Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig bryr jeg meg ikke i lillefingeren om alle snapvennene mine kan se hvor jeg er. Men når jeg ser at flere ikke er på kartet, eller bare er på noen få ganger i måneden så bestemte jeg meg for å kun være synlig for de jeg selv kan se!

flere som meg eller er jeg helt rar🤪😜🤣

Anonymkode: f6c18...a8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare på kartet for enkelte. 

Skrevet

Jeg er aldri synlig der. Jeg har selv ikke behov for å følge med på hvor andre er, og regner med at ingen har behov for å følge med hvor jeg er. 

Anonymkode: bc2fb...3d8

• Liker 4
Skrevet

Jeg er usynlig for alle,ser ikke poenget med å vise hvor jeg er til enhver tid.

Anonymkode: 71633...d3d

• Liker 3
Skrevet

De nærmeste vennene mine jeg ser kan se meg. Ingen andre. 

Anonymkode: 54014...c4c

Skrevet

Jeg er usynlig for alle, har ikke en gang slått på posisjon på selve telefonen. Men jeg kan se to av mine venner på snapkartet, det betyr ikke at jeg sitter og ser hvor de er til enhver tid. Det bryr meg katta egentlig. 

Anonymkode: ce8fe...977

• Liker 1
Skrevet

Jeg er synlig for mannen min og barna våre. Dette mest av praktiske årsaker. Har egentlige ikke behov for å være synlig for noen.

Anonymkode: c9699...514

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke at folk lar seg overvåke på denne måten frivillig. 

Anonymkode: 3a83c...386

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke...

Jeg er selv usynlig, og sjekker aldri kartet, så aner ikke hvem som er der eller ikke...

Skrevet

For meg er "snapkart" ett fremmedord 😆 Aldri hatt snapchat, logget inn på Instagram med egen konto for første gang for hele tre dager siden 😄 Men har aldri hatt Vipps heller jeg, henger litt etter kan du si :P

Anonymkode: 47687...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...