Gå til innhold

Personlig trener sex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor prosentandel av dette er voldtekt og overgrep tenker jeg. 

Anonymkode: 65af9...8ee

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det som har skjedd med mennesker som deg i livet som gjør at dere sitter inne med så mye hat og misnøye med alt som dere ikke har tilgang på selv? Skjønner jo at dere har stusselige liv selv, men trenger jo ikke oppføre dere som idioter på internett.

Anonymkode: e2160...b8e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det som har skjedd med mennesker som deg i livet som gjør at dere sitter inne med så mye hat og misnøye med alt som dere ikke har tilgang på selv? Skjønner jo at dere har stusselige liv selv, men trenger jo ikke oppføre dere som idioter på internett.

Anonymkode: e2160...b8e

Dette må være dagens mest stupide innlegg. Kommentaren du omtaler om var helt adekvat, men det å slenge om seg i øst og vest med beskydninger om hat, sjalusi og misunnelse er virkelig lavmål av nettoppførsel. 

Anonymkode: 2e2e6...18f

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Får personlig trenere så mye sex egentlig?

https://www.nrj.no/danny-27-er-personlig-trener---jeg-har-hatt-sex-med-2500-jenter/artikkel/657063/

Anonymkode: eb5be...81a

Vet ikke men mange er pene å se på og det legges ikke skjul på at de er opptatt av helse og utseende. Vet ikke men blir Ikke overasket hvis noen av dem får det til. 

Endret av TLR
Skrevet

Lukter bullshit. Det er mer enn 5 nye partnere i gjennomsnitt hver uke. Jeg liker å holde meg i form og er sikkert like glad i sex som hvem som helst andre, men har heldigvis andre ambisjoner enn dette.

• Liker 2
Skrevet

Noen får mye, noen ikke. Det er ikke jobben som avgjør det. Så personlige trenere får ikke mer sex enn andre.

Det står han kaster ut de han ikke synes er attraktiv? Skjønner ikke poenget med å ha sex med noen man ikke synes er attraktiv. Hvorfor ha sex med hvem som helst? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det trenger det ikke være. Det artikkelen sier er vel heller at han er mannlig prostutuert, som har sex med et klientell, som tilsynelatende betaler for "trening". Og så har han et voldsomt behov for å reklamere for sine tjenester, og fant en fin tilnærming til The Sun.

Endret av Michaelhe
Skrevet

Meh, ser ut som bullshit. Et kjapt søk viser at han ble arrestert for å ha banket opp kjæresten sin, pga. sjalusi fra hans side. 

For å så det sånn: Det lukter dårlig selvtillit og projeksjon av denne typen. Greit nok at han er godt trent, og sikkert har funnet en vis "type" jenter han kan ligge rundt med, men tipper at det reelle tallet er en brøkdel av det han påstår. 

Tipper også at han skriver om dette for å bli kjent på internett - type PR for å bli influencer. 

Anonymkode: 02262...174

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...