AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #1 Del Skrevet 25. desember 2021 Hadde en del pinnekjøtt til overs i går, så satte det ut på terrassen i gryta med skjy og alt. Er det mulig å varme det opp igjen i dag? Anonymkode: 92ae7...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #2 Del Skrevet 25. desember 2021 Vi pleier å rense kjøttet fra bein. Frese det i panne, og ha det på rester av stappe. Det å varme pinner raskt i mikro fungerer også utmerket godt. Du kan selvfølgelig varme hele. Men tror raskt kan bli seigt/bløtt. Og du risikerer jo å måtte kaste resten om dere heller ikke spiser opp alt i dag. Anonymkode: fb389...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 25. desember 2021 #3 Del Skrevet 25. desember 2021 Det går helt fint varme opp. Jeg synes ikke det blir seigt eller bløtt. Når jeg lager pinnekjøtt så varmer jeg alltid opp restene dagen etter, og dagen etter det igjen. Er alltid nok kjøtt til tre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Del Skrevet 25. desember 2021 Rester av pinnekjøtt er supert å lage suppe av 🙂. Legger det i fryseren, og lager suppe i januar. Anonymkode: 9c6e2...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 25. desember 2021 #5 Del Skrevet 25. desember 2021 Rens det og frys for senere å bruke i ertesuppe. Kjempegodt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #6 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg kan anbefale pinnekjøttpizza. Ha rømme på en pizzabunn. Legg på biter av pinnekjøtt og små klatter med tyttebærsyltetøy ha litt ost på ,og stek i ovnen. Anonymkode: 5125b...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #7 Del Skrevet 25. desember 2021 Går fint å varme. Jeg synes det blir best om man så gir det en ørliten steking i ovn. Og hvit pizza med pinnekjøtt er forbausende godt! Anonymkode: fda36...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 25. desember 2021 #8 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg kan anbefale pinnekjøttpizza. Ha rømme på en pizzabunn. Legg på biter av pinnekjøtt og små klatter med tyttebærsyltetøy ha litt ost på ,og stek i ovnen. Anonymkode: 5125b...b3e Tyttebærsyltetøy??? Inn i ovnen?? 😆 Jo ja, det kan jo være godt for all del. Hva smaker det? Har pinnekjøttrester vi også, også en haug med pølser og poteter, kan nok ikke ha alt det på pizza gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #9 Del Skrevet 25. desember 2021 Tuppeluri skrev (5 timer siden): Tyttebærsyltetøy??? Inn i ovnen?? 😆 Jo ja, det kan jo være godt for all del. Hva smaker det? Har pinnekjøttrester vi også, også en haug med pølser og poteter, kan nok ikke ha alt det på pizza gitt Ja, det blir knallgodt. Tilfører nødvendig sødme og "rundhet" til det salte pinnekjøttet. (Blir litt det samme som honning som man jo får på en del hvite pizzaer). Anonymkode: 5125b...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #10 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg pakker pinnekjøttpinner i folie og varmer de i ovnen på lav varme over litt lengre tid, 125 grader ca. Det pleier å smake helt utmerket Eller er det veeeeldig godt å lage grønnsaksuppe, med rensede pinnekjøttrester i, det er noe av det beste jeg kan få servert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 25. desember 2021 #11 Del Skrevet 25. desember 2021 Vi lager alltid lapskaus av restene, kjempegodt😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. desember 2021 #12 Del Skrevet 26. desember 2021 Miss.Hol skrev (16 timer siden): Vi lager alltid lapskaus av restene, kjempegodt😋 Det er min plan og, nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #13 Del Skrevet 26. desember 2021 Lag graps Anonymkode: 769de...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. desember 2021 #14 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg fryser alltid rester også lager jeg litt ny kålrabistappe og spiser bare det til når jeg tar det opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 26. desember 2021 #15 Del Skrevet 26. desember 2021 Bruker det sammen med potetball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #16 Del Skrevet 26. desember 2021 Du kan varme det i mikro. Jeg har kjøpt fjordland pinnekjønnt, og det varmes i mikro. Ikke seigt eller bløtt. Smakte det for første gang for litt siden, og det er helt nydelig. Har en til pakke som jeg skal ha i morgen (uåpnet) Anonymkode: 015fc...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #17 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan varme det i mikro. Jeg har kjøpt fjordland pinnekjønnt, og det varmes i mikro. Ikke seigt eller bløtt. Smakte det for første gang for litt siden, og det er helt nydelig. Har en til pakke som jeg skal ha i morgen (uåpnet) Anonymkode: 015fc...a19 Pinnekjøtt* En skrivefeil der. Anonymkode: 015fc...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå