AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Jeg har tabbet meg ut😬 og mangler en jule presang. Jeg har lyst til og kjøpe gavekort til et godt spisested i Stavanger området. Men det ser ikke ut som om noe er åpent nå. Er det noen som vet om et bra sted hvor man kan kjøpe gavekort på juleaften? Eventuelt om det er noen andre «opplevelse gaver» i området? Anonymkode: 9c248...8cb
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Gavekort selges da helst på nett. Du trenger ikke et åpent lokale for å handle det. Ellers er alle kafeer og de fleste butikker åpne i morgen tidlig. Men restauranter stengte ned da regjeringen tok fra dem alle skjenkeløyvet under påskudd av korona. Så de er ikke åpne. Anonymkode: 2e332...aa9 2
Minmorsbarn Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Kan du ikke bare lage ditt eget gavekort da? Finn et fint kort og skriv på at du spanderer middag på gitt restaurant. 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #4 Skrevet 24. desember 2021 Minmorsbarn skrev (9 timer siden): Kan du ikke bare lage ditt eget gavekort da? Finn et fint kort og skriv på at du spanderer middag på gitt restaurant. Dette Anonymkode: 2d8be...412 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå