Gå til innhold

Tenner et lys for oss som er stuck med Die hard på tv i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zzzz nesten så jeg sovnet midt i denne tråden fordi jeg kjeder meg sånn 😂

Har ryddet etter selskap, pakket inn de siste gavene og børstet hunden for å få tiden til å gå. Men, mannen koser seg gløgg ihjel så det får bare bite tenna sammen og klistre på julegliset🙏🏻🌲

Flere som lider samme skjebne?

Anonymkode: ec976...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken kanal går den på?:yvonne:

Anonymkode: b4aae...2f4

• Liker 5
Skrevet

Jippi kai je folk som puler mødrene sine!

Anonymkode: c7369...f51

• Liker 3
Skrevet

Kjøp den til ham på DVD eller Bluray, så han kan se på når du er ute. :)

• Liker 1
Skrevet

Beste julefilmen ever. Blir ikke jul uten... 

Love actually derimot😪 Men det er heldigvis valgfritt å se filmer så den har bare blitt sett en halv gang i hele mitt liv og aldri mer...

Men Die hard: Yippee-ki-yay :hoppendeglad::nissegutt:

Anonymkode: 18d23...210

• Liker 5
Skrevet
FrankDrebin skrev (2 minutter siden):

Kjøp den til ham på DVD eller Bluray, så han kan se på når du er ute. :)

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvilken kanal går den på?:yvonne:

Anonymkode: b4aae...2f4

Det er streaming så de ser den akkurat når de vil, men lille julaften er det altså tradisjon og man kan jo ikke nekte en mann og hans bror tradisjonene sine 😬

Skrevet

Har aldri sett. Skal ALDRI se. Killing me softly.

Skrevet

Yippee ki yay motherfucker!!!🎅🎅🎅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beste julefilmen ever. Blir ikke jul uten... 

Love actually derimot😪 Men det er heldigvis valgfritt å se filmer så den har bare blitt sett en halv gang i hele mitt liv og aldri mer...

Men Die hard: Yippee-ki-yay :hoppendeglad::nissegutt:

Anonymkode: 18d23...210

Hahahha neeeeei.......... 😂 men jeg sitter her jeg altså, i solidaritet. Heldigvis har jeg kvinneguiden 😬

Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Du går ikke glipp av noe! 😂

Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Die Hard er tidenes beste action/spenningsfilm så da går du glipp av noe 😕

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du går ikke glipp av noe! 😂

Jeg vet:)

Entern skrev (Akkurat nå):

Die Hard er tidenes beste action/spenningsfilm så da går du glipp av noe 😕

Nei:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er streaming så de ser den akkurat når de vil, men lille julaften er det altså tradisjon og man kan jo ikke nekte en mann og hans bror tradisjonene sine 😬

Skjønner. Nei, det er visse ofringer man må gjøre. Selv digger jeg den, men jeg husker da jeg måtte lide meg gjennom oppussingsprogrammer med eksen i sin tid, så du har min medfølelse. :)

• Liker 2
Skrevet

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men det er jo kjempekoselig. Folk som har ressurser til å se at de må sette av tid til ting og folk de liker vil ha et lykkelig liv. Så tommel opp for mannen din.

Men hvorfor er ikke du ute og tar ansvar for eget liv og egen lykke, ts? Det lyser ikke «langt og lykkelig liv» av en som velger seg å rydd og gnisse tenner og starte oppgulp-tråder her i livet. 

Ta deg på tak, så er jeg sikker på at 2022 blir bedre enn tidligere år. Kun du har interesse, ansvar og evne til å lykkes med ditt liv. :nigo: 

Anonymkode: 935b1...d7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men det er jo kjempekoselig. Folk som har ressurser til å se at de må sette av tid til ting og folk de liker vil ha et lykkelig liv. Så tommel opp for mannen din.

Men hvorfor er ikke du ute og tar ansvar for eget liv og egen lykke, ts? Det lyser ikke «langt og lykkelig liv» av en som velger seg å rydd og gnisse tenner og starte oppgulp-tråder her i livet. 

Ta deg på tak, så er jeg sikker på at 2022 blir bedre enn tidligere år. Kun du har interesse, ansvar og evne til å lykkes med ditt liv. :nigo: 

Anonymkode: 935b1...d7b

For du tenker jeg skulle vært ute og tatt ansvar for eget liv på lille julaften når jeg har jobbet full dag og hatt juleselskap til kl 22 på kvelden i tillegg til å ha ordnet klart julesokker til ungene og vasket og børstet hunden? Heldigvis byr livet på flere anledninger, alt til sin tid 😄🙏🏻

Chill, ha litt humor 😊

• Liker 3
Skrevet
FrankDrebin skrev (11 minutter siden):

Skjønner. Nei, det er visse ofringer man må gjøre. Selv digger jeg den, men jeg husker da jeg måtte lide meg gjennom oppussingsprogrammer med eksen i sin tid, så du har min medfølelse. :)

Haha ja jeg unner han denne her, hvert eneste år 😄 men at det skal være interesse av å se denne utrolig kjipe filmen år etter år er meg et under 😬🙏🏻

Fint at de koser seg da 🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha ja jeg unner han denne her, hvert eneste år 😄 men at det skal være interesse av å se denne utrolig kjipe filmen år etter år er meg et under 😬🙏🏻

Fint at de koser seg da 🥰

Det er godt. :)  Men nei, det er ikke bare bare å fatte når det er noe man selv synes er traurig. xD

Absolutt. ^^ 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal feire julaften med min datter og hennes samboer, og kveldens film blir "Die Hard 2". Yessss!

🎵 Let it snow, let it snow, let it snow 🎵

Anonymkode: fda4b...47a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg skal feire julaften med min datter og hennes samboer, og kveldens film blir "Die Hard 2". Yessss!

🎵 Let it snow, let it snow, let it snow 🎵

Anonymkode: fda4b...47a

Haha håper dere koser dere 😄 jeg overlevde kvelden i går, i motsetning til Hans Gruber, og slikker sår og bearbeider traumer i dag 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha håper dere koser dere 😄 jeg overlevde kvelden i går, i motsetning til Hans Gruber, og slikker sår og bearbeider traumer i dag 😂

Er Die Hard fan og digger denne posten☝️👍🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hans Gruber er jo blant filmhistoriens morsomste skurker da, og John McClane er veldig morsom også 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...