Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #1 Del Skrevet 14. oktober 2005 Bruker dagslinser, men hva er best å få fra, og ikke minst, hva er billigst? Hva koster det i måneden for dagslinser med focus dailies hos brilleland, og hva er totalprisen på det samme (med sending og alt) fra lenses4net? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #2 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #3 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) www.lenses4net.com. Din nærmeste brilleland butikk finnes sikkert i telefonkatalogen. Er jo bare å ta en telefon å spørre da. Endret 15. oktober 2005 av Veslejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #4 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Jeg bruker månedslinser og har hatt Brilleland - helt til jeg oppdaget at prisen var mer enn det dobbelte hos Brilleland..!! Jeg har avbestilt fra Brilleland - og skal nå begynne å bestille fra nettet. Tenkte å bestille fra den websiden du nevner her. Det var en artikkel i Dagbladet eller VG om dette for en stund siden. Kanskje du finner det ved søk i databasen deres..? Endret 15. oktober 2005 av Veslejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2005 #5 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har natt og dag-linser fra Brilleland. Det koster 315,- pr måned. Tror jeg kan få dem til halv pris på nett, men jeg liker trusselbrevene som kommer fra Brilleland om at jeg må pelle meg til linsekontroll hvert halvår. Da kommer jeg meg i allefall av gårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 15. oktober 2005 #6 Del Skrevet 15. oktober 2005 338 koster det for sambo på Brilleland for dagslinser. Er vel ca 169 på nettet leste jeg nettopp i avisen. Da må en legge til summen for å gå å bare ta linsekontroll på en optiker, men det blir nok endel billigere uansett. Det som er viktig er ialelfall at en ikke slutter å gå på linsekontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 15. oktober 2005 #7 Del Skrevet 15. oktober 2005 Tråden er ryddet. Veslejenta - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 15. oktober 2005 #8 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det blir ikke halve prisen. For dailies hos Brilleland betaler jeg 1900,- et eller annet i halvåret. På nett koster det 2400,- i året. Så om en trekker fra to synskontroller i året sparer en mellom 8-900 kr tipper jeg. Men da må jeg huske på å bestille både synskontroll og linser selv... Så jeg har ikke giddet å bytte, må alltid få en purring før jeg får somlet meg til å bestille kontroll også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #9 Del Skrevet 16. oktober 2005 420 kr tar de for en linsekontroll hos brilleland når man ikke har noe abo på linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #10 Del Skrevet 17. oktober 2005 Om det er Focus Dailies du bruker så kan Nordiclenses være verdt en kikk. Har ikke funnet billigere enn dem på nettet til nå iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 17. oktober 2005 #11 Del Skrevet 17. oktober 2005 420 kr tar de for en linsekontroll hos brilleland når man ikke har noe abo på linser. ← Ja da blir ikke besparelsen mer enn ca kr 600,- per år. Det er i alle fall ikke i nærheten av halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #12 Del Skrevet 20. oktober 2005 Brilleland hadde så lang ventetid på linsekontroll, så fikk meg time en annen plass til kun 300kr Krogh skulle forresten ha over 700. (tok 300 ekstra når man ikke hadde vært der før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå