AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Jeg er gravid i uke 5+4 og kjente i dag litt murringer i magen, stikking i lysken og litt brunlig utflod da jeg tørket meg og litt i trusa. Murringene er ikke spesielt vondt og de sitter helt nederst i magen. Trenger jeg være bekymret? Har hatt SA to ganger tidligere i samme uke som nå. Anonymkode: 2136a...741
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #2 Skrevet 24. desember 2021 Det kan være et dårlig tegn, det var det for meg. Jeg mista i uke 5 og uke 7 på den måten. Men så er det andre som har både blødninger og smerter, hvor det går helt fint. Anonymkode: 285da...321
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #3 Skrevet 24. desember 2021 Som regel et dårlig tegn, men det trenger ikke nødvendigvis være det. Anonymkode: 6b909...773
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 Jeg har hatt brunlig utflod i to av tre svangerskap (første trimester), og jeg har tre barn. Men som andre sier, det kan være et dårlig tegn også. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: ca91e...6a5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #5 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hatt brunlig utflod i to av tre svangerskap (første trimester), og jeg har tre barn. Men som andre sier, det kan være et dårlig tegn også. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: ca91e...6a5 Hvor lenge varte det og hvordan opplevde du det? Jeg kan tillegge at jeg hadde feber fra søndag natt tom i går sammen med sår hals (ikke covid). Murringen nederst i magen har gitt seg. Er kun litt brunt på papiret etter dobesøk. Veldig lite. Men kjenner ikke at magen er like «stinn» lenger som den var for et pr dager siden. Er litt redd for at det er en MA. Aldri hatt det før. Står noe om feber og sånn ifh. Til det. Kan noen fortelle meg om symptomer på MA? TS Anonymkode: 2136a...741
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #6 Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvor lenge varte det og hvordan opplevde du det? Jeg kan tillegge at jeg hadde feber fra søndag natt tom i går sammen med sår hals (ikke covid). Murringen nederst i magen har gitt seg. Er kun litt brunt på papiret etter dobesøk. Veldig lite. Men kjenner ikke at magen er like «stinn» lenger som den var for et pr dager siden. Er litt redd for at det er en MA. Aldri hatt det før. Står noe om feber og sånn ifh. Til det. Kan noen fortelle meg om symptomer på MA? TS Anonymkode: 2136a...741 Jeg merket ikke noe spesielt, annet enn den sedvanlige dårlige formen som gravid. Med det eldste barnet mitt forsvant riktignok den grufulle 24/7-kvalmen min over natten akkurat samtidig som den brunlige utfloden, så jeg tenkte naturlig nok at dette nok var kjørt. Men nå er han 13 år. Jeg husker ikke detaljene, men det varte i flere dager, i alle fall. Men mindre enn en uke. Anonymkode: ca91e...6a5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #7 Skrevet 25. desember 2021 Hadde også dette i siste svangerskap. Varte fra uke 5-11. Hadde veldig stigende hcg og har nå fått et friskt barn ☺️ Anonymkode: 61136...904
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #8 Skrevet 25. desember 2021 For meg var brun utflod et tegn på MA, ingenting annet endret seg, jeg følte meg like gravid som før. Fant det ut på UL i uke ni, da hadde embryoet mest sannsynlig sluttet å vokse i uke 5-6. Anonymkode: 88279...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå