Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital,  begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2  og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sti9 skrev (22 minutter siden):

Hei. Jeg har tatt ca 10 tester for ca. 2 uker siden, da var alle positivt. Jeg tok nå to clearblue digital,  begge viser ikke positiv... Jeg skal egentlig være 7+2  og har fotsatt symptomer. Hadde en lite spotting i helgen, har ikke hatt noe smerter. Bør jeg oppsøke lege eller bare vente til jeg har første kontroll? 

Hmm… ja, ville oppsøkt lege. Ikke opplevd dette

Anonymkode: b5911...13d

Skrevet
sti9 skrev (2 timer siden):

Beklager, men du har nok mistet siden du ikke har positive tester lenger ❤️ Så jeg ville kontaktet legen slik at du kan komme til en ultralyd for å se om det er rester igjen eller ikke. 

Anonymkode: 155c0...22d

Skrevet

Takk for svar. Jeg får ringe legen etter helgen 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
sti9 skrev (På 24.12.2021 den 10.49):

Takk for svar. Jeg får ringe legen etter helgen 

Hei, hvordan gikk det med deg? 💛

Anonymkode: eded9...4f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...