L@dy in red Skrevet 14. oktober 2005 #1 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,713391,00.html. Det er f... meg en syyyyyyk og gal verden vi lever i. Da henviser jeg til linken som står over. Hun skulle vært halshugd for å si det mildt. Og så disse som behandlet fortidligfødte barn på en grusom måte. Stakkars de små. Endret 14. oktober 2005 av L@dy in red
Helene Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 I prinsippet er jeg imot dødsstraff, men ingen regel uten unntak folkens
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 Denne damen var jo helt klart syk da. Friske mennesker gjør ikke sånt, og syke mennesker kan man egentlig ikke bli sint på. Håper hun får behandling, og dersom hun ikke blir frisk bør hun sperres inne for alltid for å unngå at hun gjør noe lignende ved en senere anledning.
femi Skrevet 22. oktober 2005 #5 Skrevet 22. oktober 2005 Denne damen var jo helt klart syk da. Friske mennesker gjør ikke sånt, og syke mennesker kan man egentlig ikke bli sint på. Håper hun får behandling, og dersom hun ikke blir frisk bør hun sperres inne for alltid for å unngå at hun gjør noe lignende ved en senere anledning. ← Eller enda bedre straff: Hun burde giftes ort med en afrikansk muslim. DA HADDE hun fått unger så det monnet. Bare passe på de unga hadde vel vært straff nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå