AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Noen i familien har hatt en brilliant ide og gitt alle i storfamilien en aktivitet sammen i julegave. Altså alt fra besteforeldre til små barn. Vi er veldig mange og generelt er det utrolig styrete å være med på ting der alle er samlet. (Er type 25 stk). Barnet vårt er også litt liten til å synes at denne aktiviteten er gøy. Så hun vil få veldig liten glede av det. Er det innafor å si nei takk til å delta til tross for at det er en julegave fra nær familie? Anonymkode: bec93...7cd
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 De har valgt å gi alle aktivitet i gave og forventer da at alle kan stille samtidig? Det virker komplisert. Jeg liker ikke å få aktiviteter til f.eks gitte tidspunkt. Det føles litt kveldende og presset blir stort. Har selv gitt aktivitet i gave til noen, men det har stort sett vært barn i familien og jeg har avklart når med foreldrene på forhånd. Også selvsagt spurt om det er noe de tror kan passe for barna. En gang fikk jeg konsertbillett til like over jul. Jeg jobber turnus og var umulig å bytte. Anonymkode: 26584...559 2
SoWhat? Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 De må jo ha forsikret seg om at alle kan stille da, så ja, jeg tenker jo at det er litt sært å ikke møte opp. Høres ut som en original gave ihvertfall. Det er litt vanskelig å si noe mer om det da en ikke vet hvem og hvorfor og hvordan. Du kjenner jo familien best, så du vet jo hvordan de vil se på det?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 SoWhat? skrev (4 timer siden): De må jo ha forsikret seg om at alle kan stille da, så ja, jeg tenker jo at det er litt sært å ikke møte opp. Høres ut som en original gave ihvertfall. Det er litt vanskelig å si noe mer om det da en ikke vet hvem og hvorfor og hvordan. Du kjenner jo familien best, så du vet jo hvordan de vil se på det? Nei de forsikret seg ikke om at alle kunne stille. De inviterte til et tidspunkt så langt frem i tid at det skal mye til at noen hadde planer. Anonymkode: bec93...7cd
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De har valgt å gi alle aktivitet i gave og forventer da at alle kan stille samtidig? Det virker komplisert. Jeg liker ikke å få aktiviteter til f.eks gitte tidspunkt. Det føles litt kveldende og presset blir stort. Har selv gitt aktivitet i gave til noen, men det har stort sett vært barn i familien og jeg har avklart når med foreldrene på forhånd. Også selvsagt spurt om det er noe de tror kan passe for barna. En gang fikk jeg konsertbillett til like over jul. Jeg jobber turnus og var umulig å bytte. Anonymkode: 26584...559 Ja de har invitert til et tidspunkt så langt frem i tid at de fleste nok ikke har lagt planer enda. Spesielt siden det er corona og deg skjer generelt lite i verden… Anonymkode: bec93...7cd
SoWhat? Skrevet 26. desember 2021 #6 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei de forsikret seg ikke om at alle kunne stille. De inviterte til et tidspunkt så langt frem i tid at det skal mye til at noen hadde planer. Anonymkode: bec93...7cd Det går jo nesten ut på det samme...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 De mener godt og ønsker å gjøre noe sammen med hele familien. Det er sammensveisende. Istedenfor å være så negativ og utakknemlig: tenk om det blir artig! Med mindre dere er syke eller har et handikap som gjør denne aktiviteten umulig å gjennomføre synes jeg dere skal stille opp, og dere burde jobbe litt med innstillingen deres også. Anonymkode: e3932...4e7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå