Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er så flokete hver eneste vinter fordi jeg bruker lue ute når jeg er ute med hunden. Er det noe jeg kan gjøre med det? I tillegg røyter jeg mye om vinteren fordi når jeg børster detter det mere av enn om sommeren. Er det vanlig?

Anonymkode: 31ff8...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som får flokete hår av lue? Jeg har langt hår og håret tover seg nesten.

• Liker 1
Gjest BrittEkeberg
Skrevet

Håret ble elektrisk av noen luer, men ikke flokete. Nå som jeg har kort hår, legger håret seg veldig rart under luen. Bruker du hårkur og olje i håret? Det hjelper mot floker å ha et sunt hår, som ikke er tørt. Og kanskje du har vitamin mangel, om du røyter mye…? Ta en blodprøve hos legen over nyttår, hvis det er lenge siden siste helsesjekk. 

Skrevet

Hva med å flette håret? :)

Anonymkode: 0240e...56e

• Liker 1
Skrevet

Flette håret eller ha det i en ball i nakken, da blir det ikke flokete 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 12.25):

Håret mitt er så flokete hver eneste vinter fordi jeg bruker lue ute når jeg er ute med hunden. Er det noe jeg kan gjøre med det? I tillegg røyter jeg mye om vinteren fordi når jeg børster detter det mere av enn om sommeren. Er det vanlig?

Hva er luen din laget av? Polyester og kunststoff gjør håret flokete. Hvis luen er i 100% ull/bomull så får du ikke floker. Etter at jeg fant ut dette selv, så har jeg ikke dette problemet lenger. Det samme gjelder skjerf forresten. Kunststoff i skjerf lager floker i nakken.

Anonymkode: 007c2...c4f

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 2.01):

Hva er luen din laget av? Polyester og kunststoff gjør håret flokete. Hvis luen er i 100% ull/bomull så får du ikke floker. Etter at jeg fant ut dette selv, så har jeg ikke dette problemet lenger. Det samme gjelder skjerf forresten. Kunststoff i skjerf lager floker i nakken.

Anonymkode: 007c2...c4f

Ull er gull! Bomull også. 

Anonymkode: 4fd70...30a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...