Gå til innhold

Gavekort på Kitchn til 1500kr -ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått gavekort på 1500kr på Kitchn. Mangler så å si alt. Skulle hatt (mer og bedre) bestikk, drikkeglass, ildfastformer, wok, vannkoker etc. 

Hva ville du ha kjøpt der? 

Anonymkode: 5d0ab...c5a

Skrevet

Umulig å si, men ville passet på og benyttet tilbud- de har stadig vekk 25% på alt etc

Anonymkode: fe973...d84

• Liker 13
Skrevet

Det du trenger mest.

Anonymkode: b46b1...030

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har fått gavekort på 1500kr på Kitchn. Mangler så å si alt. Skulle hatt (mer og bedre) bestikk, drikkeglass, ildfastformer, wok, vannkoker etc. 

Hva ville du ha kjøpt der? 

1500kr er mye, men Kitchn er heller ikke en billig butikk, så velg med omhu. Jeg ville trolig brukt pengene på litt dyrere og finere ting til kjøkkenet og kjøpt resten på IKEA. Nå i januar er det salg overalt, så får du mer for pengene. 

Når du skriver at du mangler alt, betyr det at du skal utstyre et kjøkken typ flytter for deg selv og ikke har noe kjøkkenutstyr fra før? Hvis det er tilfelle, så ville jeg startet med bestikk, tallerkener, kaffe- eller tekopper, skjærebrett, kjøkkenkniver, vannkoker, ildfastform, gryter, kasseroller, stekepanne, osv. Jeg ville kjøpt en del mye billigere for eksempel på IKEA, så bruke gavekortet på de dyreste tingene eller noe litt penere og fancy på Kitchn.

• Liker 5
Skrevet

Aner ikke hvor god økonomi du har, men dersom du ikke har så god økonomi, så finnes det mange rimeligere butikker! Ildfast form, bestikk, glass, vannkoker, tallerkener osv får man kjøpt på IKEA, Rusta, Europris, Coop til grei pris og kvalitet. 

Så tror jeg heller hadde kjøpt sett med gryter/stekepanner, vinglass. Men selvsagt, om du er ute etter et spesielt servise så hadde jeg kanskje brukt 1500kr på Kitchn på det, også ønsket meg litt og litt senere så du får et helt sett. Jeg er ikke så opptatt av slikt selv da. 

Anonymkode: f6fcf...443

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville kjøpt minst en trefigur, fordi jeg samler. Og deler til juleserviset mitt, eller en kakespade.

I ditt tilfelle ville jeg startet med det du oftest savner, som du nøler med å bruke egne penger på, hva det nå enn er. Og en ting som du bare virkelig virkelig vil ha, slik at du husker gaven hver gang du bruker den/ser på den!

• Liker 1
Skrevet

både Kitch og Jernia er vanvittig dyre. 

tviler på at du egentlig får kjøpt noe særlig, selv om du har 1 500 kroner....     

Anonymkode: af3b5...766

• Liker 1
Skrevet

Kitchn har rimeligere ting også, så du kan få mye for 1500kr hvis du ikke er ute etter spesielle merker. 
De har vannglass fra Eva Solo som er rimelige, fine og tåler mye bruk. Koster 300kr for en 12-pakning. Kjøpte nylig stor ildfast form fra Rosendahl til 500kr, og den fungerer supert. De har biffbestikksett til 229kr. 
I tillegg er det veldig ofte tilbud, så det er bare å følge med, så kan du få mye for 1500kr. 

Anonymkode: 6edbf...6e8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

både Kitch og Jernia er vanvittig dyre. 

tviler på at du egentlig får kjøpt noe særlig, selv om du har 1 500 kroner....     

Anonymkode: af3b5...766

Nei, Kitch'n og Jernia er ikke vannvittig dyre. Det har varer i mange prisklasser, men stort sett kvalitet.

Anonymkode: b46b1...030

• Liker 16
Skrevet

Ville kjøpt gode kasseroller eller kjøkkenkniver.

Anonymkode: 0df1e...172

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Bestikk, brødrister, toastjern, vaffeljern, kaffemaskin, gryter, boller, tallerkener,   eller glass/krus.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Følg først og fremst med på tilbud og kampanjer. Det pleier de å ha jevnlig, og med gode avslag. Du kan få pengene til å rekke langt.

Anonymkode: 43838...3a7

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg hadde gått for stekepanne og kasseroller, eventuelt ildfaste former. De har en del på 40% nå.

Anonymkode: 4d935...1b5

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (14 timer siden):

1500kr er mye, men Kitchn er heller ikke en billig butikk, så velg med omhu. Jeg ville trolig brukt pengene på litt dyrere og finere ting til kjøkkenet og kjøpt resten på IKEA. Nå i januar er det salg overalt, så får du mer for pengene. 

Når du skriver at du mangler alt, betyr det at du skal utstyre et kjøkken typ flytter for deg selv og ikke har noe kjøkkenutstyr fra før? Hvis det er tilfelle, så ville jeg startet med bestikk, tallerkener, kaffe- eller tekopper, skjærebrett, kjøkkenkniver, vannkoker, ildfastform, gryter, kasseroller, stekepanne, osv. Jeg ville kjøpt en del mye billigere for eksempel på IKEA, så bruke gavekortet på de dyreste tingene eller noe litt penere og fancy på Kitchn.

Nei, har måtte startet på ny så har billigste sort bestikk fra ikea, men har mista flere av de under flytting, har typ seks drikkeglass bare og vi er to stk, fire krus,  mangler vannkoker/tekjele, kaffemaskin, jerngryte, wok, litt mer fancy kokkekniver, bestikk, redskapsholdere, skjærefjøler etc etc. 

Takk for tips 

ts

Anonymkode: 70d4a...c8c

Skrevet

Støtter en god kniv, godt bestikk som ikke riper opp servise og en god liten kjele med non stick og god bunn til sauser, hvis du lager mat. 

Anonymkode: 36552...d4f

• Liker 1
Skrevet

Mangler du mye og har dårlig økonomi, så syns jeg IKKE at vannkoker kommer først. Da kan du koke opp vann i kasserolle inntil du får bedre råd og har skaffet deg viktigere ting. 

Kokekar, kniver, ildfastform ville jeg startet med. 

• Liker 1
Skrevet

Småelektronikk hadde jeg gått for. Ildfaste former(de i glass på ikea kan brukes både som ildfast form og oppbevaring da du kan kjøpe tett lokk til), stekepanner og whatever kan kjøpes på IKEA. Dyre stekepanner er egentlig ikke nødvendig, de fra IKEA er like gode da belegget slites over tid uansett. En jerngryte er i så fall et bedre valg. 

Har du dårlig råd klarer du deg fint med noen rimelige kniver. Vannkoker og/eller kaffemaskin hadde det blitt på meg. 

Anonymkode: bc8ae...1d6

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det bare er for medlemmer, men jeg fikk mail i dag.

Handle for 500.- og få 200.- i avslag HVER DAG.

Da får du endel for 1500.- 👍

Anonymkode: 78f57...88a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, har måtte startet på ny så har billigste sort bestikk fra ikea, men har mista flere av de under flytting, har typ seks drikkeglass bare og vi er to stk, fire krus,  mangler vannkoker/tekjele, kaffemaskin, jerngryte, wok, litt mer fancy kokkekniver, bestikk, redskapsholdere, skjærefjøler etc etc. 

Takk for tips 

ts

Anonymkode: 70d4a...c8c

Da kan jeg anbefale knivene fra Mac som Kitchn ofte har ekstremt gode tilbud på (Ikke akkurat nå ser jeg...). Jeg tror jeg betalte 5 - 600 for min og det er mye kniv for pengene i forhold til andre merker. Mange andre ting man kan kjøpe for en slikk og ingenting, men ikke skikkelige kniver som regel.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke om det bare er for medlemmer, men jeg fikk mail i dag.

Handle for 500.- og få 200.- i avslag HVER DAG.

Da får du endel for 1500.- 👍

Anonymkode: 78f57...88a

Men går det tilbudet på gavekort? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...