milliemoo Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Hei! Hver dag ser jeg de samme tallene på klokken, enten på mobilen, på klokken på hånden eller i bilen. Dette har pågått i mange måneder nå. Er det noen jeg kan snakke med her inne som vil bidra til å tolke dette? Tar gjerne kontakt, og mot betaling hvis dette skal være aktuelt. milliemoo
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 https://www.ascendedvibrations.love/blog-posts/the-meaning-of-angel-numbers-over-111-numbers-explained Anonymkode: 912c5...b0c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Jeg hadde drøm en gang at tall du ser som det har mer med den betydningen du selv har til de tallene enn det som står forklart på google. Det kan være likt som google å, men du må føle deg frem til hva som stemmer for deg. Det er ofte tegn at du er på rett vei. Når du ser samme tall vær oppmerksom på hva du nettopp tenkte på før du så de tallene Anonymkode: 83f86...86a
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Du kan eksempel se tall som har en spesiell betydning for deg som minner om noen . Da kan det være tegn fra den personen som et bekreftende ja Anonymkode: 83f86...86a
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 Det kalles konfirmasjonsbias. Du ser på klokka mange ganger når den er andre klokkeslett, men det legger du ikke merke til. Mye interessant å lese om konfirmasjonsbias/confirmation bias, hjernen vår er et fascinerende organ. Anonymkode: 2e94c...50a 3
Capitan Fracassa Skrevet 25. desember 2021 #6 Skrevet 25. desember 2021 milliemoo skrev (7 timer siden): Hei! Hver dag ser jeg de samme tallene på klokken, enten på mobilen, på klokken på hånden eller i bilen. Dette har pågått i mange måneder nå. Er det noen jeg kan snakke med her inne som vil bidra til å tolke dette? Tar gjerne kontakt, og mot betaling hvis dette skal være aktuelt. milliemoo Hvis du virkelig er interessert i å finne ut om du faktisk ser spesielle tall oftere, og det ikke bare er confirmatiom bias, som brukeren over skriver, så må du over en lang periode skrive ned absolutt hvert eneste tall du ser på de tre enhetene du snakker om. Når du så har en samling på minst noen hundre tall, har du mulighet for å kontrollere om det faktisk er noen tall som skiller seg ut, eller om det bare var noe du innbilte deg - men det krever at du er flink nok til å faktisk skrive ned alle. Menneskehjernen er ekstremt god til å se mønstre også der det bare er tilfeldigheter, og å legge merke til de mønstrene man tror er der og overse det som ikke passer, så før du har kontrollert dette rimelig vitenskapelig har du ingen måte å vite om det er noe mer. Luåykke til 😃 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det kalles konfirmasjonsbias. Du ser på klokka mange ganger når den er andre klokkeslett, men det legger du ikke merke til. Mye interessant å lese om konfirmasjonsbias/confirmation bias, hjernen vår er et fascinerende organ. Anonymkode: 2e94c...50a Bekreftelsestendens* Konfirmasjon er slik man gjør i kirka. Anonymkode: dd4b0...864 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #8 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bekreftelsestendens* Konfirmasjon er slik man gjør i kirka. Anonymkode: dd4b0...864 Takk, jeg hører det oftest på engelsk og sjelden på norsk, så hadde glemt hva det het. Anonymkode: 2e94c...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå