Gå til innhold

Verdens fineste for deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet

Han/henne du er sammen med, er han/hun den flotteste for deg? Eller synes dere fortsatt andre er flottere?

Når jeg er sammen med noen så blir han automatisk den personen med både finest kropp og ansikt. Synes ikke at andre er i nærheten av like fine.

Har andre det sånn også eller er dere omvendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, samboeren min er helt klart den kjekkeste og flotteste. Men jeg er jo ikke blind, og jeg ser jo at andre menn er kjekke og flotte de også, men ingen er som min.

Skrevet

Eg har ikkje hatt det sånn.

Har alltid hatt etpar stk som eg syns er enda flottare å sjå på. Og eg forventar ikkje at kjæresten min skal syns at eg er den flottaste i verden heller.

Men han skal sjølvsagt meine at eg er den beste mixen av utsjånad, personlighet og klaff med han. Og ditto for min del! :)

Gjest Gjest_nora_*
Skrevet

Synes det hadde vært vanskelig å "levd med" hvis jeg syntes kjæresten min var den flotteste, men han ikke hadde syntes det tilbake. Det hadde liksom blitt litt feil.

Skrevet

jeg syns definitivt han er den fineste...! men som noen over her sa, så er jeg jo ikke blind, kan jo se at det fins mange kjekke/pene mannfolk i denne verden, men jeg ville aldri hatt noen andre å finner få feil ved han, han er så deilig,fin,skjønn...!!!! :)))

Gjest Isabellas
Skrevet

Min er helt klart den vakreste jeg har sett - og jeg tuller ikke engang! Han er et glansbilde, ser ut som en egyptisk gud (eller noe sånn) og jeg tror ikke han selv vet hvor nydelig han er engang, men han vet at han kunne fått de han ville. Og heldigvis er for han ikke utseende alt i verden. Det er fantastisk å våkne hver morgen og se inn i de nydelige øynene og det vakre ansiktet... :)

Skrevet

Når jeg har sagt at min kjæreste er verdens fineste og hørt andre si det samme, så har jeg aldri tenkt i baner av det fysiske. Fjes og kropp, men mer det på innsiden. Trodde ikke folk tenkte i baner av det fysiske i det hele tatt jeg.

Skrevet

Eksen min synes jeg var finest i verden når vi var sammen. :)

Gjest Isabellas
Skrevet
Når jeg har sagt at min kjæreste er verdens fineste og hørt andre si det samme, så har jeg aldri tenkt i baner av det fysiske. Fjes og kropp, men mer det på innsiden. Trodde ikke folk tenkte i baner av det fysiske i det hele tatt jeg.

Jeg tror de mente bare fysiske ja.

Skrevet

Mannen min er ikke:

kjekkest, finest, snillest, flinkest eller rausest.

Han scorer "passe" på alt. Men jeg sier det ofte til han at han er den kjekkeste, fineste, snilleste osv. Og det hjelper. Vi har det kjempefint, og jeg ville aldri i verden ha bytta han ut.

Men han er verdens beste i senga, synes jeg. :ler:

Skrevet (endret)

Min samboer er den flotteste, kjekkeste, snilleste og beste mannen som finnes (for meg)! :hjerte:

Endret av lillesky
Gjest Isabellas
Skrevet
det er min også! (Best i senga)  :ler:

Pluss at han er den beste for meg også (snill, gjør meg glad osv osv), han er alt jeg vil ha av en mann egentlig, bortsett fra et par ting, men ingen er perfekte. Men likevel: Denne tråden tror jeg gikk på kun det fysiske! For alle syns vel at kjæresten sin er den snilleste, kjærligste, flinkeste osv osv!

Skrevet

ja syns det, men det er vel normalt, hade vært rart dersom noen ikke syns det

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg syns han er den fineste i hele verden :) . Jeg ser jo at finnes andre menn der ute som kanskje er penere rent utseendemessig, men kombinasjonen av utseende og det indre hos kjæresten min gjør ham til den aller fineste for meg.

Skrevet

Rart at det alltid skal være slik at så fort en kommer med et nytt ord eller mening som høres bra ut, så skal alle andre i ettertid si det samme? Hvorfor er det sånn?

Skrevet

Ja, i mine øyne er han den vakreste. Uten tvil den nydeligste jeg har sett. :hjerter:

Men jeg vet jo at jeg ikke er helt objektiv, og at andre ser på ham med andre øyner. Men pen er han.

Skrevet

Ingen kan si at min kjæreste er pen. Hn har skeve tenner, skranglete kropp med en liten øl mage og store viker. Men alikevellhar han DEN personligheten.Han får meg til å føle meg elsket og han vil meg alt godt i verden. Jeg kan le og gråte med han og vi er der 100% for hverandre. Jeg mener at i lengden er det ikke et pent ytre som teler. Selfølgelig skal man synes kjæresten sin er attraktiv. Men nå har jeg boddmed kjæresten min siden jeg var 18 og nå er jeg 24 og jeg elsker han over alt på jord og utseende betyr ingenting lenger! Jeg er stolt av han og Ville aldri ha byttet han ut. Så for meg er han alt-men om han er pen? nei :)

Skrevet

Min kjære er den flotteste i verden - for meg :hjerter:

Gjest Jalileh
Skrevet

Min nye flamme (vi er ikke helt sammen...enda, hehe) er ikke kjekk, ikke den typiske mannen man snur seg etter, men for meg er han nyyyydelig. :)

Og ja, i mine øyne finnes det ingen flottere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...