Gå til innhold

Blir det snart In med Skinny Jeans igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner det.

Anonymkode: 12879...945

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange butikker som selger skinny jeans, så hvis du vil bruke det er det bare å sette i gang.

Anonymkode: f5738...1b4

• Liker 9
Skrevet

Bare å bruke det hvis du vil det, jeg gjør det og bryr meg katta om hva folk på KG mener om saken!

• Liker 17
Skrevet

Skinny jeans var jo det eneste som gjaldt i 10-15 år, så regner med du må vente litt til før det blir trendy igjen. Men det er jo ingenting i veien for å bruke det om du vil.

Anonymkode: acb94...2ad

• Liker 3
Skrevet

Tror det er lenge til skinny kommer på moten igjen. Straight leg er fint og ikke så gigantiske. Selv hater jeg skinny, men folk må da få lov til å gå med det de vil. At det ikke er i motebildet, betyr ikke at du ikke kan gå med det. 

Anonymkode: b3b25...0b2

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker det. Bryr meg ikke om hva andre syns.

Anonymkode: fe5c3...123

• Liker 12
Skrevet

Skinny jeans er ALLTID in. 

Anonymkode: 07a70...1d9

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg savner det.

Håper virkelig det. Damer er så utrolig hotte når de våger å vise hvor nydelige de er. Jeg grøsser når jeg ser den obelix-moten som ruler nå.

Anonymkode: ce1ed...47c

• Liker 11
Skrevet

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skinny jeans er ALLTID in. 

Anonymkode: 07a70...1d9

Selvsagt. Damer som våger å vise seg fram ruler. Heldigvis er det ALLTID noen av dem.

• Liker 2
Skrevet

Skinny jeans selges fortsatt i butikkene, så du kan fint bruke det. 

Skrevet

Det har vel aldri vært ute? Det er "bunaden" til millenials. Det er bare Gen z som har misforstått hva som er pent og ørelittegrann flatterende der de sprader rundt i momjeans og crop-tops. Dèt er stygge bukser det!

Bukser med lavt liv trenger vi ikke å få tilbake igjen da. Det ønsker ikke vi millenials engang.

Anonymkode: dc689...e27

• Liker 16
Skrevet

Det har vel aldri vært 'ut', i mine øyne.

Forressten så bruker jeg de klærne jeg selv liker,uten å bry meg lm hva andre syns☺

• Liker 4
Skrevet

Det er vel "in" med mangfold. Ellers hadde de jo ikke hatt skinny jeans i såpass mange butikker. Så både skinny, straight leg, og flare/bootcut er vel "in" nå. 

Anonymkode: ca076...592

Skrevet

Skinny jeans selges fortsatt og mange bruker det, sikkert av 1/2 parten av de jeg ser ute bruker skinny jeans (i Oslo)

Anonymkode: 3cb30...371

• Liker 1
Skrevet

Jobber i klesbutikk og sikkert 85% av buksene vi selger er skinny. Rundt 10 er straight eller flare. Og maks 5% er vide bukser.

Anonymkode: e642f...c74

• Liker 3
Skrevet

Selv om det har blitt mer av andre løsere passformer, synes jeg fortsatt det er skinny jeans jeg ser mest av. Alle butikker har dem dessuten inne. Det er kun her på kg at skinny jeans ser ut til å være av moten. Jeg har forøvrig brukt mine hele tiden, for det er det som kler meg absolutt best.

Anonymkode: 95add...064

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 13.42):

Jeg savner det.

Du må nok vente til det er "in" igjen.🤦‍♀️

Anonymkode: 695c7...6c4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Selv om det har blitt mer av andre løsere passformer, synes jeg fortsatt det er skinny jeans jeg ser mest av. Alle butikker har dem dessuten inne. Det er kun her på kg at skinny jeans ser ut til å være av moten. Jeg har forøvrig brukt mine hele tiden, for det er det som kler meg absolutt best.

Anonymkode: 95add...064

Jeg synes også jeg ser mest av skinny jeans, kanskje fordi jeg ikke legger merke til noe annet ;).

Skrevet

Tror ikke skinny jeans blir inn igjen. Godt mulig slimfit  med normal og highwaist kommer tilbake igjen, men skinny jeans er jo ikke bygd for kvinner over størrelse 36

Anonymkode: a11c4...c14

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skinny jeans selges fortsatt og mange bruker det, sikkert av 1/2 parten av de jeg ser ute bruker skinny jeans (i Oslo)

Anonymkode: 3cb30...371

Enig! Ser folk i alle aldre i skinny jeans i Oslo. Det er først og fremst på KG det er ut. Jeg elsker at jeg kan veksle mellom skinny, straight og flared nå, synes jeansutvalget i butikkene er fantastisk bra nå. 

Anonymkode: 9435c...cd8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...