Gå til innhold

Hva synes du om telenor og TV2 for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er rammet av konflikten som kunde, mister du også tålmodigheten? Har du begynt å strømme og hva synes du om det? Kunne du vurdert å bytte ut telenor? Jeg kjenner frustrasjonen, men bor i sameie, og da er det ikke bare bare! Det blir som at man har lyst å ta det opp på neste generalforsamling, men så er det jo sånn at de kan stadig havne i konflikt med andre også. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de er barnslige. 

Anonymkode: ad7bd...660

• Liker 3
Skrevet

Jeg bor også i sameie, og syns dette er veldig frustrerende og irriterende! Det er masse programmer jeg har fulgt med på som jeg nå ikke har fått med meg. Jeg har ikke gode nok digitale løsninger til å se nett-tv, må evt bruke kabel fra PC til TV, og det blir et sånt tiltak. Utrolig dårlig at de ikke klarer å komme til enighet, syns det viser en enorm respektløshet ovenfor oss kundene!

Anonymkode: edd00...21d

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 100% sikker på at problemet er tv2 ikke Telenor.

Anonymkode: 869dc...ce0

• Liker 5
Skrevet

Jeg ser aldri på TV2 så jeg hadde sikkert ikke lagt merke til dette engang hvis ikke Telenor stadig vekk hadde sendt meg mail om det.

Anonymkode: cfdd0...b0e

• Liker 3
Skrevet

Dette finnes det allerede en tråd om 😀

Anonymkode: 79f65...ad0

Skrevet

Jeg er utrolig glad at det er NRK, og ikke Tv2, som sender romjulssjakken, for da hadde frustrasjonen virkelig nådd nye høyder her i huset.  :ler:

Det har irritert meg av og til at jeg ikke får sett enkelte programmer, men ikke nok til at jeg har registrert meg for strømming.

Jeg tenker at det å åpne for gratis strømming er en smart måte å lure folk til å abonnere på strømmetjenesten.
Brukerne registrerer seg for gratis strømming ut året, for så å glemme å avslutte abonnementet når gratisperioden går ut, og vinneren er Tv2.

Det som skjer nå er at Tv2 mister mange seere for en god stund fremover, også når de kommer tilbake på skjermen.
Folk som tidligere har sett på nyhetskanalen, tv2-sporten osv har funnet seg andre alternativer, og kommer ikke til å gå tilbake umiddelbart nå når de har blitt vant til å bruke de andre kanalene.

Anonymkode: 3982e...ea8

• Liker 3
Skrevet

Dette her skader TV2 skikkelig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er 100% sikker på at problemet er tv2 ikke Telenor.

Anonymkode: 869dc...ce0

Selvfølgelig er det det.

TV2 har fra tid til annen konflikter med andre enn telenor, og har tydeligvis problemer med å skjønne at det er vel så mye opp til dem/at de er de skyldige her. De vet at kunder er frustrerte, men klarer ikke gi seg før de får det som de vil...(men hvem vil ikke det? 😜 ) Sykt irriterende! 😠

• Liker 1
Skrevet

Jeg har egentlig ikke merket noe til det.

• Liker 1
Skrevet

Det er surt, men tv2 har vel igrunn tapt seg litt. 

Det eneste sure er at de poengene man fikk som kompensasjon forsvinner 01 januar. Har kjøpt HBO MAX for de. Kjipt å miste den. 

Jeg er veldig glad i lineær tv og har alltid tenkt at jeg vil beholde det. Jeg tar meg råd til den luksusen. Men nå vet jeg ikke. Har Netflix. Låner viaplay og Disney plus av venner, og nå HBO MAX. Trenger jo snart ikke twe lengre 

Anonymkode: 534cb...c94

• Liker 1
Gjest Huldretusse
Skrevet

Begynner å bli veldig lei av Telenor. Det er et eller annet hele tiden. Vurderer Strim. 

• 4 uker senere...
Skrevet

Tv2 er den besten kanalen 😄

Anonymkode: c79b1...8ba

Skrevet

Ja, de kom omsider til enighet, så da er det i gang med god kvelds-underholdning igjen :) 

Skrevet
Millimani skrev (3 minutter siden):

Ja, de kom omsider til enighet, så da er det i gang med god kvelds-underholdning igjen :) 

Du hadde jo play

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du hadde jo play

Det er ikke det samme, og det er mange som ikke benytter seg av det.

Skrevet
Millimani skrev (Akkurat nå):

Det er ikke det samme, og det er mange som ikke benytter seg av det.

Det er det samme. Alle tv 2 sine kanaler er der. Det er dem sitt problem 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det samme. Alle tv 2 sine kanaler er der. Det er dem sitt problem 

Det er ikke det samme å sitte med play som det er å sitte med tv på den måten vi er vant til

Skrevet

Driter i det

Anonymkode: d596a...4d6

Skrevet
Millimani skrev (1 minutt siden):

Det er ikke det samme å sitte med play som det er å sitte med tv på den måten vi er vant til

Ehm jo, du bruker play på TV-en og ser på kanalene du vil se på. Jeg merkte aldri forskjell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...