Gå til innhold

Reise til England - Covid 19 testing? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal/skulle til England om noen måneder. Jeg er fullvaksinert og jeg skal bo hos en person jeg kjenner i et området som ikke er så tungt belastet med korona. 

Jeg vet at jeg må teste meg innen 48 timer etter ankomst og at jeg må isolere meg til denne testen er negativ. Jeg vet også at jeg må fylle ut et skjema. 

Er det noen som har erfaringer med dette? Hvor komplisert er dette? Hvor bestilte du testen? Var det vanskelig? Hvor mye kostet det?   

Jeg vet jo ikke om det blir noe tur når som vi har enda en ny variant, men jeg setter veldig pris på om noen kan dele erfaringene sine. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mye kan forandre seg på noen måneder, men det er generelt null stress å bestille dag 2 test. Det samme gjelder å fylle ut innreiseskjemaet. Du trenger kun å vise det når du sjekker inn på flyplassen i Norge. Når du kommer på flyplassen i London kan du gå gjennom automatisk passkontroll (altså maskin) som vanlig.

DAG 2 TESTER
Man booke en dag 2 test ved innreise til UK, og dette må være en PCR test (reglene endrer seg i slutten av oktober).

£28

£68

£48
Skrevet
Zooey skrev (11 minutter siden):

Veldig mye kan forandre seg på noen måneder, men det er generelt null stress å bestille dag 2 test. Det samme gjelder å fylle ut innreiseskjemaet. Du trenger kun å vise det når du sjekker inn på flyplassen i Norge. Når du kommer på flyplassen i London kan du gå gjennom automatisk passkontroll (altså maskin) som vanlig.

DAG 2 TESTER
Man booke en dag 2 test ved innreise til UK, og dette må være en PCR test (reglene endrer seg i slutten av oktober).

£28

£68

£48

Tusen takk. 😊

Skrevet
Chiyo skrev (3 minutter siden):

Tusen takk. 😊

Bare hyggelig ☺️

• Opprett ny...