Gå til innhold

Hjelp! Pinnekjøtt av LAMMESADEL - what!?

Anbefalte innlegg

Jeg skal få gjester i morgen og ser nå at jeg har kjøpt pinnekjøtt av lammesadel!! Hva i huleste er det for noe? Stussa på hvorfor alle stykkene så like ut når jeg skulle legge de i vann nå.. 

Jeg lager sjeldent mat men tenkte pinnekjøtt - neei det kan aldri gå galt med pinnekjøtt altså! Den er safe.

Hvorfor finner produsentene på så mye rart? (Er dog ikke det jeg ønsker svar på da..)

Har noen prøvd å spise pinnekjøtt av lammesadel..? Virker ikke særlig lovende ut i fra det lille jeg klarer å google.. Ååå 😔 Har heldigvis ribbe i tillegg da.. Men den er vel sikkert av svinelår ellerno med min flaks🤦‍♀️

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1541010-hjelp-pinnekj%C3%B8tt-av-lammesadel-what/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri smakt det, men etter litt googling så står det at det er de mest kjøttfulle stykkene med litt mindre fett? Høres perfekt ut det 😃

Anonymkode: 969be...804

Det høres bare veldig tørt ut.. ville du dampet det lengre enn 3 timer?

• Liker 1
Mamasitas skrev (34 minutter siden):

Jeg skal få gjester i morgen og ser nå at jeg har kjøpt pinnekjøtt av lammesadel!! Hva i huleste er det for noe? Stussa på hvorfor alle stykkene så like ut når jeg skulle legge de i vann nå.. 

Jeg lager sjeldent mat men tenkte pinnekjøtt - neei det kan aldri gå galt med pinnekjøtt altså! Den er safe.

Hvorfor finner produsentene på så mye rart? (Er dog ikke det jeg ønsker svar på da..)

Har noen prøvd å spise pinnekjøtt av lammesadel..? Virker ikke særlig lovende ut i fra det lille jeg klarer å google.. Ååå 😔 Har heldigvis ribbe i tillegg da.. Men den er vel sikkert av svinelår ellerno med min flaks🤦‍♀️

Åh nam nam! Vi hadde det ifjor, SYKT godt! Men beregn litt mer enn 3 timer og spe på med vann jevnlig underveis. 

Det er jævlig godt!

Anonymkode: ef3b2...b55

Det er litt mer kjøtt på de stykkene enn vanlig. Det er noen kjøtthandlere som f.eks bare selger slikt pinnekjøtt. Det er himmelsk godt og ikke noe å være bekymret for🙂

Anonymkode: 5e653...bd2

• Liker 6
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Åh nam nam! Vi hadde det ifjor, SYKT godt! Men beregn litt mer enn 3 timer og spe på med vann jevnlig underveis. 

Det er jævlig godt!

Anonymkode: ef3b2...b55

Ååh det var godt å høre! Takk!!

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er litt mer kjøtt på de stykkene enn vanlig. Det er noen kjøtthandlere som f.eks bare selger slikt pinnekjøtt. Det er himmelsk godt og ikke noe å være bekymret for🙂

Flott da stoler jeg på dere her inne 🤞😋 Takk for svar og god jul!!❤

• Liker 3
Mamasitas skrev (3 minutter siden):

Flott da stoler jeg på dere her inne 🤞😋 Takk for svar og god jul!!❤

Bare hyggelig, håper dere koser dere masse med julemiddagen og god jul:nisseblunk:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...