Gå til innhold

Sex og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere kåte av å drikke alkohol,?

Nå er det tid for god mat og gjerne et glass vin eller øl .

Hvor kåt blir du ?

Anonymkode: 6f717...476

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av et glass eller to, men lysten forsvinner rimelig fort om partneren drikker noe særlig mer enn meg 😂

• Liker 1
Skrevet

Blir kåt om jeg blir brisen, men drikker ikke alkohol i julen. Er barn tilstede 

Skrevet

Kan bli kåt av å drikke, men får dårligere evne til å få orgasme så sex føles ikke så godt når jeg har drukket. Jeg er dame. 

Anonymkode: 55391...2cd

Skrevet

Nei blir stikk motsatt av kåt når jeg drikker. 

Anonymkode: 46a17...595

Skrevet

Dårlig kombo for min del.  Svekker som regel både lyst og prestasjon .

Skrevet

Det krever en god del mer enn et glass vin eller en øl, men ja, har alltid blitt ekstra kåt av alkohol.

Anonymkode: f0cd4...bd9

Gjest Anonymus51
Skrevet

Kåt av litt alkohol, men for mye (sprit) så får jeg den ikke opp 😂😂

Skrevet

Mannen min blir kåt av å drikke, men av erfaring vet jeg at det ikke blir noen høydare om han er godt brisen😅 Selv drikker jeg sjeldent mer enn én alkoholenhet så det utgjør ikke så stor forskjell.

Anonymkode: 262e4...b17

Skrevet

Mister sexlysten da. Men den er desto sterkere dagen derpå. 

Anonymkode: 2ad52...e0b

Skrevet

Blir veldig kåt, men også mer energisk av alkohol. Så det blir ofte mer intenst, men føler mindre da, så sliter ofte med å fullføre. Til gjengjeld så vedvarer noe av denne lysten dage derpå, så sex dagen etter er noe av det beste faktisk. 

Skrevet (endret)

Jeg blir kåt og lysten, kontaktsøkende og glad i kroppskontakt når jeg drikker, men når det kommer til kåtheten så henger ikke kroppen helt med. Blir ikke like våt og får heller ikke orgasme, selv om jeg mentalt sett er ganske gira og syns det kan være gøy med sex på fylla. 

Endret av Trøst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...