Gå til innhold

pappa og onkel går ikke over rens med typen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi feiret jul i dag og de skal alltid rakke ned på typen min bare fordi han får til ting har firma og greit med penger, Han er verdens beste og snilleste. Jeg har også et kakk over øyet etter jeg skallet i kjøkkenskap som sto oppe. De mener typen min har slått meg og er voldelig. Skal innrømme og si at han er en stor fyr 2m og 140kg men han er verdens snilleste og hadde aldri gjort noe sånt. Vi har vert sammen i 1 år nå. Vi feiret hjemme hos min familie og de diskuterte og prata dritt om typen. De er så rottne og slemme mot han. Er ganske sikker på at det kommer til og eskalere med tiden. Hva ville folk ha gjort hvis dere var meg?. 

Anonymkode: 3808d...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sagt ifra at det ikke er noe galt med typen din, og at de skal være glad for at du har fått deg en sånn fin type. 

Si at de sårer det når de prater sånn. 

Du må gjerne gjenta det selv og kanskje bli sint for å bli hørt. 

Anonymkode: d0108...bec

• Liker 12
Skrevet

Hvordan type er kjæresten din da? Ser han "kriminell/farlig" ut? Nå tenker jeg på mer stereotypisk utseende. Fedre, brødre osv er jo ofte skeptisk til gutter som "ser" kriminell ut. Kan jo forstå de, for noen ganger stemmer jo utseende selv om man selvsagt ikke bør forhåndsdømme. 

Hvordan er kjæresten med deg da? Han har aldri slått? Jeg synes det er litt rart de tror dette sånn ut av det blå. Hvis ikke det er en bakgrunn for at de tror det?

Valget er ditt, men av egen erfaring så vet jeg at menn av og til kan være flinkere til å lese andre menn. 

Anonymkode: 6c970...be0

• Liker 5
Skrevet

Er litt typisk det der. Damer blir sjalu på pene damer.

Menn blir sjalu på menn som får til noe.

Du må si fra. De kan ikke oppføre seg så pubertale og frekke i tillegg. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 5.51):

Ville sagt ifra at det ikke er noe galt med typen din, og at de skal være glad for at du har fått deg en sånn fin type. 

Si at de sårer det når de prater sånn. 

Du må gjerne gjenta det selv og kanskje bli sint for å bli hørt. 

Anonymkode: d0108...bec

Gjort det masse.

AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 5.53):

Hvordan type er kjæresten din da? Ser han "kriminell/farlig" ut? Nå tenker jeg på mer stereotypisk utseende. Fedre, brødre osv er jo ofte skeptisk til gutter som "ser" kriminell ut. Kan jo forstå de, for noen ganger stemmer jo utseende selv om man selvsagt ikke bør forhåndsdømme. 

Hvordan er kjæresten med deg da? Han har aldri slått? Jeg synes det er litt rart de tror dette sånn ut av det blå. Hvis ikke det er en bakgrunn for at de tror det?

Valget er ditt, men av egen erfaring så vet jeg at menn av og til kan være flinkere til å lese andre menn. 

Han er jo stor sterk og høy men som jeg skriver. Verdens snilleste. Nei han er ikke kriminell ser ikke ut som kriminell heller. Han har ikke rørt meg. Det hadde han aldri hatt hjerte til.

AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 5.53):

De kjenner han ikke. De var sånn fra dag 1 

SoWhat? skrev (På 25.12.2021 den 6.07):

Er litt typisk det der. Damer blir sjalu på pene damer.

Menn blir sjalu på menn som får til noe.

Du må si fra. De kan ikke oppføre seg så pubertale og frekke i tillegg. 

Jeg har gjort det. Hjelper ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har gjort det. Hjelper ikke. 

Si at du ikke kommer på besøk om de fortsetter. Og så blir du hjemme. 

• Liker 28
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? said:

Dette. Jeg ville gjort det slik. 

Det høres faktisk ut som om de er sjalu. Kanskje de er redd for at han føler deg over dem og de velger å snakke dritt om han for å føle seg bedre selv. Det er dessverre mange som er slik og det er bare godt å luke slike mennesker mer ut av hverdagen, for det viser at de ikke har egne aspirasjoner eller drømmer. De vil heller dra andre ned til nivået de er på, enn å forsøke å nå et høyere nivå selv. 

Anonymkode: 89c39...070

• Liker 6
Skrevet

Ikke dra dit da.

Anonymkode: 1983a...828

Skrevet
SoWhat? skrev (På 25.12.2021 den 7.22):

Jeg må. Jeg bor hjemme 2 uker i mnd vi er 19 og 24 han har firma og bare slapper av kjører sin greie mens jeg driver med kurs osv og trenger og bo hjemme litt. 

Etter julemiddagen dro typen uten forvarsel. Har ringt 10000 ganger og har ikke sovet siden. jeg er bekymret og lei meg

Skrevet

Kanskje typen din ikke har så stort hjerte alikevel.  

Anonymkode: 4bffe...27b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kanskje typen din ikke har så stort hjerte alikevel.  

Anonymkode: 4bffe...27b

Kanskje faren og onkelen har rett om han.

Anonymkode: 8145c...a43

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi feiret jul i dag og de skal alltid rakke ned på typen min bare fordi han får til ting har firma og greit med penger, Han er verdens beste og snilleste. Jeg har også et kakk over øyet etter jeg skallet i kjøkkenskap som sto oppe. De mener typen min har slått meg og er voldelig. Skal innrømme og si at han er en stor fyr 2m og 140kg men han er verdens snilleste og hadde aldri gjort noe sånt. Vi har vert sammen i 1 år nå. Vi feiret hjemme hos min familie og de diskuterte og prata dritt om typen. De er så rottne og slemme mot han. Er ganske sikker på at det kommer til og eskalere med tiden. Hva ville folk ha gjort hvis dere var meg?. 

Satt ned foten om at de må godta dere begge eller holde seg unna begge. 

Anonymkode: 4bde6...75e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan da? Jeg hadde heller ikke ville prate med typen min etter en julemiddag hvor familien hans bare kritiserte meg og de ikke fikk dem til å slutte. Han trenger sikkert litt tid til å tenke nå. 

Anonymkode: dc2be...5c3

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 10.03):

Nei. Fra dag 1 har de vert sånn uten og kjenne han. 

AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 10.03):

Satt ned foten om at de må godta dere begge eller holde seg unna begge. 

Anonymkode: 4bde6...75e

Har gjort det og hvis typen gjør det blir det bare bråk

AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 10.04):

Hvordan da? Jeg hadde heller ikke ville prate med typen min etter en julemiddag hvor familien hans bare kritiserte meg og de ikke fikk dem til å slutte. Han trenger sikkert litt tid til å tenke nå. 

Anonymkode: dc2be...5c3

Vi spiste middag åpnet gaver. Jeg satt på fanget hans og pakket opp han ga meg et fint smykke og 5000kr på Vipps der og da. Da beggynte de med drittslenging igjen. 

Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi spiste middag åpnet gaver. Jeg satt på fanget hans og pakket opp han ga meg et fint smykke og 5000kr på Vipps der og da. Da beggynte de med drittslenging igjen. 

Høres ut som om typen din liker å flashe.

Mange liker ikke folk som liker å flashe.

Endret av Entern
  • Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei men for faen. Du kan jo ikke sitte og gnikke deg mot kuken hans i et familieselskap. Ikke rart det blir dårlig stemning. 

Anonymkode: 27fc1...326

• Liker 27
Skrevet
Entern skrev (På 25.12.2021 den 16.31):

Høres ut som om typen din liker å flashe.

Mange liker ikke folk som liker å flashe.

Flash? Så han skal ikke få lov til og gi meg julegave?

AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 16.35):

Nei men for faen. Du kan jo ikke sitte og gnikke deg mot kuken hans i et familieselskap. Ikke rart det blir dårlig stemning. 

Anonymkode: 27fc1...326

Hva behager?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo seffern skal han det men hvorfor bare vippse deg 5000 liksom. Det er flashing.

• Liker 14
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres nesten mer ut som en sugar daddy, hvor gammel er han og hvor gammel er du? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres nesten mer ut som en sugar daddy, hvor gammel er han og hvor gammel er du? 

19 og 24. han 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...