Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom det skjer noe med en i nær omgangskrets med din kjæreste, som går inn på han/henne. 
Forventer du at han/hun snakker med deg? Eller er det ok at han/hun snakker med andre, og ikke ønsker å snakke så mye med deg om tankene og følelsene sine? Altså at kjæresten din ikke lener seg på deg når det trengs? 

Anonymkode: 1a571...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, til en viss grad. Hva er poenget med å være i et forhold hvis man ikke skal dele hvordan livet oppleves?

Å snakke om alt er jo ikke aktuelt, noe er jo best å diskutere med venner, men med mindre det er veldig sensitivt ville jeg følt det var naturlig å dele. 

Anonymkode: 9c25c...d95

• Liker 2
Skrevet

Det spørs helt hva som har skjedd. Det er mange ting jeg snakker mer med venninner enn kjæresten om og ikke er interessert i å snakke med han om fordi venninnene mine støtter bedre eller kjenner meg bedre på den måten situasjonen angår. 

Anonymkode: 67da9...408

Skrevet

Ja, jeg ville likt at kjæresten min delte slike bekymringer med meg. Og at jeg kan dele det meste med ham.

Samtidig som jeg synes det er viktig å kunne gi hverandre rom for å slippe å høre om alt, hvis det går ut over trivselen og (på skkt) forholdet. 

Jeg har opplevd venninner/familie som bruker meg som en slags klagemur, og det kan være enormt energikrevende i lengden hvis vedkommende blir gående på repeat. Så jeg har nok en frykt for å være slik selv; en som belemrer andre for mye. For meg betyr det derfor mye å kunne ha god dialog om hvordan vi begge føler det om alt mulig, det gir meg trygghet og ro.

Anonymkode: 88dc1...9d2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...