AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #1 Skrevet 24. desember 2021 Dersom det skjer noe med en i nær omgangskrets med din kjæreste, som går inn på han/henne. Forventer du at han/hun snakker med deg? Eller er det ok at han/hun snakker med andre, og ikke ønsker å snakke så mye med deg om tankene og følelsene sine? Altså at kjæresten din ikke lener seg på deg når det trengs? Anonymkode: 1a571...b0b
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #2 Skrevet 24. desember 2021 Ja, til en viss grad. Hva er poenget med å være i et forhold hvis man ikke skal dele hvordan livet oppleves? Å snakke om alt er jo ikke aktuelt, noe er jo best å diskutere med venner, men med mindre det er veldig sensitivt ville jeg følt det var naturlig å dele. Anonymkode: 9c25c...d95 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 Det spørs helt hva som har skjedd. Det er mange ting jeg snakker mer med venninner enn kjæresten om og ikke er interessert i å snakke med han om fordi venninnene mine støtter bedre eller kjenner meg bedre på den måten situasjonen angår. Anonymkode: 67da9...408
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #4 Skrevet 25. desember 2021 Ja, jeg ville likt at kjæresten min delte slike bekymringer med meg. Og at jeg kan dele det meste med ham. Samtidig som jeg synes det er viktig å kunne gi hverandre rom for å slippe å høre om alt, hvis det går ut over trivselen og (på skkt) forholdet. Jeg har opplevd venninner/familie som bruker meg som en slags klagemur, og det kan være enormt energikrevende i lengden hvis vedkommende blir gående på repeat. Så jeg har nok en frykt for å være slik selv; en som belemrer andre for mye. For meg betyr det derfor mye å kunne ha god dialog om hvordan vi begge føler det om alt mulig, det gir meg trygghet og ro. Anonymkode: 88dc1...9d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå