Prøvermammaen Skrevet 25. desember 2021 #1 Skrevet 25. desember 2021 Testet positivt 7 DPO, ganske sterk strek vil jeg si. Og har nå testet annenhver Dag siden. har mistet noen ganger tidligere Ila prøveperioden på 8 mnd. De gangene var testene veldig svake, i forhold til hva de er nå, det må vel være et godt tegn? eller er det fortsatt vanskelig å si, siden jeg kun er 13 dager etter eggløsning nå? / 4 uker på veg. gleder meg litt over at jeg er gravid. Men jeg er konstant redd og bekymret for at det skal skje igjen. Hvordan få dagene til å gå, og angsten til å roe seg? håper det blir lettere etter uke 12 ❤️ undrer også på om jeg kanskje kan vente tvillinger, siden testene var så sterke allerede fra 7 Dager etter eggløsning ? Evnt om jeg er lenger enn jeg trodde, men fikk 1-2 uker på digital. minutter føles ut som timer, og dager som måneder 🥺
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Skrevet 25. desember 2021 Håper det går veien denne gangen 😊🤞 Anonymkode: 59c00...52b 1
yeti92 Skrevet 25. desember 2021 #3 Skrevet 25. desember 2021 Håper det går veien for deg!🤞🏼 Forstår godt hva du mener med å være så engstelig for om det kommer til å gå bra, har vært der selv. Brukte du noe eggløsningssprøyte som kan bidra til sterk strek tidlig? Eller kan du være lengre på vei enn du tror?☺️ Jeg fikk veldig sterke tester på dag 10-12 og jeg ventet tvillinger. Nå er det bare et mirakelfoster som utvikler seg videre etter uke 9 (er i uke 13), men testene ble definitivt sterkere fordi det var to for min del! Ventetiden går sakte, men jeg håper du klarer å leve litt normalt, gå turer, treffe kjente, se en god film/serie og ta tiden til hjelp 🥰
Lilletrille79 Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Hei jeg er litt i samme situasjon. Mistet i uke 8 sist og er heldigvis gravid igjen. Er nå i uke 5+3. Vil bare at dagene skal gå fortere. Går konstant på toalettet for å se etter tegn på blod. Altså jeg må uansett tisse hele tiden så da blir det sånn. Håper virkelig det går bra med spiren denne gangen for deg🥰🙏
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #5 Skrevet 25. desember 2021 Har nettopp født, etter et svært langvarig svangerskap.. I likhet med deg var jeg livredd for å miste, og det føltes som jeg var gravid i 2-3 år. Alt gikk bra! Til slutt. Har hatt utallige tidlige SA, og nå satt det helt til slutten og jeg har et velskapt barn her. Anonymkode: fb723...616
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #6 Skrevet 25. desember 2021 Jeg er akkurat blitt gravid igjen! Kjenner meg veldig igjen i følelsen. Mistet i uke 8 i juni, merker jeg er avventende med å sette jubelen løs denne gangen.. noe som på sett og hvis er positivt også. Snakker til samboer om at det «forhåpentligvis blir født et barn» osv håper virkelig det går veien denne gangen, det betyr alt❤️ Føler heldigvis at ting er annerledes denne gangen på en positiv måte altså! Anonymkode: c38d1...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå