Gå til innhold

Verste, beste og rareste gaven du fikk i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste: Ingen verste gave i år 😄

Beste: Fikk en stor pappeske fylt med diverse jeg liker fra Rituals (ikke gavepakke, men selvplukket og lagt i eske)

Rareste: En kjærlighet som var innpakket fra et eldre familiemedlem. Har pleid å få gave fra mellom 3-500kr. Så synes det var litt snodig. Ikke at prisen har noe å si, men var kanskje litt rart med en ussel kjærlighet. Helt vanlig grønn, slik man får kjøpt i ulike farger. Kanskje det skulle symbolisere kjærlighet, ikke vet jeg 😂

Anonymkode: 765fe...558

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verste: Ingen.

Beste: Xbox

Rareste: Kalender med bilder av barna til pappas nye dame + babyen deres. Jeg har egentlig ikke noe særlig kontakt med min far, og hennes barn har jeg kun møtt noen få ganger.

Anonymkode: 614a1...890

• Liker 5
Skrevet

Verste : ingen

Beste : maleri fra nevøen min, en bok mine to nieser på 6 og 7 år hadde skrevet og illustrert. Veldig fin historie  og tegninger 🙂 Min andre nevø hadde lagd bilde med ulike dyr og skrevet deres latinske navn over. Han har litt oppheng i latinsk. Så bilde av de to yngste nevø og niese pluss to krus fra to andre ❤️

Rareste : forstørstørrelsesglass. Et rødt lite et  🙂 fra ene onkelen min. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Verste: Ingen.

Beste: Xbox

Rareste: Kalender med bilder av barna til pappas nye dame + babyen deres. Jeg har egentlig ikke noe særlig kontakt med min far, og hennes barn har jeg kun møtt noen få ganger.

Anonymkode: 614a1...890

Er det bare barna? Veldig rart.

Hvis faren din er der også, kan du klippe vekk barna og så sende meg kalenderen? Postboks 93 Mohaugen, Stjørdal

Takk.

Anonymkode: fa873...2ae

Skrevet

Tenker nå julegaver som voksen.

Beste: diamantring av mannen, vi snakker om kvalitetsstein på 1 karat. Han var bortreist store deler av året og tjente sinnsykt mye, han ville vise at han setter pris at jeg took one for the team.

Verste: ingen gave fra mannen min. Dette var året før ringen, så han har lært.

Rarest: et glass med store muskatnøtter.

Anonymkode: aaba0...b0f

Skrevet

Beste: Et maleri på lerret som barnet mitt har laget i barnehagen.

Verste: Hmm, ingenting, egentlig. Et par sokker? 

Anonymkode: b7cb6...4b0

Skrevet

Jeg får så lite gaver som voksen, at de få jeg får bare er bra gaver. Det verste/rareste må dog være at vi har et familiemedlem vi ikke feirer med, men som vi utveksler gaver med, som ikke har giddet å ta seg bryet med å fikse gave til julaften. Det var liksom ikke så nøye om vi fikk gave i romjula i stedet. Kanskje ok hvis man bor et stykke unna hverandre, men det er ikke tilfellet her, så vedkommende kunne lett svippet innom med gave når som helst, men har altså prioritert å ikke være klar med gave til julaften. 

Anonymkode: 588dc...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...