Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker babyen i magen så høyt allerede! At jeg skal få enda et barn som jeg kommer til å elske like høyt som mine to andre er utenkelig. Dette er mitt tredje, mannen sitt første barn. 
Flere som har følt på det? Hva var reaksjonen din og opplevelsen når du fikk baby på brystet?

4 uker til baby er her🥰

Anonymkode: 8ebd8...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Elsker babyen i magen så høyt allerede! At jeg skal få enda et barn som jeg kommer til å elske like høyt som mine to andre er utenkelig. Dette er mitt tredje, mannen sitt første barn. 
Flere som har følt på det? Hva var reaksjonen din og opplevelsen når du fikk baby på brystet?

4 uker til baby er her🥰

Forstår deg godt 💕❤️ jeg fikk gledestårer ved positiv test for han var så etterlengtet ❤️ 

Når jeg fikk ham på brystet var jeg ikke veldig emosjonell, mest sliten og glad for at fødselen var over. Da jeg fikk sett på ham var det bare ren kjærlighet 💕

Anonymkode: 63789...c00

Skrevet

Så fint 😊 Jeg skulle ønske jeg følte det sånn på noe tidspunkt. Babyen min nærmer seg 1 år og jeg har fortsatt ikke kjent på den overveldende kjærligheten.

Anonymkode: 679e3...b56

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så fint 😊 Jeg skulle ønske jeg følte det sånn på noe tidspunkt. Babyen min nærmer seg 1 år og jeg har fortsatt ikke kjent på den overveldende kjærligheten.

Anonymkode: 679e3...b56

Uff… om det er til noe trøst så følte jeg det ikke ordentlig med første mann før han var 2-3 år ☺️ Det kommer nok 💓

Skrevet

Har det akkurat likt, det er vel det vanligste❤️

Anonymkode: dd88d...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...