Gå til innhold

Fikk dere introverte barn som også er introverte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakker ikke om innadvendt, men introvert:)

Anonymkode: 4108a...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Både mannen og jeg er introverte og synes det virker slitsomt med en som er ekstrovert, det stiller jo helt andre krav til oss foreldre for å følge opp det framfor et introvert barn da det er mer kompatibelt med oss og våre aktiviteter. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg er introvert og mannen ekstrovert. Virker som barnet er lik sin far. Men det går helt fint. Mye man tåler så lenge det gjelder barnet. 

Anonymkode: 5b38e...0c9

• Liker 5
Skrevet

Jeg er introvert og faren ekstrovert. Barnet er enda mer introvert enn meg.

Anonymkode: be8f6...ece

• Liker 4
Skrevet

Har ikke barn selv, men er barn til noen. Min mor er ekstrovert, min far introvert. Vi er 3 søsken, 2 av oss introverter og den siste litt 50/50 alt etter dagsformen.

Anonymkode: 008fe...29a

Skrevet

Er introvert selv og det samme er ungdommene mine. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Barnet vårt tror jeg er ekstrovert, hun er sosial, "populær"(hun inkluderer alle i lek i bhg, leker med alle), morsom og en som liker å herje litt. Jeg var en som kunne sitte alene å perle på den alderen. Jeg hadde få venner og trivdes slik. Jeg hatet bursdager feks. 

Datteren min liker slike sosiale eventer, men hun er veldig flink til å trekke seg tilbake om det blir for mye for henne. Hun sier det bråker, og vil bare slappe av litt. Hun er fire år, så ikke veldig lett å definere ekstrovert eller introvert enda 😊

Anonymkode: 5d6cb...617

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en av hver 🙂

Anonymkode: 5640c...28e

Skrevet

To ekstremt introverte fikk en ekstremt ekstrovert 😄

Anonymkode: c9f0f...de8

• Liker 2
Skrevet

Jeg er introvert og far til barna er nok en mellomting. Jeg trodde han var ekstrovert den gangen vi datet, men nå som vi har bodd sammen i mange år, vet jeg at han kan trives godt og lade opp med hobbyene sine i eget selskap også.  

Det eldste barnet vårt er nok ekstrovert. Hun er fire, så det er litt tidlig å si. Men hun er i hvert fall en aktiv type, liker folk, liker å prate og vil være der ting skjer. Hun er et sånt barn som smiler til og prater med alle hun ser, og leker med alle i barnehagen. Hun driver og planlegger hvordan hun kan få tak i flere senger så flest mulig av barnehagevennene hennes kan overnatte her samtidig 😅 Veldig ulik meg selv som barn. Vi har også en toåring, og med henne er det i hvert fall tidlig å si, men jeg gjetter hun ender opp som en mer introvert dame. Hun kan kose seg med å leke lenge alene nå i hvert fall. 

Anonymkode: fa225...78e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barnet vårt tror jeg er ekstrovert, hun er sosial, "populær"(hun inkluderer alle i lek i bhg, leker med alle), morsom og en som liker å herje litt. Jeg var en som kunne sitte alene å perle på den alderen. Jeg hadde få venner og trivdes slik. Jeg hatet bursdager feks. 

Datteren min liker slike sosiale eventer, men hun er veldig flink til å trekke seg tilbake om det blir for mye for henne. Hun sier det bråker, og vil bare slappe av litt. Hun er fire år, så ikke veldig lett å definere ekstrovert eller introvert enda 😊

Anonymkode: 5d6cb...617

Du blander introvert med innadvendt og ekstrovert med utadvendt. Man kan fint være både utadvendt og populær og samtidig introvert.

• Liker 7
Skrevet

Vet ikke

Anonymkode: dada3...bfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du blander introvert med innadvendt og ekstrovert med utadvendt. Man kan fint være både utadvendt og populær og samtidig introvert.

Det er 2 ord for akkurat det samme🥱

Anonymkode: e0e2d...ed1

• Liker 5
Skrevet

Jeg er introvert, sønnen min er definitivt ikke det. Han trives blant masse folk, mens jeg blir mest sliten av det.

Anonymkode: da7a3...b10

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva mener du nøyaktig er forskjellen på disse ordene som kan bety akkurat det samme?

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er 2 ord for akkurat det samme🥱

Det er det ikke. 
alle hadde gjettet at jeg var ekstrovert om de ikke kjente meg veldig godt. 
men jeg henter energi ved å være alene, men er på når jeg er sammen med andre. Blir bare totalt utslitt av det….

Anonymkode: f1f93...2bb

• Liker 9
Skrevet

2 introverte med en ekstremt ekstrovert jente, her. 😫

Anonymkode: 66759...e49

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er det ikke. 
men jeg henter energi ved å være alene, men er på når jeg er sammen med andre. Blir bare totalt utslitt av det….

Det er synonymer, jo.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er introvert, pappaen er ekstrovert. Ett barn er introvert, ett er ekstrovert og en er begge deler 😅 

Anonymkode: 6df59...34d

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er det ikke. 

PetterKanin skrev (11 minutter siden):

Det er synonymer, jo.

Tenkte det samme .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...