Gå til innhold

Flere som ikke har hørt om mange av de såkalte kjendisene i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at det stadig vekk er saker om kjendiser som jeg ikke har hørt om. Som er med på kjendisprogrammer virker det som. Saker på VG blant annet. 

Et eksempel er en type

Nå er superparet gift. Og ser jeg på  bildet og tenker hvem er disse menneskene? Har jeg sett de før? Nei det har jeg ikke. 

Føler at jeg ikke henger helt med. Er jeg i ferd med å bli gammel? Er bare 35

Anonymkode: dc075...da0

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden bør forandre tittel til: "Hvordan fortelle at man er nerd uten å si at man er nerd" 😆

Problemet ligger hos deg, ts. Nemlig at du har særinteresser og mangler allmennkunnskap. 

Anonymkode: e2132...d38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Denne tråden bør forandre tittel til: "Hvordan fortelle at man er nerd uten å si at man er nerd" 😆

Problemet ligger hos deg, ts. Nemlig at du har særinteresser og mangler allmennkunnskap. 

Fordi jeg ikke har hørt om influencere, realitykjendiser og artistene som er med på hver gang vi møtes? 

Anonymkode: dc075...da0

• Liker 5
Skrevet

Jeg har det sånn som deg, ts. Er bare 32 år. 

Anonymkode: 57cc0...c3b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da er jeg gledelig en nerd. Om jeg svitsjer innom diverse «reality» programmer som 71 grader Nord, Farmen, det der danseprogrammet osv osv så er det Mange der jeg aldri har hørt om. Og det er helt greit.

• Liker 4
Skrevet

Har det likt , å jeg er 29

• Liker 2
Skrevet

Før ble folk kjendiser på tv. Nå er det så mange kanaler at det er nok ingen som vet om de mest kjente innenfor alle. (Sliter med det samme)

Anonymkode: 11d06...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...