Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar den her heller i stedet for "singelliv og dating" fordi jeg vil ha svar fra kvinner som er i forhold til lavere menn. 

Har møtt en jeg har god kjemi med. Vi chattet en del før vi møttes, og høyde var aldri noe tema. Jeg så jo på bildene at han ikke var noen høy mann, men tenkte at han i hvert fall måtte være høyere enn meg uansett (jeg er 173). Da jeg møtte han for første gang var det tydelig at han var lavere (han sa 171, men tror egentlig han må være lavere enn det). Så forbi det, og hadde en hyggelig date. Han virket like kjekk irl. Neste date var like bra. Kjemien stemmer og jeg la bort all tvil om høyde. Men så 3.date hadde jeg på boots med litt platå og plutselig ble høydeforskjellen så merkbar 😞  Jeg er ikke vant med på se ned på en kjæreste. Det ble så rart. 

Vi holder en god kontakt, og jeg vil at det skal utvikle seg, men så er det dette som skurrer bak i hodet hele tiden. Dere som har lavere kjærester - hvordan kom dere forbi sånne irriterende tanker om at "mannen skal være høyere". Vær så snill og ikke kall meg fordomsfull, jeg er ikke det, det er bare en ny situasjon for meg. 

Anonymkode: ca2a1...268

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føles det godt å være sammen med han? Er du glad hver gang du er sammen med han? Tenker du på han?

Høyden vil ikke være et problem for deg. Den vil være et problem for andre. Men noe som er viktig å huske på, det er ikke de som skal være sammen med han, eller deg. Det er du som skal være det. Føles det godt å være sammen med han, da er han rett for deg.

Anonymkode: 076c8...d67

• Liker 2
Skrevet

du må nesten bare venne deg til det, når alt kommer til alt er det en himla overfladisk ting å henge seg opp i. Er han en flott fyr som du trives med så skjønner du vel selv at det er dumt at dine tanker om høyden hans skal ødelegge.

• Liker 7
Skrevet

Jeg brukte noen mnd på å komme over at han var lavere. Vi hadde noen fine år sammen. Han gikk. Tror han syntes jeg var for høy 😄

Anonymkode: 8ab9a...9cb

• Liker 2
Skrevet

Noe av grunnen til at jeg liker han så godt er at han har en trygg selvfølelse. Ikke på en cocky måte, men han er så stabil og god person. Jeg liker han veldig godt. For han er ikke høydeforskjellen en issue (tilsynelatende). Har bare tanker om når jeg tar på meg skikkelige hæler om vi i fremtiden skal på fest sammen....Vet at det er overfladisk.

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig så er menn med damer som er høyere enn seg, ganske sexy.

Det vitner om selvtillit og en avslappet holdning til uvesentligheter.

• Liker 34
Skrevet
SoWhat? skrev (Akkurat nå):

Fint sagt ❤️ 

• Liker 5
Gjest Gunn Greta
Skrevet
SoWhat? skrev (1 time siden):

Så enig! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fint sagt ❤️ 

Gunn Greta skrev (1 minutt siden):

Så enig! 

Yes, it's true 🙂

• Liker 1
Skrevet

Så overfladisk som du er håper jeg han bare tar en pump'n dump og tøm og røm.

Du er knapt nok høyere enn han, men tar disse høyhelte skoene dine til inntekt for at du kan 'se ned på ham'.

Hallo. Med platåsko blir jo jeg også 190cm høy og kan ruve over andre. Blir pinlig med slike kompenseringer, jenta mi. Knull ham eller la være. Disse nevrosene som du søker slukket i denne tråden er det bare du som kan klippe.

Anonymkode: fbbc0...8cf

Skrevet

Jeg er 178 høy, og mannen min er 174. Jeg tenker ikke over høydeforskjellen i hverdagen, og vi har vært sammen i mange år nå. Kunne ikke tenkt meg en annen mann. 
Skal sies at jeg sjeldent bruker høye heler, så slipper å tenke på enda mer høydeforskjell som ville oppstått da 

Skrevet

Har det egentlig noe å si? Hvis du virkelig tenker deg om. Personligheten er det viktigste. 

Anonymkode: 0b8b3...cc0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tar den her heller i stedet for "singelliv og dating" fordi jeg vil ha svar fra kvinner som er i forhold til lavere menn. 

Har møtt en jeg har god kjemi med. Vi chattet en del før vi møttes, og høyde var aldri noe tema. Jeg så jo på bildene at han ikke var noen høy mann, men tenkte at han i hvert fall måtte være høyere enn meg uansett (jeg er 173). Da jeg møtte han for første gang var det tydelig at han var lavere (han sa 171, men tror egentlig han må være lavere enn det). Så forbi det, og hadde en hyggelig date. Han virket like kjekk irl. Neste date var like bra. Kjemien stemmer og jeg la bort all tvil om høyde. Men så 3.date hadde jeg på boots med litt platå og plutselig ble høydeforskjellen så merkbar 😞  Jeg er ikke vant med på se ned på en kjæreste. Det ble så rart. 

Vi holder en god kontakt, og jeg vil at det skal utvikle seg, men så er det dette som skurrer bak i hodet hele tiden. Dere som har lavere kjærester - hvordan kom dere forbi sånne irriterende tanker om at "mannen skal være høyere". Vær så snill og ikke kall meg fordomsfull, jeg er ikke det, det er bare en ny situasjon for meg. 

Skjerp deg, Ts. Ikke vær så overfladisk. 

Anonymkode: 63049...c1f

• Liker 2
Skrevet
SoWhat? skrev (2 timer siden):

HELT enig!! Utrolig sexy!

TS, høyde bør ikke ha noe å si dersom dere er genuint interessert i hverandre. Er han en flott fyr, vil du kjapt bli vant til det!

• Liker 1
Skrevet

"Mannen" er ikke lavere, gutten er lavere. Ekte menn er ikke lavere enn kvinner!!!!

Anonymkode: 6410f...c01

Skrevet

Jeg møtte drømmedama men hun hadde mindre pupper enn jeg ønska meg så droppa henne. Finner sikker en kvinne til som er like bra men med perfekte pupper for meg og liker meg tilbake. Null stress. 

tenk om menn tenkte sånn.

Anonymkode: 97b82...6ae

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri sett på det som noe problem å være høyere enn mannen. Men jeg er 185 og lavest i hele slekta, så jeg er høyere enn gjennomsnittshøyden for menn i Norge. 

Anonymkode: 211b7...b4e

Skrevet

Å tvinge seg selv til å være tiltrukket av han fordi det er politisk korrekt går bare for en stund. Etterhvert når hverdagen slår inn vil du merke konsekvensene av at du aldri egentlig var tiltrukket. Hvorfor skal du være i et forhold med en venn eller en bror for å være politisk korrekt? Finn deg en som kan være kjæresten og elskeren din. Du har bare ett liv, ikke kast det bort på å leve "i skapet".

Anonymkode: 9db41...3f8

• Liker 1
Skrevet

Dette problemet løses enkelt ved at du unngår å ta på deg høye heler. Kjæresten min er lavere enn meg, det har ikke plagd meg et sekund. En gang skal vi alle i grava, drit nå i dumme bagateller. Lev og ha det gøy. 

Anonymkode: ac849...b0f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg møtte drømmedama men hun hadde mindre pupper enn jeg ønska meg så droppa henne. Finner sikker en kvinne til som er like bra men med perfekte pupper for meg og liker meg tilbake. Null stress. 

tenk om menn tenkte sånn.

Anonymkode: 97b82...6ae

Mange menn gjør det. 

Anonymkode: 6eb83...fff

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...