Gå til innhold

Hekt på håpløs mann, ikke den beste jeg kan få

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en hekt på en helt håpløs mann. Møtes ikke, ringer ikke, forteller ikke om livet sitt på meldinger og er generelt kjedelig. I tillegg har han tid til alt annet enn meg. Hvorfor søren hekter jeg ikke på noen av de bra mennene, som er kjekkere, bedre og vennligere enn dette eksemplaret. Her må det endringer til i 2022. Hjelp! Noen som har kommet ut av taperfella?

Anonymkode: 6b28a...112

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en hekt på en helt håpløs mann. Møtes ikke, ringer ikke, forteller ikke om livet sitt på meldinger og er generelt kjedelig. I tillegg har han tid til alt annet enn meg. Hvorfor søren hekter jeg ikke på noen av de bra mennene, som er kjekkere, bedre og vennligere enn dette eksemplaret. Her må det endringer til i 2022. Hjelp! Noen som har kommet ut av taperfella?

Anonymkode: 6b28a...112

Men han er jo så spennende… ikke sant? 😏

• Liker 2
Skrevet

Det er en avledning fra probleme du har som du absolutt faktisk heller burde viet tid til og løst, i stede for å sette fokus på det som er vanskelig hos deg selv, blir du hekta på noen som er helt umulig og alltid vil holde det du trenger fra deg.

Han ringer ikke, bryr seg ikke, driter i deg, ta et hint og rett fokus mot deg selv. 

Anonymkode: 61260...f31

• Liker 8
Skrevet

Det er fordi du hater deg selv.

Jobb med din egen selvfølelse først. Så vil resten falle på plass.

Anonymkode: 99736...48d

• Liker 4
Skrevet

Det samme skjedde med meg. Jeg var hektet over flere år på en slik mann. Dårlig selvtillit hos meg selv er er stikkord. Jeg trodde ikke jeg fortjente bedre. I tillegg var det nok et element av «prosjekt umulig» for å avlede meg selv fra å jobbe med mine øvrige problemer. Kanskje det er lettere å være hekta i en umulig type.

Anonymkode: 21875...eed

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fordi du hater deg selv.

Jobb med din egen selvfølelse først. Så vil resten falle på plass.

Anonymkode: 99736...48d

Dette. We only accept the love we think we deserve. 

Overbevis deg selv om at du er god nok og at du fortjener en bedre mann, så vil hekten forsvinne :)

Anonymkode: 79b5f...eaa

• Liker 3
Skrevet

Oppsøk kontakt med andre menn, kanskje du får opp øynene for hvor useless han er. 

Hekt er aldri kjærlighet, husk det. 

Anonymkode: f169b...80d

• Liker 4
Skrevet

Dere er syke i hodet. Han fortjener bedre enn deg.

Anonymkode: ccc96...526

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis at han er taper, mest sannsynlig handler det om at han ikke er interessert og håper at du tar hintet snart.

Anonymkode: d56a5...439

• Liker 5
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere er syke i hodet. Han fortjener bedre enn deg.

Anonymkode: ccc96...526

Hvem er syke i hodet? 

Hun fortjener en mann som ønsker å være med henne. Hun tror hun kun fortjener en mann som ikke engang liker henne. Denne mannen fortjener også noen som vil ha han og det er ingenting negativt mot han å si at hun fortjener bedre, fordi det går på hvorvidt han også er forelsket eller ikke. Ikke på han som person. 

Anonymkode: 79b5f...eaa

Skrevet

Hei ts

Vet hvordan du har det. Det er tøft og vondt. Vil bare ønske deg alt godt i 2022 og at du begynner å se ting klarer for hva de er... 

🌹

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er ikke nødvendigvis at han er taper, mest sannsynlig handler det om at han ikke er interessert og håper at du tar hintet snart.

Og du har tydeligvis ikke skjønt et ord av det TS skriver. Hun hevder ikke at han er en taper PÅ GRUNN AV måten han er mot henne. Hun befinner seg tvert imot i en situasjon der hun er forelsket i en som etter objektive mål er en taper. Og han liker henne ikke engang.

• Liker 2
Skrevet

Kalle noen taper fordi de ikke er interessert  🙃

Anonymkode: 20dd9...778

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja sier vel mer om dem enn ts... 

Skrevet

Treffer du han, eller er det sånn at du bare tenker på han?

Anonymkode: 08a01...641

• Liker 1
Skrevet

Med slike ekle, mannehatende holdninger skjønner jeg at han ikke vil ha deg...

Anonymkode: d6ce2...87d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er ofte at slike menn utnytter at den andre har en hekt på de da så vet ikke jeg hvem som er verst her da. Ser ikke noe mannehat jeg. Bare at man kan bli hekta på menn. Spesielt de du aldri får er en kjennsgjerning og skjer stadig vekk mange... Fins sikkert menn og som blir hekta på damer men sjelden vi hører om det på kg i hvertfall. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor kaller hun han taper? Det er vel seg selv hun omtaler som taper og i taperfella (fella for tapere) fordi hun er hektet på denne mannen som hun atpå til syntes er håpløs. 

Anonymkode: c731e...a0f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken tråd er det du har lest egentlig? Hvis du mistolker ting så mye så er det kanskje en god ide å vurdere antipsykotika 

Anonymkode: c731e...a0f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og du har tydeligvis ikke skjønt et ord av det TS skriver. Hun hevder ikke at han er en taper PÅ GRUNN AV måten han er mot henne. Hun befinner seg tvert imot i en situasjon der hun er forelsket i en som etter objektive mål er en taper. Og han liker henne ikke engang.

Det spiller ingen rolle hvordan jeg tolket det, og det har egentlig ikke noenting med saken å gjøre. Saken er at han ikke er interessert.

Jeg har hatt hekt før jeg og Ts, og det er veldig vondt. Håper du kommer deg videre raskt og møter en skikkelig bra fyr snart 😊

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...