AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #1 Skrevet 24. desember 2021 Hva tenker du er viktig i livet? Hva er viktig for deg for å gi deg mening og lykke? Og hva er det andre eller du selv kan gjøre for andre? Er det jobb? Selvrealisering? Være en god foreldre? Eller finnes det ikke noe som er viktig? Jeg føler ofte på en tomhet. Og prøver å finne mening i det hele. Anonymkode: 18ca2...dd4 1
Brunello Skrevet 24. desember 2021 #2 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva tenker du er viktig i livet? Hva er viktig for deg for å gi deg mening og lykke? Og hva er det andre eller du selv kan gjøre for andre? Er det jobb? Selvrealisering? Være en god foreldre? Eller finnes det ikke noe som er viktig? Jeg føler ofte på en tomhet. Og prøver å finne mening i det hele. Anonymkode: 18ca2...dd4 Det hadde vært kjipt om alt handlet om barna, kjæresten eller jobben hver for seg. Alt gir glede i livet, men kombinasjonen av venner, kjæreste, barn, familie, jobb og alt annet livet byr på er det som gir komplett lykke.
Trolltunge Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 Trygghet, tilfredshet, latter og gode stunder er viktig for meg. Det er også hva jeg kan gi andre av betydning. Inkludert barna mine. Jeg tror det er vanlig å føle slik tomhet innimellom. Kjenner iallefall ingen som aldri kjenner på det, inkludert meg selv. Jeg har konkludert med at meningen er å ha et så bra liv som man har forutsetninger for å ha. Vektlegge de gode tingene man faktisk har i livet, ikke kreve perfekt. Ikke alltid jage noe annet. 4
SoWhat? Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 (endret) Å slappe av er viktig. Ikke stress med noe en ikke får gjort noe med. La ting bero, og ta en dag av gangen. God søvn, god mat, og latter. Gode venner, barn og hyggelige naboer. Familie. Nytt på Nytt og Misjonen. Ac/Dc. Å guffe opp "Back in black" og danse! Viktig. Blir så glad! Fortsett med Paradise City med Guns's Roses og dans videre. Lukten av Jif og rosa Zalo, og appelsiner og kaffe. Masse grønne planter! Gråt når du føler for det, og innrøm om du har det dårlig en dag. God seng, og rent sengetøy. Endret 24. desember 2021 av SoWhat? 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 Jeg synes personlig at bibelen har det beste svaret på det. Gud skapte alt og såg at det var godt. Å få lov å leve og eksistere er evig mye bedre enn å aldri få leve. Det er reisen som er det viktige. Det gode du ser, det vakre, det gode du gjør. Når du sier ord som får tårene til å forsvinne fra din venns øyner eller gir en kollega som er trist, en følelse av varme i sjelen han ikke har følt på lenge. Det er vakkert, som den peneste kunst. Når en kjenner den friske luften i lungene og ser hjorten springe forbi. Det er godt. Å fylle livet med gode ting, det tenker jeg er aller viktigst. Anonymkode: 852dd...982 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 Jeg vet ikke helt. Jeg har familie, jobb, ting jeg bryr meg om. Men noen stunder kjenner jeg på meningsløsheten. Prøver å holde meg opptatt hele tiden så kjenner jeg ikke så mye på det. Anonymkode: 8848f...82f 1
Silva Pluvialis Skrevet 24. desember 2021 #7 Skrevet 24. desember 2021 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #8 Skrevet 24. desember 2021 Netfilx and chill Anonymkode: a3c2d...36c 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #9 Skrevet 24. desember 2021 Relasjoner og gode minner. Anonymkode: 93c49...e2d 1
SoWhat? Skrevet 24. desember 2021 #10 Skrevet 24. desember 2021 Gjenferdet skrev (11 minutter siden): Gud, familie, venner, og god helse. Dessverre har jeg ikke sistnevnte, og det er en stor sorg. Jeg tror det er viktig å vedkjenne at man har en sorg i livet også. ❤️ 3
Silva Pluvialis Skrevet 24. desember 2021 #11 Skrevet 24. desember 2021 (endret) SoWhat? skrev (På 24.12.2021 den 1.36): Jeg tror det er viktig å vedkjenne at man har en sorg i livet også. ❤️ ❤️ Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
SoWhat? Skrevet 24. desember 2021 #12 Skrevet 24. desember 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): ❤️ Jeg blir motløs innimellom. Mange kan huske en tid før de begynte å slite psykisk. Jeg har ingen førtidspunkt og har aldri fått oppleve å være frisk. Jeg skulle ønske at jeg også visste hvordan det var, men samtidig vet jeg ikke om noe annet. Jeg kan nesten se for meg at sorgen er verre for de som plutselig blir rammet. De vet hva de savner. Det gjør ikke jeg. Dette har vært, og kommer til å være, hele mitt liv. Noen ganger tenker jeg at det hadde vært deilig å få slippe.. helt ærlig. Vanskelig å si hva som er vanskeligst. Veldig kjipt at du kan ha de tankene. ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #13 Skrevet 24. desember 2021 Opplevelser, se verden og oppleve andre kulturer, de små ting som solskinn, kaffe, en god bok. Viktig med hobbier og evt en lidenskap, samt engasjement i noe. Anonymkode: 005c8...65a
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #14 Skrevet 24. desember 2021 Masse små gleder,kjærligheten og litt mat;) Anonymkode: bd902...b86
Imariuz Skrevet 24. desember 2021 #15 Skrevet 24. desember 2021 Gud, familie og venner, trygg økonomi og bosted og små og store stunder og opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #16 Skrevet 25. desember 2021 ❤️Min sønn❤️ ❤️ Anonymkode: 6cb3c...e56
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #17 Skrevet 25. desember 2021 Tror det viktigste er å ha det godt med seg selv, stole på seg selv, respektere seg selv, sette sunne grenser for eget selv. Altså, ikke opphøye seg selv, men være fornøyd med seg selv og den man er. På den måten er det lettere å få gode relasjoner, det er lettere å gå fra dårlige relasjoner, det er lettere å finne fred i jobben eller yrket en velger og det er lettere å gå når man ikke har det bra i det man valgte tidligere. Og man skal huske at man ikke skal ta kontroll over andre, gjør man det så er det egentlig en selv som trenger å ta kontroll over sitteget indre. "If you love someone, set them free" -det er oppskriften på varige relasjoner, den andre må være fri til å velge å elske deg, ikke bli tvunget. Og for at du skal være så trygg på deg selv at du ikke setter andre i fengsel og tvinger dem til å elske deg, så må du ha det godt med deg selv, elske deg selv. Anonymkode: c852c...bfd
trøffel Skrevet 25. desember 2021 #18 Skrevet 25. desember 2021 Indre ro. En forutsetning for et meningsfylt liv der en kan gi seg selv og andre det de fortjener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå