Gå til innhold

Dere som utsatte prøving pga. pandemien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at ganske mange skrev i begynnelsen av pandemien at de utsatte prøving. Hvordan føler dere det nå? Har dere ombestemt dere og begynt, eller venter dere fortsatt?

Anonymkode: f317b...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaksinert og gravid nå! Dette var litt viktig for meg da jeg jobber i helsevesenet.

Anonymkode: 64426...fc9

Skrevet

Ventet til jeg var fullvaksinert. 20 uker på vei nå ❤

Anonymkode: 76830...9ac

Skrevet

ventet til jeg var fullvaksikert 😊 vi har startet prøvingen nå. 

Anonymkode: d4397...92f

Skrevet

Vi har lagt det på is.. 😑 

Anonymkode: 0db64...b98

Skrevet

Jeg var en av de som bestemte meg for å avvente prøvingen da landet stengte ned, etter prøving i nesten ett år. 

3 dager etter landet stengte ned fant jeg ut at jeg var gravid. Jeg var super bekymret på den tiden, men viste jo veldig lite da om hvor farlig korona var for gravide, spedbarn osv. 

Det var spesielt å være gravid, far fikk ikke delta på ultralyd, fikk bare være med på deler av fødselen og fikk heller ikke besøke meg på barsel. 

Men det har gått veldig fint, er glad jeg ble gravid til tross for vi hadde bestemt oss for å vente. 

Anonymkode: cd4d0...4c0

Skrevet

Jeg ble gravid med første i begynnelsen av 2020, så ganske rett før alt gikk «i dass» i verden. Syntes svangerskapet var ganske ensomt, og savnet å ha partneren min med på ulike undersøkelser. 

Bestemte meg derfor for å ikke få nestemann før ting hadde roet seg, men så var jeg plutselig gravid igjen (uke 10 nå).  Tar selvfølgelig i mot den lille med åpne armer, selv om jeg ideelt sett gjerne skulle hatt litt mer forutsigbarhet rundt ting denne gangen. 

Anonymkode: d0600...063

AnonymBruker
Skrevet

Jeg utsatte prøving til jeg var fullvaksinert. Hadde egentlig tenkt å begynne i sommer, men ventet til jeg fikk dose 2 i august. 

Tok ut prevensjon helt i slutten av august, og prøver nå.

Anonymkode: 2c891...13e

AnonymBruker
Skrevet

Vi planla egentlig å prøve på sistemann i 2020, men det ble utsatt pga pandemien. Nå kan vi ikke vente lengre. Kommer til å prøve i vår uansett

Anonymkode: 9047a...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...