AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Mannen hadde invitert svigers til oss for å spise stor middag første juledag. Jeg har hatt migrene siden i går og spurte om vi kan ta det en dag senere i julen. Mannen svarte «dra til helvete» og «kanskje du har fått hjerneslag» og flere stygge ting og sa jeg får sette meg på soverommet. Jeg sendte en melding til svigers om at jeg har migrene og at jeg nesten ikke klarer stå på beina og det sjokkerende sønnen deres hadde sagt. Meldingen ble lest og ikke besvart. Barna har ikke vært ute i hele dag fordi han har styra på med rydde og lage mat. Så barna har naturlig non vært inne og kjede seg og lagd leven. Han sier de er på vei hit nå. Altså seriøst? Hva skal man si/gjøre? Anonymkode: a7e36...564 4
Populært innlegg Urwa Skrevet 25. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 25. desember 2021 Hadde bare tatt smertestillende å ligget på rommet mitt!! Ut hadde jeg ikke kommet. 65
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Men hva i all verden er det som går folk til å komme på middag når man sier at man ikke orker besøk? Utrolig påtrengende og hensynsløst. Forventer de å bare sitte der ot late sol ingenting? Hovedgrunnen er jo fordi da var det ingen av oss som fikk tatt barna ut de har bare sittet inne. Anonymkode: a7e36...564 26
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mannen svarte «dra til helvete» og «kanskje du har fått hjerneslag» og flere stygge ting og sa jeg får sette meg på soverommet. Anonymkode: a7e36...564 Hva ER det med enkelte menn? Jeg hadde sørget for at du kunne hvile hjemme og hadde i stedet sendt unger og mat til svigers. Men, det er vel en mann som aldri har opplevd motgang eller sykdom i livet, og som totalt mangler empati. Sjuke greier. m48 Anonymkode: 2477a...c81 42
Entern Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva i all verden er det som går folk til å komme på middag når man sier at man ikke orker besøk? Utrolig påtrengende og hensynsløst. Forventer de å bare sitte der ot late sol ingenting? Hovedgrunnen er jo fordi da var det ingen av oss som fikk tatt barna ut de har bare sittet inne. Anonymkode: a7e36...564 De vil vel ha gratis mat? 🤷🏻♂️ Mannen til TS høres ut som et rasshøl. 20
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 25. desember 2021 Du sendte melding til foreldrene til en mann du er gift med og har fått barn med fordi mannen sa noen veldig stygge ting. Hva tenkte du at foreldrene til mannen din kom til å gjøre med den informasjonen? Du må nok akseptere at din mann, barna deres og besteforeldrene deres har en fin 1. juledag slik de har planlagt og gledet seg til. Kjipt at du er syk men alle andre kan fortsatt ha en hyggelig kveld. God bedring! Anonymkode: 96fae...7ac 79
Entern Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ER det med enkelte menn? Jeg hadde sørget for at du kunne hvile hjemme og hadde i stedet sendt unger og mat til svigers. Men, det er vel en mann som aldri har opplevd motgang eller sykdom i livet, og som totalt mangler empati. Sjuke greier. m48 Anonymkode: 2477a...c81 Ja sikkert en sånn bortskjemt drittsekk som aldri har møtt motgang og er vant til at alle danser etter hans pipe. 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 Populært innlegg #8 Skrevet 25. desember 2021 Men hvis mannen ordner alt til selskapet og du kan ligge i fred på rommet ditt hele kvelden er det kanskje ikke noe problem? Regner med at både mann, barn og besteforeldre har gledet seg til julemiddag, og det er jo litt dumt hvis alt må avlyses når det faktisk går an å løse problemet? Anonymkode: 7a99b...00c 72
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #9 Skrevet 25. desember 2021 Mange som kjeder seg i jula, tydeligvis. Anonymkode: c2bb8...25b 11
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #10 Skrevet 25. desember 2021 Men hvis mannen ordner alt til selskapet og du kan ligge i fred på rommet ditt hele kvelden er det kanskje ikke noe problem? Regner med at både mann, barn og besteforeldre har gledet seg til julemiddag, og det er jo litt dumt hvis alt må avlyses når det faktisk går an å løse problemet? Anonymkode: 7a99b...00c 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mannen hadde invitert svigers til oss for å spise stor middag første juledag. Jeg har hatt migrene siden i går og spurte om vi kan ta det en dag senere i julen. Mannen svarte «dra til helvete» og «kanskje du har fått hjerneslag» og flere stygge ting og sa jeg får sette meg på soverommet. Jeg sendte en melding til svigers om at jeg har migrene og at jeg nesten ikke klarer stå på beina og det sjokkerende sønnen deres hadde sagt. Meldingen ble lest og ikke besvart. Barna har ikke vært ute i hele dag fordi han har styra på med rydde og lage mat. Så barna har naturlig non vært inne og kjede seg og lagd leven. Han sier de er på vei hit nå. Altså seriøst? Hva skal man si/gjøre? Anonymkode: a7e36...564 Jeg synes det høres som dere alle er like sære. Selv om mannen din er kjip og urimelig, virker det noe grenseløst og sitere hans utskjelling av deg på sms til foreldrene hans. Jeg kan ikke se at du har noe som helst å vinne på å gjøre det. Det hadde holdt om du forklarte at i kveld måtte du dessverre trekke deg tilbake og tilbringe kvelden på soverommet, men at mannen overtar styring og organisering av kvelden. Svigers, barna og mannen din kan vel ha en fin 1.juledag selv om du ligger på soverommet. Hvorfor avlyse jula for alle andre når det ikke er nødvendig? Anonymkode: 5c911...485 52
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #12 Skrevet 25. desember 2021 Og enig med hun over her som skriver at man ikke involverer verken svigerforeldre eller egne foreldre i deres ekteskapelige problemer. At mannen er stygg i munnen må du nesten håndtere på en annen måte. Anonymkode: 7a99b...00c 44
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #13 Skrevet 25. desember 2021 Vel det er mest oppførselen og ordbruken hans jeg er sjokkert over Anonymkode: a7e36...564 12
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #14 Skrevet 25. desember 2021 Du sendte den mld til svigers? 😅 Om han koker så hadde jeg bare lagt meg. og ungene kan ut i morgen. Anonymkode: 23834...efe 12
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #15 Skrevet 25. desember 2021 Hva er grunnen til at han svare deg på den måten? Må være noe mer bak du ikke forteller tenker jeg. Og hvorfor sier du til svigers hva han sa til deg? Partneren min hadde klikka om jeg sendte melding til foreldrene hennes og sa ting hun sier til meg når vi krangler. Anonymkode: b2a2d...ca6 26
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #16 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange som kjeder seg i jula, tydeligvis. Anonymkode: c2bb8...25b Tror du ikke på historien? Anonymkode: 42ac1...5cb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #17 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er grunnen til at han svare deg på den måten? Må være noe mer bak du ikke forteller tenker jeg. Og hvorfor sier du til svigers hva han sa til deg? Partneren min hadde klikka om jeg sendte melding til foreldrene hennes og sa ting hun sier til meg når vi krangler. Anonymkode: b2a2d...ca6 Å få «dra til helvete» slengt i trynet fordi man er syk kan knapt kalles en krangel. Det er psykisk vold. Anonymkode: 2477a...c81 14
Realverdien Skrevet 25. desember 2021 #18 Skrevet 25. desember 2021 Urwa skrev (1 time siden): Hadde bare tatt smertestillende å ligget på rommet mitt!! Ut hadde jeg ikke kommet. Tror fasiten er her. Typisk sak der man kan se begge sider. Fruen er for hodepinet til å ha besøk. Mannen vil treffe foreldrene og holde avtalen. Synes det er innafor å ligge 'sjuk' med migrene. Det forstår nok folk. Godt man ikke har trukket kvinnfolk i hus selv og kan ha hvem fan man vil på besøk uten drama. AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Å få «dra til helvete» slengt i trynet fordi man er syk kan knapt kalles en krangel. Det er psykisk vold. Anonymkode: 2477a...c81 Men her kan det være slik at'a har migrene hver gang hans foreldre kommer, men krever alle mann på dekk når hennes foreldre kommer... slikt som reis til helvete kommer sjelden ut av det blå i denne versens ulykkelige selvpåførte parforhold. 18
Entern Skrevet 25. desember 2021 #19 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å få «dra til helvete» slengt i trynet fordi man er syk kan knapt kalles en krangel. Det er psykisk vold. Anonymkode: 2477a...c81 Jepp. ☝️👍 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #20 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å få «dra til helvete» slengt i trynet fordi man er syk kan knapt kalles en krangel. Det er psykisk vold. Anonymkode: 2477a...c81 Ja det er dette som er problemet. Anonymkode: a7e36...564 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå