AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #1 Skrevet 24. desember 2021 Noen som har Hatt ubehagelige opplevelser fra finn.no? Evt HVA? Anonymkode: 09c02...1d0
nomore82 Skrevet 24. desember 2021 #2 Skrevet 24. desember 2021 Dekker ikke denne behovet? God jul 🤶 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 Jeg har opplevd når selger la ut annonse dette var en klespakke som lå under gis bort, da jeg tok kontakt fikk jeg beskjed om og vippse 400 kr selvom annonsen var under kategori gis bort. Ble kalt for dum og teit og at jeg ikke kan lese siden jeg informere om at annonsen lå under gis bort OG at jeg derfor ikke kommer til og betale men rapportere brukeren og annonsen til finn.no🙄😶 makan! Anonymkode: 1e996...386 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har opplevd når selger la ut annonse dette var en klespakke som lå under gis bort, da jeg tok kontakt fikk jeg beskjed om og vippse 400 kr selvom annonsen var under kategori gis bort. Ble kalt for dum og teit og at jeg ikke kan lese siden jeg informere om at annonsen lå under gis bort OG at jeg derfor ikke kommer til og betale men rapportere brukeren og annonsen til finn.no🙄😶 makan! Anonymkode: 1e996...386 Idioti Anonymkode: 09c02...1d0
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 Menn som har spurt om å få kjøpe brukt undertøy, en mann som var veldig ivrig etter å kjøpe et slagvåpen og ville forsikre seg om at jeg møtte han alene nede i kjellerboden for å overlevere (Nope!), en god del frekke prutere, en som inviterte meg på kaffedate etter å ha kjøpt eksen min sine klær haha kunne egentlig vært en god story men jeg sa nei, en dust jeg kjøpte støvsuger av som spurte om jeg var god til å suge og at jeg fikk ha en god helg og kose meg med suginga (nei det er ikke morsomt når en mann på 40+ sier dette til en fattig student på 19) Anonymkode: c1232...f8b 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn som har spurt om å få kjøpe brukt undertøy, en mann som var veldig ivrig etter å kjøpe et slagvåpen og ville forsikre seg om at jeg møtte han alene nede i kjellerboden for å overlevere (Nope!), en god del frekke prutere, en som inviterte meg på kaffedate etter å ha kjøpt eksen min sine klær haha kunne egentlig vært en god story men jeg sa nei, en dust jeg kjøpte støvsuger av som spurte om jeg var god til å suge og at jeg fikk ha en god helg og kose meg med suginga (nei det er ikke morsomt når en mann på 40+ sier dette til en fattig student på 19) Anonymkode: c1232...f8b Mye rart som skjer på finn.no ja Anonymkode: 09c02...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Menn som har spurt om å få kjøpe brukt undertøy, en mann som var veldig ivrig etter å kjøpe et slagvåpen og ville forsikre seg om at jeg møtte han alene nede i kjellerboden for å overlevere (Nope!), en god del frekke prutere, en som inviterte meg på kaffedate etter å ha kjøpt eksen min sine klær haha kunne egentlig vært en god story men jeg sa nei, en dust jeg kjøpte støvsuger av som spurte om jeg var god til å suge og at jeg fikk ha en god helg og kose meg med suginga (nei det er ikke morsomt når en mann på 40+ sier dette til en fattig student på 19) Anonymkode: c1232...f8b Menn tenker jo sitt når de ser unge damer, men tror nå de fleste holder det for seg selv. Anonymkode: acddd...e73
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #8 Skrevet 27. desember 2021 Jeg forsøkte å selge en del DVD-filmer gjennom Finn.no det stod klart og tydelig, både i annonse-tittelen og i selve annonsen, at dette selvfølgelig var snakk om vanlige DVD-filmer. men kjøperen ble likevel irritert. når denne personen åpnet pakken. De trodde visst at dette var snakk om blu ray-flmer! Hvorfor hun trodde at dette var snakk om blu-ray, ikke vanlige DVD-filmer, begriper jeg ikke. Anonymkode: 1a49c...d4a 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #9 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 14.28): Menn tenker jo sitt når de ser unge damer, men tror nå de fleste holder det for seg selv. Anonymkode: acddd...e73 Er du en av de mannfolka som oppfører deg rimelig ordentlig? Vel, da aaaner du ikke hvor mye rart vi får høre fra mannfolk ellers..! Blir litt mindre av det som voksen, men nei, det fortsetter egentlig et helt liv tror jeg. Anonymkode: 4245d...f3b 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #10 Skrevet 27. desember 2021 Finnes jo noen svindlere der som selger ting og ber om forskudd på betaling/ deler av forskudd. Men de sender aldri varen.. Sånne folk gjør meg så forbanna! Skikkelig stusselige mennesker. pest i samfunnet. De ødelegger for så mange mennesker. Det er for tiden tørke på deler til pc. Fetteren min på 15 år hadde fått pc til konfirmasjon, noe han også hadde ønska seg og spart til i mange år. Sparepengene skulle gå til et skjermkort, men nå i koronatider er det helt umulig å få tak i. Så han fant et på finn.no til 8000 kr. Selgeren insisterte på forskudd, da han hadde "mange andre kjøpere og hadde blitt lurt før". Fetteren min klarte å overbevise moren sin om at de måtte betale. de hadde jo kontonummeret, navnet på selger og adresse. Og alt dette stemte med facebook, osv.. Enden på visa var at de 8000 kr som hadde spart i lange tider ble overført, men varen kom aldri. Dette er en familie som har vært igjennom så mye, og det gjør meg vondt langt inn i hjertet at folk kan være så hjerteløse mot andre. 8000 kr er mye i dag hvor folk er permitterte og hverdagen ellers er ganske grå. Forbanna egoistiske drittunger. Ja, han er anmeldt. og vi fikk beskjed om at dette er en norsk mann som svindler på denne måten i stor skala fortiden. håper han får sin straff. Anonymkode: beeea...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå