AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #81 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du vet at det er ingen som tvinger deg til å se på? Jeg går ut i fra at du har noe som heter fjernkontroll? Hvorfor skal de fjerne det fra sendeskjema når du kan unngå å se det hvis du vil? Anonymkode: 05859...11e Folk har rett til sin mening Entern skrev (3 timer siden): Ungdommen i dag... Forskjell smak Anonymkode: 17abb...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #82 Del Skrevet 25. desember 2021 AprilRyan skrev (5 timer siden): Jeg ser ikke på det. Bare sier at de kunne fjernet det for min del. Svarer kun på spørsmålet. AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk har rett til sin mening Forskjell smak Anonymkode: 17abb...463 Jeg beklager at jeg nok var noe krass i svaret mitt! Selvfølgelig skal folk få ha sin mening 😊 Jeg har nok lest litt for mange kommentarfelt i det siste og lot det gå utover AprilRyan sitt svar! Igjen, jeg beklager! Anonymkode: 05859...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 26. desember 2021 #83 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/24/2021 den 1.46): Jeg så på det på det i stad for første gang siden jeg var liten og syntes helt ærlig at det var gørr kjedelig, var morsomt som barn men nå var det rett og slett kjedelig. Andre her som også synes det er blitt kjedelig og ganske så utdatert? Anonymkode: 17abb...463 Ja, helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #84 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg synes ikke den er morsom. Anonymkode: d6f2b...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #85 Del Skrevet 1. januar 2022 Realverdien skrev (På 24.12.2021 den 1.54): Den er et mesterstykke i fysisk komedie. Fy for skam å snakke dritt om denne sketsjen. Det som er utdatert er å skrive om salmer for å tjene penger på ateistifisering av jula. Hhahaha... Hjelpe meg for noe tullpreik Anonymkode: c851c...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. januar 2022 #86 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hhahaha... Hjelpe meg for noe tullpreik Anonymkode: c851c...92a That’s, like, your opinion, man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå