sti9 Skrevet 24. desember 2021 #1 Skrevet 24. desember 2021 Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital, begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2 og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #2 Skrevet 24. desember 2021 sti9 skrev (22 minutter siden): Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital, begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2 og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? Hmm… ja, ville oppsøkt lege. Ikke opplevd dette Anonymkode: b5911...13d
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 sti9 skrev (2 timer siden): Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital, begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2 og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? Beklager, men du har nok mistet siden du ikke har positive tester lenger ❤️ Så jeg ville kontaktet legen slik at du kan komme til en ultralyd for å se om det er rester igjen eller ikke. Anonymkode: 155c0...22d
sti9 Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2021 Takk for svar. Jeg får ringe legen etter helgen
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 sti9 skrev (På 24.12.2021 den 10.49): Takk for svar. Jeg får ringe legen etter helgen Hei, hvordan gikk det med deg? 💛 Anonymkode: eded9...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå