Gå til innhold

Glidemiddel som ikke er kaldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter glidemiddel som ikke er iskaldt og klissete, og vannbasert.

Noen tips?

Anonymkode: 1cf33...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett det på badegulvet?

Anonymkode: a8cfd...9ae

• Liker 2
Skrevet

Olivenolje. 

Anonymkode: 7951f...c05

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk spytt er bedre da det er varmt, men det varer ikke så lenge da.

Synes det er flaut å bruke glidemiddel da jeg er tørr pga overgangsalder🙊

Ts

Skrevet

Mann her. Jeg synes glidemiddel er herlig, både til egen lek, og sammen med partner. Ingenting flaut med det. Favoritt er Rfsu Magic glide. Fås på apoteket, svir ikke, varer lenge, lett å vaske bort. Det er en blanding av vannbasert og silikon, men ikke så klissete som ren silikonbasert.  

Anonymkode: e16f7...dd9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes faktisk spytt er bedre da det er varmt, men det varer ikke så lenge da.

Synes det er flaut å bruke glidemiddel da jeg er tørr pga overgangsalder🙊

Ts

Ingenting flaut med glidemiddel. Jeg har selv hatt behov for det litt av og på siden starten av 20 årene, ingenting galt med meg, bare sliter med å bli våt 🤷🏼‍♀️ 
Om jeg vet at det kan bli sex så putter jeg glidemiddeltuben i et glass med varmt vann en stund før. 

Anonymkode: fbe4a...f26

• Liker 1
Skrevet

Glidemiddelet er vanligvis kaldt fordi det ligger i nattbordskuffen på soverommet og på soverommet er det jo gjerne kaldt.. 😄

Bortsett fra å installere varmeelement i nattbordsskuffen, kanskje du bare skal varme det i hånda noen sekunder først? Også ha litt strategisk plassert tørkerull innen rekkevidde så du får tørket av hånda.

Tørkerullen kan godt ligge i skuffen sammen med glidemiddelet. Det ser litt ustilig ut å ha glidemiddel og tørkerull stående sammen *oppå* nattbordet. 😛

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...