Mammantiljonathan Skrevet 24. desember 2021 #1 Del Skrevet 24. desember 2021 Ps det må være sant! Regler: 3 ting på hver... Samme person kan svare 3 nye ting etter en annen. -jeg har aldri hatt onenightstand. -jeg har aldri hatt oppvaskmaskin -jeg har aldri hatt mikrobølgeovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. desember 2021 #2 Del Skrevet 24. desember 2021 Jeg har aldri kjørt en elbil Jeg har aldri smakt lutefisk Jeg har aldri hatt slalåmski 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 24. desember 2021 #3 Del Skrevet 24. desember 2021 Jeg har aldri tatt sertifikatet Jeg har aldri vært nord for Trondheim Jeg har aldri vært utenfor Europa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantiljonathan Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 6. januar 2022 jukkapalme skrev (På 25.12.2021 den 0.05): Jeg har aldri kjørt en elbil Jeg har aldri smakt lutefisk Jeg har aldri hatt slalåmski Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantiljonathan Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 6. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (På 25.12.2021 den 0.08): Jeg har aldri tatt sertifikatet Jeg har aldri vært nord for Trondheim Jeg har aldri vært utenfor Europa. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantiljonathan Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg har aldri vært på afterski Jeg har aldri drukket alkohol Jeg har aldri farget håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHarefrøken@ Skrevet 11. mars 2022 #7 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg aldri hoppet fra stupetårn jeg har aldri kjørt bil jeg har aldri eid katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå