Gå til innhold

Julenissen forsvunnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ble det av filmen med julenissens verksted på NRKs Disney-spesial i dag? Til gjengjeld kom filmen med Donald og guttene i snøballkrig tilbake igjen. Sender ikke TV2 Disney i år?

Anonymkode: d33fd...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 12/24/2021 at 3:05 PM, AnonymBruker said:

Hvor ble det av filmen med julenissens verksted på NRKs Disney-spesial i dag? Til gjengjeld kom filmen med Donald og guttene i snøballkrig tilbake igjen. Sender ikke TV2 Disney i år?

Tv2 har ikke rettighetene lenger

Anonymkode: ae0d5...f9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 15.05):

Sikkert krenkende. Er jo med noen negerdukker i den. Alt er jo krenkende idag. Folk flest har neppe tenkt over de negerdukkene en gang. Men krenkorama herjer. 

Anonymkode: c86b7...2d1

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert krenkende. Er jo med noen negerdukker i den. Alt er jo krenkende idag. Folk flest har neppe tenkt over de negerdukkene en gang. Men krenkorama herjer. 

Da er det jo praktisk at jeg lastet ned fjorårets sending fra NRK, så kan jeg se den i stedet når jeg får tid.

Det som derimot var irriterende, er at man ødelegger den gammeldagse stemningen ved å putte inn reklame for en nylaget Disney-film; er det noen som vet når man begynte med dette tullet ...?

Anonymkode: 4c53e...77f

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Da er det jo praktisk at jeg lastet ned fjorårets sending fra NRK, så kan jeg se den i stedet når jeg får tid.

Det som derimot var irriterende, er at man ødelegger den gammeldagse stemningen ved å putte inn reklame for en nylaget Disney-film; er det noen som vet når man begynte med dette tullet ...?

Har vel (nesten) alltid blitt gjort tror jeg, i hvert fall de siste 30+ årene

Anonymkode: ae0d5...f9c

Skrevet

Men at Donald og nevøene skyter på hverandre med glødende ammunisjon i akebakken er ok. 😁

Sånn har det vært så lenge jeg kan huske. Derimot er det første gang på mange år jeg kan huske å ha sett Donald i akebakken som ble vist igjen i år. 

• Liker 1
Skrevet

Måtte bare se denne i år også, mest musikken jeg savnet i år 😅 men jeg ble da endelig trodd på det jeg alltid har fortalt de yngre i familien at det istedenfor julenissen pleide å være Donald og nevøene i akebakken. Flere som insisterte på at det alltid har vært det samme i alle år.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men at Donald og nevøene skyter på hverandre med glødende ammunisjon i akebakken er ok. 😁

Sånn har det vært så lenge jeg kan huske. Derimot er det første gang på mange år jeg kan huske å ha sett Donald i akebakken som ble vist igjen i år. 

Haha, ja ikke sant? 😂 Donald og nevøene hans er uansett mye morsommere enn julenissens verksted da, så klager ikke på den 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...