AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #1 Skrevet 23. desember 2021 Hei! Når kunne babyen deres si mamma? Bevisst? Dattera mi sa mamma bevisst ved 7 mnd. Sønnen min er 9 mnd og sier hei og vinker 😅, men ikke mamma. Han sier gjerne mamama og klager når pappaen holder ham akkurat som han roper på meg. Så da kommer jeg og alt er greit ☺️ Anonymkode: 9d2bf...670
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #2 Skrevet 23. desember 2021 Første barn var jeg sikker på sa mamma rundt 11 mnd. Hennes første helt tydelige ord var "hadet". Nr. to sa mye mamam, mamam, som noen ganger virket bevisst og andre ganger som det var gøy/lett å si og betydde omtrent alt. Jeg var rimelig sikker på at hun mente meg rundt ettårsdagen. Anonymkode: dee73...4ac
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Min er straks 10mnd og har sagt mamamama og babababa i snart 2mnd, men virker ikke som om hun sier det til noen spesifikt. Anonymkode: 731a7...99c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Hmm. Min baby sa «mamamama»-lyder fra 6 måneder og så var det litt glidende overganger, men ved 9mnd brukte hun det tydelig bevisst og riktig i betydning av meg, ikke andre personer og ikke som en generell lyd. ☺️ Men nevøen min sa pappa ved 11 mnd, besse (bestemor) og (bessen) bestefar før han sa mamma rundt 15 mnd. Så er ikke alltid at ordene kommet i samme rekkefølge hos alle. Anonymkode: c738d...e8d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #5 Skrevet 23. desember 2021 Ved ca. 6 måneder ropte sønnen min gråtende "mammaaa!" da han ville til meg og ikke pappaen. Men det var et engangstilfelle, mest sannsynlig fordi han absolutt ikke ville være til pappa. Det tok noen måneder før det gjentok seg. Pappa sa han derimot ikke før etter nærmere to år. Anonymkode: 9d619...61e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #6 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Første barn var jeg sikker på sa mamma rundt 11 mnd. Hennes første helt tydelige ord var "hadet". Nr. to sa mye mamam, mamam, som noen ganger virket bevisst og andre ganger som det var gøy/lett å si og betydde omtrent alt. Jeg var rimelig sikker på at hun mente meg rundt ettårsdagen. Anonymkode: dee73...4ac Det er veldig gøy å prøve å tyde. Jeg veit at sønnen min vil ha smokken når han sier nanana, for jeg trodde det var at han var sulten først, men nei, han ville bare ha noe å sutte på ☺️ AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Min er straks 10mnd og har sagt mamamama og babababa i snart 2mnd, men virker ikke som om hun sier det til noen spesifikt. Anonymkode: 731a7...99c Herlig😍 kanskje hun øver lyder 💕 Anonymkode: 9d2bf...670
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hmm. Min baby sa «mamamama»-lyder fra 6 måneder og så var det litt glidende overganger, men ved 9mnd brukte hun det tydelig bevisst og riktig i betydning av meg, ikke andre personer og ikke som en generell lyd. ☺️ Men nevøen min sa pappa ved 11 mnd, besse (bestemor) og (bessen) bestefar før han sa mamma rundt 15 mnd. Så er ikke alltid at ordene kommet i samme rekkefølge hos alle. Anonymkode: c738d...e8d 9 mnd så gøy 😍 Anonymkode: 9d2bf...670
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ved ca. 6 måneder ropte sønnen min gråtende "mammaaa!" da han ville til meg og ikke pappaen. Men det var et engangstilfelle, mest sannsynlig fordi han absolutt ikke ville være til pappa. Det tok noen måneder før det gjentok seg. Pappa sa han derimot ikke før etter nærmere to år. Anonymkode: 9d619...61e Det må ha vært spesielt å oppleve for deg 💕 Anonymkode: 9d2bf...670
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #9 Skrevet 24. desember 2021 Rundt året. Anonymkode: abd10...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå