AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #1 Skrevet 24. desember 2021 Hvor ble det av filmen med julenissens verksted på NRKs Disney-spesial i dag? Til gjengjeld kom filmen med Donald og guttene i snøballkrig tilbake igjen. Sender ikke TV2 Disney i år? Anonymkode: d33fd...a4f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #2 Skrevet 26. desember 2021 On 12/24/2021 at 3:05 PM, AnonymBruker said: Hvor ble det av filmen med julenissens verksted på NRKs Disney-spesial i dag? Til gjengjeld kom filmen med Donald og guttene i snøballkrig tilbake igjen. Sender ikke TV2 Disney i år? Anonymkode: d33fd...a4f Tv2 har ikke rettighetene lenger Anonymkode: ae0d5...f9c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #3 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 15.05): Hvor ble det av filmen med julenissens verksted på NRKs Disney-spesial i dag? Til gjengjeld kom filmen med Donald og guttene i snøballkrig tilbake igjen. Sender ikke TV2 Disney i år? Anonymkode: d33fd...a4f Sikkert krenkende. Er jo med noen negerdukker i den. Alt er jo krenkende idag. Folk flest har neppe tenkt over de negerdukkene en gang. Men krenkorama herjer. Anonymkode: c86b7...2d1 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Sikkert krenkende. Er jo med noen negerdukker i den. Alt er jo krenkende idag. Folk flest har neppe tenkt over de negerdukkene en gang. Men krenkorama herjer. Anonymkode: c86b7...2d1 Da er det jo praktisk at jeg lastet ned fjorårets sending fra NRK, så kan jeg se den i stedet når jeg får tid. Det som derimot var irriterende, er at man ødelegger den gammeldagse stemningen ved å putte inn reklame for en nylaget Disney-film; er det noen som vet når man begynte med dette tullet ...? Anonymkode: 4c53e...77f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Da er det jo praktisk at jeg lastet ned fjorårets sending fra NRK, så kan jeg se den i stedet når jeg får tid. Det som derimot var irriterende, er at man ødelegger den gammeldagse stemningen ved å putte inn reklame for en nylaget Disney-film; er det noen som vet når man begynte med dette tullet ...? Anonymkode: 4c53e...77f Har vel (nesten) alltid blitt gjort tror jeg, i hvert fall de siste 30+ årene Anonymkode: ae0d5...f9c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #6 Skrevet 26. desember 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Sikkert krenkende. Er jo med noen negerdukker i den. Alt er jo krenkende idag. Folk flest har neppe tenkt over de negerdukkene en gang. Men krenkorama herjer. Anonymkode: c86b7...2d1 Men at Donald og nevøene skyter på hverandre med glødende ammunisjon i akebakken er ok. 😁 22 hours ago, AnonymBruker said: Da er det jo praktisk at jeg lastet ned fjorårets sending fra NRK, så kan jeg se den i stedet når jeg får tid. Det som derimot var irriterende, er at man ødelegger den gammeldagse stemningen ved å putte inn reklame for en nylaget Disney-film; er det noen som vet når man begynte med dette tullet ...? Anonymkode: 4c53e...77f Sånn har det vært så lenge jeg kan huske. Derimot er det første gang på mange år jeg kan huske å ha sett Donald i akebakken som ble vist igjen i år. Anonymkode: d33fd...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #7 Skrevet 26. desember 2021 Måtte bare se denne i år også, mest musikken jeg savnet i år 😅 men jeg ble da endelig trodd på det jeg alltid har fortalt de yngre i familien at det istedenfor julenissen pleide å være Donald og nevøene i akebakken. Flere som insisterte på at det alltid har vært det samme i alle år. Anonymkode: d33fd...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #8 Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men at Donald og nevøene skyter på hverandre med glødende ammunisjon i akebakken er ok. 😁 Sånn har det vært så lenge jeg kan huske. Derimot er det første gang på mange år jeg kan huske å ha sett Donald i akebakken som ble vist igjen i år. Anonymkode: d33fd...a4f Haha, ja ikke sant? 😂 Donald og nevøene hans er uansett mye morsommere enn julenissens verksted da, så klager ikke på den 😁 Anonymkode: c86b7...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå