Gå til innhold

Uke 7 plutselig negativ test

sti9

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital,  begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2  og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sti9 skrev (22 minutter siden):

Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital,  begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2  og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? 

Hmm… ja, ville oppsøkt lege. Ikke opplevd dette

Anonymkode: b5911...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sti9 skrev (2 timer siden):

Beklager, men du har nok mistet siden du ikke har positive tester lenger ❤️ Så jeg ville kontaktet legen slik at du kan komme til en ultralyd for å se om det er rester igjen eller ikke. 

Anonymkode: 155c0...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker
sti9 skrev (På 24.12.2021 den 10.49):

Takk for svar. Jeg får ringe legen etter helgen 

Hei, hvordan gikk det med deg? 💛

Anonymkode: eded9...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...