Gå til innhold

Er Grevinnen og Hovmesteren utdatert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på hvor mange barn som gruer seg til jul pga fulle foreldre er det helt utrolig at NRK viser Grevinnen og hovmesteren. Trodde vi hadde kommet lenger i 2021. 

Anonymkode: 2c0f7...cc2

• Liker 3
Skrevet

Utdatert, tja.. ikke mer enn Askepott kl 11 på julaften, reisen til julestjernen, alene hjemme, love actually og alt det andre vi ser og få med oss de forskjellige juledagene.. Prøv å fjern noen av disse, jeg utfordrer deg😉

Om den er så veldig morsom, jeg synes ikke den er hysterisk komisk nei, men det kan sies om så mye, Men at det er en god sketsj, og at han er jysla flink til å spille, og jeg ha den kl 21 på lillejulaften

Allt må ikke være "lol" .. Allt må ikke være remix, og nytt. Tradisjon tro er det aller viktigste i julen for de fleste.

Liker du den ikke så la vær å se på. Gudene skal vite at det er da jaggu valgfritt, og med alle de andre valgene en har for å se noe annet kl 21-21.15 på lillejulaften så er det neppe noe krise at den ikke får alle til å gapskratte like høyt.

Anonymkode: 90377...825

• Liker 8
Skrevet
Realverdien skrev (23 timer siden):

Jul i skomakergata skal du hygge deg med. Men du kan ikke snøfte i barten av admiral von schneider?

Jaja. Du er nok en sabla moro fyr å feire jula med, tøflus.

Ikke sett på den heller siden jeg var liten

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så personen lygde?

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Utdatert, tja.. ikke mer enn Askepott kl 11 på julaften, reisen til julestjernen, alene hjemme, love actually og alt det andre vi ser og få med oss de forskjellige juledagene.. Prøv å fjern noen av disse, jeg utfordrer deg😉

Om den er så veldig morsom, jeg synes ikke den er hysterisk komisk nei, men det kan sies om så mye, Men at det er en god sketsj, og at han er jysla flink til å spille, og jeg ha den kl 21 på lillejulaften

Allt må ikke være "lol" .. Allt må ikke være remix, og nytt. Tradisjon tro er det aller viktigste i julen for de fleste.

Liker du den ikke så la vær å se på. Gudene skal vite at det er da jaggu valgfritt, og med alle de andre valgene en har for å se noe annet kl 21-21.15 på lillejulaften så er det neppe noe krise at den ikke får alle til å gapskratte like høyt.

Bare lurte på hva andre synes 

Anonymkode: 17abb...463

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så personen lygde?

Bare lurte på hva andre synes 

Og jeg svarte hva jeg syntes 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Med tanke på hvor mange barn som gruer seg til jul pga fulle foreldre er det helt utrolig at NRK viser Grevinnen og hovmesteren. Trodde vi hadde kommet lenger i 2021. 

Den måtte komme.

Ser du noen barn i sketsjen? 

Ta deg ei pepperkake. 

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og jeg svarte hva jeg syntes 😊

:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så personen lygde?

Personen hevdet det skulle legges ned, noe som altså er feil. Det kan skje, men det er forhandlinger om en ny avtale, så det er ikke sikkert slik vedkommende ville ha det til.

Anonymkode: f04e6...7d6

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Å du hellige jul.... Godt du fant noe å bli krenka over i kveld også da

Anonymkode: 66531...5f0

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er også noe med at jeg vet godt hva som skjer allerede

Det er jo litt av moroa, da venter man på replikkene som man kan utenat , og ler like godt hver gang 😂

Skrevet

Best å ta det opp, så om NRK dropper serien, kan jeg kose meg med den.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, det blir ikke ordentlig jul før jeg har fått sett "grevinnen og hovmesteren".  Jeg tulla dog med min far i stad og sa at det er vel ikke lenge før sketsjen blir fjernet, da enten pga den inneholder for mye alkohol, eller dyrevelferd (tigeren som ligger på gulvet og som han snubler gjentatte ggr i :P )  Det skulle hvertfall ikke forundre meg et millisekund! 

Anonymkode: 05859...11e

VGs satireside prøvde på metoo vinklingen for noen år siden. 

https://www.vredens-gnag.no/nrk-fjerner-grevinnen-og-hovmesteren-etter-metoo-kritikk/

Slik gikk det. 😂😂

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/7lkBVV/vg-satire-satte-sinnene-i-kok

Anonymkode: 4ebc4...ac4

• Liker 3
Skrevet

Jeg er veldig, veldig imponert over at de gamle menneskene der klarer å gjennomføre
akkurat de samme bevegelsene, presis på sekundet, etter så mange år.
Der har vi showmanship på sitt aller beste og jeg tar av meg hatten for dem. :klappe: 

• Liker 3
Skrevet

Det er høyst frivillig å se på. 

Anonymkode: ec447...43f

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Vi har stor glede av Grevinnen og Hovmesteren. Hele storfamilien ler høyt. Hvert eneste år.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan vi ikke ha en krenkefri jul i år?

Anonymkode: e9a50...e96

• Liker 7
Skrevet
Adobyen skrev (6 timer siden):

Det er jo litt av moroa, da venter man på replikkene som man kan utenat , og ler like godt hver gang 😂

Lo ikke jeg😝

LiseTV skrev (4 timer siden):

Best å ta det opp, så om NRK dropper serien, kan jeg kose meg med den.

Eller dvd

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er høyst frivillig å se på. 

Anonymkode: ec447...43f

Bare spør hva andre synes 

Skrevet

Ja. Begge her hvite. Det går ikke an.

Lag ny versjon der èn er mørkhudet.

Anonymkode: 420f4...e7c

• Liker 3
Skrevet

Det er bare tull å begynne en slags vurdering av andres tradisjoner, humor og må-ha-til-jul osv. Småting kan bety mye, som et tv-program, en spesiell juletrekule og den spesielle julekaka. Om vi lager en liste med viktige ring og detaljer, så er det mange som vil le, diskutere fjolleri, falskhet og kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...