Gå til innhold

Jeg kjøpte henne dildo i julegave, men det ble i følge henne pinlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg har fått en oppstramming på telefon fra henne nå der hun i klare ordelag fortalte at dette vil hun ha seg frabedt. Jeg var kanskje litt dum som la ved denne ved siden av det andre jeg kjøpte til henne, men jeg elsker å kødde litt og ikke ta slikt så veldig høytidelig. Hun fikk tross alt et smykke hun har ønsket seg og kjøkkenservise. Jeg trodde hun skulle ta det med godt humør, jeg ville at hun skulle svette litt da hun pakket ut innholdet foran familien sin. (vi har altså ikke feiret jul sammen). Har sagt unnskyld til henne i tlf, men hun var passe sint i tlf jeg fikk i sted. Gikk jeg for langt? Det som jeg har tenkt er jo at alle forstår at voksne mennesker har et sexliv, det må jo ikke gjemmes bort, og jeg ville skape en litt humoristisk "sjokkeffekt" der dildoen kom "til slutt", jeg hadde pakket den nederst. Men dette gikk ikke helt som jeg trodde. :( Jeg fikk klar beskjed om at dette ikke var passende foran barn. (jeg visste ikke at tanteunger skulle være til stede, jeg trodde det bare var hun, hennes bror og moren)

Anonymkode: bd553...c21

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke passende foran en mor og bror heller. Men KJØKKENSERVISE? Hva er det for noe? 

Anonymkode: 67445...b0c

• Liker 46
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ok, jeg har fått en oppstramming på telefon fra henne nå der hun i klare ordelag fortalte at dette vil hun ha seg frabedt. Jeg var kanskje litt dum som la ved denne ved siden av det andre jeg kjøpte til henne, men jeg elsker å kødde litt og ikke ta slikt så veldig høytidelig. Hun fikk tross alt et smykke hun har ønsket seg og kjøkkenservise. Jeg trodde hun skulle ta det med godt humør, jeg ville at hun skulle svette litt da hun pakket ut innholdet foran familien sin. (vi har altså ikke feiret jul sammen). Har sagt unnskyld til henne i tlf, men hun var passe sint i tlf jeg fikk i sted. Gikk jeg for langt? Det som jeg har tenkt er jo at alle forstår at voksne mennesker har et sexliv, det må jo ikke gjemmes bort, og jeg ville skape en litt humoristisk "sjokkeffekt" der dildoen kom "til slutt", jeg hadde pakket den nederst. Men dette gikk ikke helt som jeg trodde. :( Jeg fikk klar beskjed om at dette ikke var passende foran barn. (jeg visste ikke at tanteunger skulle være til stede, jeg trodde det bare var hun, hennes bror og moren)

Anonymkode: bd553...c21

Pervers eller? 

Anonymkode: f4bf8...5d5

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig er ikke det greit. 

Anonymkode: f8b28...d88

• Liker 25
Skrevet

Herregud, dama di må roe seg to hakk. Noen tar seg selv litt mer høytidelig enn de trenger. Så jævla farlig var det ikke. Det hadde blitt fliring hjemme hos oss i alle fall, med både foreldre, søsken og barn. 

• Liker 9
Skrevet

Skjønner kjæresten din godt!

Anonymkode: c7858...32b

• Liker 19
Skrevet

Jeg er både åpen og drøy selv, og ALLE vet det. Hadde ikke tatt meg nær av dette, men hadde ikke akkurat vært blid heller. Man gir ikke sexleketøy i gave som skal åpnes foran familie. Det vet (nesten) alle 🙈 

Anonymkode: 51717...390

• Liker 27
Skrevet

Herregud så flaut av deg. Hadde seriøst lurt på om du ikke var helt god?

Anonymkode: bf37b...df1

• Liker 31
Skrevet

Fy faen. Jeg hadde dumpa deg og beholdt dildoen. 

Anonymkode: a1c35...d91

• Liker 31
Skrevet

Min manns familie har et ord som beskriver menn som deg:

Dust.

Hvis du insisterte å gi henne dette, så burde du gitt henne gaven senere - ikke åpne foran hele familien. At du mangler takt og sosial intelligens er ihvertfall tydelig.

Anonymkode: 35459...3ac

• Liker 34
Skrevet

Nei, dette er ikke greit. Man gir ikke en dildo i gave med andre til stede og på den måten. Det er ca 12 år sosialt sett og særlig når du skriver at du unnskylder deg med hva som var tanken i forkant. 

Min eks-samboer ga meg et rålekkert, sort undertøyssett i julegave foran foreldrene sine et år. Jeg ble veldig glad for undertøyet og for at han hadde valgt noe pent, men jeg husker at det var pinlig å pakke ut. Vi hadde vært sammen en stund og hadde barn, så alle tok det fint. Men der går grensen. Som en paralell til din tankegang. 

Anonymkode: 7a877...c3d

• Liker 11
Skrevet

Er jeg den eneste som synes det bare er fryktelig morsomt? :ler: folk må ikke ta alt så høytidelig hele tiden

• Liker 11
Skrevet

Du blir i det minste ikke glemt i den familien. Bare synd det er med et negativ fortegn. 

Spørs om hun ser så mye framtid med deg når du viser så til de grader dårlige sosiale antenner. 

Anonymkode: 75eee...745

• Liker 11
Skrevet

Kleint.

Anonymkode: 2cff4...30a

• Liker 11
Skrevet

Hun får kjøpe deg en analplugg du kan pakke opp sammen med faren din til neste jul.

Anonymkode: c5fa3...63f

• Liker 26
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sur for noe sånt. Men tydeligvis er folk forskjellige.

Anonymkode: c4cde...fb3

• Liker 2
Skrevet

Da hadde jeg skjemtes så mye at jeg hadde gjort det slutt. Hadde ikke kunnet introdusere deg for familien etter det. 

Anonymkode: d03ea...102

• Liker 11
Skrevet

Æsj, så ekkelt...

Anonymkode: d730c...0ab

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...