med masse skyggestreker. Velg et annet merke! ❤️ 

Anonymkode: 30c9d...76b

• Liker 1
Skrevet

Skaff en test med rosa streker, det blir fort skyggestrek med blå tester desverre. Har selv fått 2 sånne resultater som på bildet med den samme testen og ble ikke gravid den syklusen 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det ser ut som skyggestrek. Er den blå eller grå?

Når er ikm?

Anonymkode: 9c130...698

Ikm om 7 dager, streken er BLÅ, den ser grå ut, men er 100% blå

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Streken ser grå og ikke blå ut, da er den dessverre ikke positiv. Anbefaler å aldri kjøpe CB, det er dritt-tester med masse skyggestreker. Velg et annet merke! ❤️ 

Anonymkode: 30c9d...76b

Streken er 100% blå, ble dårlig på bildet :( Men er det mange som får falsk positiv med blå strek da, eller er streken uten farge da?🙈

Skrevet
Celine vanessa skrev (10 minutter siden):

Streken er 100% blå, ble dårlig på bildet :( Men er det mange som får falsk positiv med blå strek da, eller er streken uten farge da?🙈

Dette er bilde av skyggestrek jeg fikk en gang, den er ganske blå i fargen og ble mer og mer tydelig jo lenger tid det gikk. Er resultatet ditt lest av innen tidsfristen? 

received_225747095941302.jpeg

Skrevet

Teststreken er for tynn til å regnes som gyldig, ts. Men du har testet veldig tidlig, kan hende en test blir positiv om noen dager. Før 11/12 dpi er det mest mysing og kanskje-streker uansett. 

Anonymkode: 65294...379

• Liker 1
Skrevet

Ville regnet denne som negativ, streken er for tynn. 7 dager før forventet mens er det heller ikke så sannsynlig at egget har festet seg engang, så du må ha en del flaks for å få positiv test så tidlig uansett hvor sensitiv den er. Lykke til, håper du får klarere svar om noen dager! 

Anonymkode: ba42b...8bd

• Liker 1
Skrevet
Saftelsker skrev (1 time siden):

Dette er bilde av skyggestrek jeg fikk en gang, den er ganske blå i fargen og ble mer og mer tydelig jo lenger tid det gikk. Er resultatet ditt lest av innen tidsfristen? 

For en lurestrek! Her hadde jeg blitt skikkelig sint på CB om det var meg.

Anonymkode: 65294...379

Skrevet
On 12/25/2021 at 7:47 PM, Saftelsker said:

Hvordan vet du helt sikkert at dette var skyggestrek? (Og ikke kjemisk graviditet f.eks)

Anonymkode: 7d625...7a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan vet du helt sikkert at dette var skyggestrek? (Og ikke kjemisk graviditet f.eks)

Anonymkode: 7d625...7a6

Fordi streken dukket opp etter tidsfristen for avlesning, det bildet er tatt ca 1 time etter jeg tok testen og da er resultat ugyldig. Fikk ingen andre positive den syklusen, selv ikke digital

Skrevet

Synes dessverre streken ser for tynn ut til å være positiv 😕 

Anonymkode: f9225...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...