AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Har blitt sammen med verdens herligste mann! Eneste problemet vårt er sex.. Penisen hans er alt for stor. Har prøvd absolutt alt for å gjøre sex best mulig, men ingenting funker.. Tipper den er rundt 20 cm og veldig tjukk, som sagt ALT for stor for vaginaen min. Begynner å blø hver gang vi har sex og det gjør helt forferdelig vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er vel ikke så mye vi kan gjøre heller. Vi er begge 20 år gamle. Anonymkode: 4d0fc...bdc
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Er lommeboka hans for tjukk også? Anonymkode: 44869...b8d 7
Hulderen Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har blitt sammen med verdens herligste mann! Eneste problemet vårt er sex.. Penisen hans er alt for stor. Har prøvd absolutt alt for å gjøre sex best mulig, men ingenting funker.. Tipper den er rundt 20 cm og veldig tjukk, som sagt ALT for stor for vaginaen min. Begynner å blø hver gang vi har sex og det gjør helt forferdelig vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er vel ikke så mye vi kan gjøre heller. Vi er begge 20 år gamle. Anonymkode: 4d0fc...bdc Har du prøvd med mye glidemiddel og at det er du som styrer penetreringen? Bruk mye tid, og lirk inn litt og litt av gangen. Altså at penisen ikke støter helt inn med en gang, men litt inn, ut, litt lenger inn, ut osv. 14
Resignert Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Det viktigste er vel å ta seg god tid til forspill, slik at du er helt klar før evt. penetrering. Han høres jo stor ut, men de aller fleste vaginaer hsr jo en enorm evne til å tilpasse seg, sannsynligvis også din! 15
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 Har dere ordentlig foreplay? Prøved med glidemiddel? Stresser du? Har du en ubehagelig opplevelse kan stramme litt ubevisst ved neste anledning. Anonymkode: 04fff...c4a 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #6 Skrevet 25. desember 2021 Send an til meg du her er han og penisen hans hjertelig velkommen 😊 Men ja sørg for å ha ordentlig foreplay minst 30-40 minutter og du må varmes godt opp og være sprengkåt og rennevåt. Han må også respektere grensene dine og ikke gå dypere enn hva du er komfortabel med, dvs han må lytte til deg og ikke druse på uten å ta hensyn til hva som er godt og vondt for deg. En mann som ikke tar hensyn samme hvor stor eller liten penisen er er en dårlig elsker og ikke noe å samle på! Anonymkode: fc475...46f 12
Realverdien Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har blitt sammen med verdens herligste mann! Eneste problemet vårt er sex.. Penisen hans er alt for stor. Har prøvd absolutt alt for å gjøre sex best mulig, men ingenting funker.. Tipper den er rundt 20 cm og veldig tjukk, som sagt ALT for stor for vaginaen min. Begynner å blø hver gang vi har sex og det gjør helt forferdelig vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er vel ikke så mye vi kan gjøre heller. Vi er begge 20 år gamle. Anonymkode: 4d0fc...bdc Her skal du bare drite i alle hånlige svar. Har selv vært med ei dame som ikke klarte med kølla mi. Og det er ingen spøk. Ser at du sier du blør. Det kan skyldes vaginisme. Soppinfeksjon eller lite glidemiddel. Prøv å bruke glidemiddel under sex. Masse av det. Olje eller vann. Prøv dere bare frem. Er nok heller din skjede som er i minste laget, for de fleste dåser skal klare selv mobsterdongene man ser på tv. Har vært med et lass kvinner og aldri møtt noen som hadde fått stake som vanlige kvinner ikke klarer med. 7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #8 Skrevet 25. desember 2021 Å få inn full lengde kan gjerne være verre å få til, enn å bli vant til tykkelsen. Han må lære å kontrollere støtene. Hjelp til å guide. Bruk god tid og et godt glidemiddel. K42. (Som er helt normal der nede, tiltross for 3 barn. Akkurat sånn som kvinner er laget!) Anonymkode: 7c69c...04c 4
Gjest Trøst Skrevet 25. desember 2021 #9 Skrevet 25. desember 2021 (endret) Resignert skrev (1 time siden): Det viktigste er vel å ta seg god tid til forspill, slik at du er helt klar før evt. penetrering. Han høres jo stor ut, men de aller fleste vaginaer hsr jo en enorm evne til å tilpasse seg, sannsynligvis også din! Dette. Er man kåt og avslappet så vil det ikke ta lang tid før skjeden tilpasser seg penis. Alltid litt trangt i begynnelsen dog, og det gjør bare vondt om man ikke er våt nok eller avslappet. Nå er vel ikke de fleste vaginaer 20 cm dype, så om han får hele lengden inn er en annen sak.... Men om ingenting fungerer så kan man vel si at dere ikke passer sammen seksuelt. Sånn er det jo noen ganger, dessverre. Endret 25. desember 2021 av Trøst
miss summers Skrevet 25. desember 2021 #10 Skrevet 25. desember 2021 Skjønner deg godt TS. Har opplevd dette selv, eller jeg datet en jeg aldri fikk gjennomført samleie med. Den var altfor tjukk. ☹️ Du MÅ bli våt nok. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #11 Skrevet 25. desember 2021 Jeg har normal størrelse på pikken. Anonymkode: 28249...18a
BobbySocks Skrevet 25. desember 2021 #12 Skrevet 25. desember 2021 (endret) ts. Glidekrem. MYE. Og så litt til. Endret 25. desember 2021 av Elaine Marley
Elaine Marley Skrevet 25. desember 2021 #13 Skrevet 25. desember 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, kontaktannonse, krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #14 Skrevet 25. desember 2021 Da er du ikke våt nok eller kåt nok. Var sammen med en mann, hadde penis ca som en halvliters- flaske. Men han (den eneste av de nesten 30 jeg har vært med) gjorde med klissblaut pga at han alltid fikk meg til å komme først, ved hjelp munn/fingre. Trengte aldri glidemiddel, det må jeg ha nå, med mannen min som har en gjennomsnittlig penis. Jeg og eksen hadde faktisk sex flere ganger per dag i perioder. Det var littegrann vondt når han kom inn , så ikke vondt i det hele tatt. Prøv en gang at han gjør deg dryppende våt, at han fokuserer kun på deg lenge. Da er du sannsynligvis så klar både fysisk og psykisk, at det går veldig bra. Anonymkode: 8ed1a...cb5 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #15 Skrevet 25. desember 2021 Skjønner deg godt, Ts. Dette hadde dessverre aldri godt for meg heller. Og det er kjempeleit hvis mannen og forholdet dere imellom er veldig bra. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, jeg hadde nok foreslått å ha sex på andre måter enn akkurat penetrering. Det hadde vært en helt ok løsning for meg, men spørs hva mannen syns om å droppe penetrering helt🤔 Anonymkode: 23e43...c65
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #16 Skrevet 25. desember 2021 For tykk penis?? Hallo du får en unge ut der lol Send han til meg du Anonymkode: ace1b...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #17 Skrevet 25. desember 2021 Realverdien skrev (2 timer siden): Her skal du bare drite i alle hånlige svar. Har selv vært med ei dame som ikke klarte med kølla mi. Og det er ingen spøk. Ser at du sier du blør. Det kan skyldes vaginisme. Soppinfeksjon eller lite glidemiddel. Prøv å bruke glidemiddel under sex. Masse av det. Olje eller vann. Prøv dere bare frem. Er nok heller din skjede som er i minste laget, for de fleste dåser skal klare selv mobsterdongene man ser på tv. Har vært med et lass kvinner og aldri møtt noen som hadde fått stake som vanlige kvinner ikke klarer med. Tror ikke du vet hva vaginisme er ...så please, ikke kommenter noe du ikke aner hva er...takk Om hun ikke klør nedentil, svir eller har merkelig utflod er det ikke sopp Anonymkode: b23da...a94 11
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #18 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men ja sørg for å ha ordentlig foreplay minst 30-40 minutter og du må varmes godt opp og være sprengkåt og rennevåt. Anonymkode: fc475...46f Hvilke menn gidder å ha 40 minutter foreplay hver gang han har lyst på et nummer? Og hvem har tid til det? Anonymkode: 649c2...060 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #19 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke menn gidder å ha 40 minutter foreplay hver gang han har lyst på et nummer? Og hvem har tid til det? Anonymkode: 649c2...060 20 minutter holder nok. Men har han lyst på sex, så ja, da burde han gidde det!? Tid? Er det noe man har her i livet, så må det være tid!! 😂😂 Anonymkode: e18a7...373 11
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #20 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror ikke du vet hva vaginisme er ...så please, ikke kommenter noe du ikke aner hva er...takk Om hun ikke klør nedentil, svir eller har merkelig utflod er det ikke sopp Anonymkode: b23da...a94 Tøff i trynet du. Kanskje seg å stave før du belærer andre. Anonymkode: 9786d...afe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå