AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Jeg oppdaget graviditeten ved at brystene var sprengende og ømme. Nå syns jeg de har dabbet litt av etter at jeg begynte på uke 5. De er litt på og av enda, ømme på kvelden men ikke noe særlig på morgenen. Googler til jeg blir sprø og ser at de fleste slutter å ha ømme bryst rundt uke 8-9? Er det dårlig tegn at mine har roet seg allerede? Føler meg fin ellers, ingen smerter, ingen blod 😊 Anonymkode: 5c61b...d09
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Det var dessverre mitt første tegn på kjemisk/SA i uke 4-5. Egybte å blø dagen etter. Anonymkode: aca18...954
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Hvis du er urolig spør du lege om å få måle hcg, over flere dager. Da ser du om du har stigning. Mest sannsynlig går det bra, symptomer kan komme og gå litt❤ Anonymkode: 85672...68c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Det var dessverre mitt første tegn på kjemisk/SA i uke 4-5. Egybte å blø dagen etter. Anonymkode: aca18...954 Usj, det var leit å høre! 😕 Hadde du andre symptomer også som forsvant? Jeg har et par ting jeg ikke klarer å få i meg etter jeg ble gravid (som f.eks kaffe) og det går fremdeles i vranga! Murrer og masse ligamentstrekk på gang så håper at disse brystene bare har en litt roligere fase? 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du er urolig spør du lege om å få måle hcg, over flere dager. Da ser du om du har stigning. Mest sannsynlig går det bra, symptomer kan komme og gå litt❤ Anonymkode: 85672...68c Prøvde å ringe lege rett før jul, de sa det ikke var så farlig med tidlig graviditet og ga meg time i uke 11 😕 Skjønner jo at de mener det, men for meg er dette lille frøet det viktigste som finnes! ❤️ Andre symptomer er der fremdeles, så håper det bare er brystene som er i en roligere fase, men fikk inntrykk av at de fleste har veldig ømme bryster store deler av 1.trimester? Anonymkode: 5c61b...d09
Lilletrille79 Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 Jeg er 5+3 i dag har brystene er litt opp og ned. Så lenge du ikke blør så er det vel forsatt der inne🥰håper det går bra😀
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #6 Skrevet 25. desember 2021 Mine bryster sluttet å være ømme rundt da jeg egentlig ventet mensen i begge svangerskap. Den første gangen var jeg sikker på at mensen var på vei selv om jeg fikk positiv test. De ble litt ømme til og fra innimellom. Særlig rundt uke 12 den ene gangen, husker jeg. Men generelt merket jeg lite til ømme bryster som graviditessymtom. De var ømme i to uker etter eggløsning, men det pleier de som regel å være hos meg. Anonymkode: 6a147...65c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 2 hours ago, Lilletrille79 said: Jeg er 5+3 i dag har brystene er litt opp og ned. Så lenge du ikke blør så er det vel forsatt der inne🥰håper det går bra😀 Det er den opp og ned som forvirrer meg! Men godt å høre at det kan være normalt 😊 ikke en dråpe blod i sikte, så da satser jeg på at det bare er jeg som hadde et hysterisk øyeblikk 🙈 15 minutter siden, AnonymBruker said: Mine bryster sluttet å være ømme rundt da jeg egentlig ventet mensen i begge svangerskap. Den første gangen var jeg sikker på at mensen var på vei selv om jeg fikk positiv test. De ble litt ømme til og fra innimellom. Særlig rundt uke 12 den ene gangen, husker jeg. Men generelt merket jeg lite til ømme bryster som graviditessymtom. De var ømme i to uker etter eggløsning, men det pleier de som regel å være hos meg. Anonymkode: 6a147...65c Tusen takk for oppmuntrende lesing! Det er sånn mine pleier å oppføre seg mellom EL og ikm også, så da kan jeg jo håpe at mine oppfører seg på samme måte som dine i svangerskap 😄 Anonymkode: 5c61b...d09 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #8 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Usj, det var leit å høre! 😕 Hadde du andre symptomer også som forsvant? Jeg har et par ting jeg ikke klarer å få i meg etter jeg ble gravid (som f.eks kaffe) og det går fremdeles i vranga! Murrer og masse ligamentstrekk på gang så håper at disse brystene bare har en litt roligere fase? Prøvde å ringe lege rett før jul, de sa det ikke var så farlig med tidlig graviditet og ga meg time i uke 11 😕 Skjønner jo at de mener det, men for meg er dette lille frøet det viktigste som finnes! ❤️ Andre symptomer er der fremdeles, så håper det bare er brystene som er i en roligere fase, men fikk inntrykk av at de fleste har veldig ømme bryster store deler av 1.trimester? Anonymkode: 5c61b...d09 Eneste symptomer jeg hadde var ømme pupper og uteblitt mens. Anonymkode: aca18...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå